Buzz

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ καταπιάνεται με το πιο «καυτό» σενάριο της καριέρας του

στα 10

Μετά το θρίαμβο του «Lincoln», ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μοιάζει έτοιμος για κάτι πιο εκρηκτικό, τόσο από την πλευρά της ιστορίας, όσο και του παρασκηνίου της.

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ καταπιάνεται με το πιο «καυτό» σενάριο της καριέρας του

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι μπορεί να πάρει στα χέρια του πρότζεκτς μεγάλων δημιουργών και να τα κάνει δικά του με τον καλύτερο τρόπο, όπως έκανε με το «A.I» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, όπως επίσης ετοιμάζεται να κάνει με την τηλεοπτική μεταφορά του «Ναπολέοντα», επίσης του Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Οπως φαίνεται, μετά τη θριαμβευτική πορεία του «Lincoln», ο Σπίλμπεργκ έχει στο μυαλό του, ως επόμενη ταινία του, ένα ακόμα θρυλικό πρότζεκτ, ένα από τα σπουδαιότερα σενάρια που… δεν έγιναν ποτέ, τον «Μοντεζούμα» του Ντόναλντ Τράμπο.

Ο Ντόναλντ Τράμπο έγραψε την ιστορία του Μοντεζούμα, του Αυτοκράτορα των Αζτέκων και του Χερνάν Κορτές, του Ισπανού κατακτητή που πήρε το στέμμα του, σ’ ένα σενάριο 205 σελίδων το 1965, για τον Κερκ Ντάγκλας, με τον οποίο είχε ήδη συνεργαστεί με τεράστια επιτυχία στον «Σπάρτακο» και το «Lonely Are the Brave». Ο Τράμπο χρωστούσε στον Ντάγκλας την καριέρα του, καθώς, όταν αποφυλακίστηκε μετά την καταδίκη του από την Επιτροπή ΜακΚάρθι και κανείς δεν ήταν πρόθυμος να τον χρησιμοποιήσει, ο ηθοποιός και παραγωγός Κερκ Ντάγκλας τον υποστήριξε και μαζί ολοκλήρωσαν τα ιστορικά τους πρότζεκτ. Μόνο που ο «Μοντεζούμα» δεν έγινε ποτέ, έμεινε στο συρτάρι μέχρι να ξεχαστεί από την κινηματογραφική κοινότητα – ή, ακριβέστερα, ν’ ανακαλυφθεί ξανά από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Το σενάριο για την ταινία του Σπίλμπεργκ θα διασκευάσει, με βάση εκείνο του Τράμπο, ο Στίβεν Ζέιλιαν (συνεργάτης του Σπίλμπεργκ στη «Λίστα του Σίντλερ») και, όπως φαίνεται, η οπτική θα στραφεί περισσότερο στον Κορτές ως κεντρικό ήρωα μια και, πάντα σύμφωνα με τις φήμες, θα τον ενσαρκώσει ο Χαβιέ Μπαρδέμ. Ο Ζέιλιαν θα κρατήσει και την ιδιότητα του παραγωγού στην ταινία, με την οποία άλλωστε υπογράφει κι άλλο ένα προσεχές έπος, το «Exodus» του Ρίντλεϊ Σκοτ.

Καθώς ο Στίβεν Σπίλμπεργκ έχει αφήσει, προσωρινά τουλάχιστον, στο πλάι το «Robopocalypse» κι έχει αποχωρήσει από το «American Sniper», δίνοντας τη θέση του στον Κλιντ Ιστγουντ, ο «Μοντεζούμα» δεν αποκλείεται να είναι η επόμενη ταινία με την οποία θα διεκδικήσει όχι μόνο την προσοχή του κοινού, αλλά και αμέτρητα βραβεία. Ποιος αμφιβάλλει;