Το τρίγωνο αίματος του «Οιδίποδα» μεταφέρεται στο σινεμά από τον ως τώρα ηθοποιό Διαμαντή Καραναστάση, με πρωταγωνιστές τον ίδιο, τη Βίκυ Βολιώτη, τον Νέστορα Κοψιδά και την Δώρα Σαμψώνα, σε μια σύγχρονη διασκευή από τον σκηνοθέτη και (ως θεατρικό έργο) τη Μαριάννα Κάλμπαρη.
Ολόκληρη η ταινία στηρίζεται, ασφαλώς συνειδητά, σε μια μεγάλη και κοφτερή αντίθεση: ο λόγος μειώνεται, γίνεται όσο το δυνατόν πιο αφαιρετικός, μικρά φραστικά μοτίβα με διαφορετικές εκφορές και συναισθηματικές φορτίσεις.
Η εικόνα, από την άλλη πλευρά, στη σκηνοθεσία, τη φωτογραφία και το μοντάζ, φορτώνεται με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιτήδευση και υπερβολή. Το κάθε πλάνο γυρισμένο από τέσσερις, πέντε, έξι γωνίες, μονταρισμένες σε μια ρυθμική επανάληψη, ντυμένες από ασταμάτητη δραματική μουσική.
Κάτι που μπορεί να έχει ενδιαφέρον ως εικαστική άσκηση αποδεικνύεται υπερβολικά στομφώδες ή «στολισμένο» για την κινηματογραφική οθόνη και, παραδόξως, ενώ η πρόθεση μάλλον ήταν η αντίθετη, παραμένει έντονα θεατρικό στο άκαμπτο κείμενο και τις μπαρόκ ερμηνείες. Η Δώρα Σαμψώνη, ωστόσο, είναι ένα πρόσωπο που θα μας άρεσε να ξαναδούμε στο σινεμά.