Κλέβοντας την παράσταση από τα ολοκαίνουρια καυτά τρέιλερ που μεταδόθηκαν στα διαλείμματα του φετινού Super Bowl, αλλά και από τις υπόλοιπες διαφημίσεις που ακριβοπλήρωσαν τον πιο πολύτιμο τηλεοπτικό χρόνο της χρονιάς στην αμερικανική τηλεόραση, η νέα διαφήμιση της ασφαλιστικής και τραπεζικής Nationwide συζήτηθηκε περισσότερο και αρνητικά αναγκάζοντας την ίδια την εταιρεία να προβεί σε διευκρινήσεις πριν το τέλος της βραδιάς.
Χωρίς να σας αποκαλύψουμε ακριβώς το περιεχόμενό της (μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη διαφήμιση παρακάτω), το Twitter πήρε φωτιά κατακεραυνώνοντας την εταιρεία, ενώ ο απόηχος των αρνητικών σχολίων μοιάζει να είναι ακόμη δυνατός.
I hope nationwide doesn't try to kill my kids for not liking their commercial.
— Micah Martin (@micahlmartin) February 2, 2015
#SuperBowl #nationwide pic.twitter.com/LXdZTC0mNH
— Preston Monroe (@biocow) February 2, 2015
My reaction after the nationwide commercial: pic.twitter.com/1UDv45zmZB
— James C. Statton (@jamescstatton) February 2, 2015
Η Nationwide δήλωσε πως ο σκοπός του μηνύματος της διαφήμισης ήταν να ξεκινήσει μια συζήτηση και όχι για να πουλήσει ασφάλειες. Τους πιστεύετε;
At the #Nationwide offices tomorrow:
"Who the FUCK approved that dead kid ad?"
Cormac McCarthy enters.
CORMAC (Squiggy voice): Hell-o
— Patton Oswalt (@pattonoswalt) February 2, 2015
The second I see a kid in one of these commercials I immediately assume they're going to die. Thanks, Nationwide! #SuperBowl
— Patton Oswalt (@pattonoswalt) February 2, 2015
@Travon - you win the new motto award. pic.twitter.com/mNtbUvPSnB
— Mead Eblan (@mead2000) February 2, 2015
Δείτε εδώ την επίμαχη διαφήμιση:
Διαβάστε ακόμη: Super Bowl 2015: Δείτε όλα τα νέα τρέιλερ που έκαναν την πρεμιέρα τους στα διαλείμματα του μεγαλύτερου παιχνιδιού της χρονιάς
Tags: Super Bowl 2015