Buzz

H διαφήμιση που έκανε την Αμερική να κλάψει από... οργή

στα 10

Ανάμεσα στις διαφημίσεις που προβλήθηκαν στα διαλείμματα του φετινού Super Bowl, μία έκλεψε την παράσταση - όχι για καλό!

H διαφήμιση που έκανε την Αμερική να κλάψει από... οργή

Κλέβοντας την παράσταση από τα ολοκαίνουρια καυτά τρέιλερ που μεταδόθηκαν στα διαλείμματα του φετινού Super Bowl, αλλά και από τις υπόλοιπες διαφημίσεις που ακριβοπλήρωσαν τον πιο πολύτιμο τηλεοπτικό χρόνο της χρονιάς στην αμερικανική τηλεόραση, η νέα διαφήμιση της ασφαλιστικής και τραπεζικής Nationwide συζήτηθηκε περισσότερο και αρνητικά αναγκάζοντας την ίδια την εταιρεία να προβεί σε διευκρινήσεις πριν το τέλος της βραδιάς.

Χωρίς να σας αποκαλύψουμε ακριβώς το περιεχόμενό της (μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη διαφήμιση παρακάτω), το Twitter πήρε φωτιά κατακεραυνώνοντας την εταιρεία, ενώ ο απόηχος των αρνητικών σχολίων μοιάζει να είναι ακόμη δυνατός.

Η Nationwide δήλωσε πως ο σκοπός του μηνύματος της διαφήμισης ήταν να ξεκινήσει μια συζήτηση και όχι για να πουλήσει ασφάλειες. Τους πιστεύετε;

Δείτε εδώ την επίμαχη διαφήμιση:


Διαβάστε ακόμη: Super Bowl 2015: Δείτε όλα τα νέα τρέιλερ που έκαναν την πρεμιέρα τους στα διαλείμματα του μεγαλύτερου παιχνιδιού της χρονιάς