Ισως η μοναδική ταινία που έχει καταφέρει να διχάσει φέτος τόσο πολύ το κοινό και τους κριτικούς είναι το «mother!» του Ντάρεν Αρονόφκσι, η οποία έκανε την πρεμιέρα της λίγες βδομάδες πριν στο φεστιβάλ της Βενετίας.
Ενώ μερικοί κριτικοί αποθέωναν την ταινία, υπήρχαν και κάποιοι οι οποίοι δεν δίστασαν να την χαρακτηρίσουν προσβλητική ή και μια από τις χειρότερες ταινίες της χρονιάς. Το κοινό φαίνεται να ήταν πιο αρκετά πιο αυστηρό, δίνοντάς του μέσο όρο F στο site Cinemascore, εκεί όπου μετριούνται οι ψήφοι του κοινού που είδε την ταινία το πρώτο Σαββατοκύριακο που άνοιξε η ταινία στις αίθουσες. Το F είναι ο μικρότερος βαθμός που μπορεί να πάρει μια ταινία, και λίγες είναι αυτές που το έχουν καταφέρει.
Διαβάστε ακόμα: «Τι σκατά είναι το "mother!";»: Οι Ντάρεν Αρονόφσκι, Τζένιφερ Λόρενς, Μισέλ Φάιφερ και Χαβιέ Μπαρδέμ εξηγούν
Η Paramount, ρίχνοντας περισσότερο λάδι στην φωτιά, έδωσε χτες στην δημοσιότητα ένα καινούργιο πόστερ (το οποίο μπορείτε να δείτε παραπάνω) με το πρόσωπο της πρωταγωνίστριας Τζένιφερ Λόρενς να είναι μελανιασμένο από το ξύλο, και γύρω από αυτό κριτικές για την ταινία. Φυσικά πολλοί ήταν αυτοί που έτρεξαν να καταδικάσουν το πόστερ, το οποίο είχε ως επίκεντρο το πρόσωπο μιας κακοποιημένης γυναίκας ως «απάνθρωπο», «αηδία» και «φτηνιάρικο».
«Δεν με ενδιαφέρει τι γνώμη έχετε για την ταινία, το γεγονός ότι μια γυναίκα κακοποιείται με τέτοιο τρόπο δεν πρέπει να αποτελεί μέρος της προώθησής της» γράφει μια δημοσιογράφος.
Δεν είναι εξάλλου η πρώτη φορά που μια διαφημιστική καμπάνια ταινίας, η οποία προωθούσε και πάλι την βία κατά των γυναικών, προκαλεί τόσες πολλές αντιδράσεις. Θυμηθείτε τον πανικό και την οργή που προκάλεσε η αφίσα του «X-Men Apocalypse» με πάλι την Τζένιφερ Λορενς (ξανά) να πνίγεται από τον κακό της ταινίας Apocalypse.
Η Paramount, το στούντιο και η εταιρεία διανομής της ταινίας, που υπερασπίζεται την ταινία ως κάτι το «τολμηρό», δεν έχει απαντήσει ακόμη κάτι επίσημα στις αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
H ταινία «mother!» του Ντάρεν Αρονόφκσι κυκλοφορεί στις ελληνικές αίθουσες από τις 19 Οκτωβρίου σε διανομή της UIP.
How studios choose to market the world's most famous actress. This needs to stop. pic.twitter.com/19wyBYED6f
— Nigel M. Smith (@nigelmfs) September 22, 2017
Both are terrible, but that mother! poster is heinous.
— Nikki Baughan (@NikkiBaughan) September 22, 2017
People fighting over this new mother! poster *about people fighting over mother!* is the most accurate piece of marketing for this movie yet
— Reid Nakamura (@reidnakamura) September 22, 2017
I'm all for embracing mother!'s divisiveness; I was more objecting to the poster's tawdry display of a young woman's bloody, bruised face.
— Robert Resistance (@robsolonhamer) September 22, 2017
how about don’t use the abused face of a woman to advertise your movie? this is gross https://t.co/EgMgxUsMhZ
— e. oliver whitney (@CinemaBite) September 22, 2017
I don’t care what you think of the movie, the fact that a woman gets beat up in it shouldn’t be the selling point.
— Esther Zuckerman (@ezwrites) September 22, 2017
why... release that horrendous mother poster after at least three good ones have already been used
— Bront (@bmrow) September 22, 2017
mother! is my favorite film of 2017, by far, no contest.
— Foxy Growl (@robzillatheguy) September 22, 2017
That being said this poster is atrocious. https://t.co/mtdNtpuYQW
The new mother! poster looks like those ads for domestic abuse charities, so maybe they should, indeed, not!
— Alex Naser-Hall (@anaserhall) September 22, 2017
Διαβάστε ακόμα:
- To «Μωρό της Ρόζμαρι» συναντά το «mother!» σε ένα - κάποιος θα το έκανε - ολοκαίνουριο τρέιλερ
- Βενετία 2017: Η κόλαση είναι οι απρόσκλητοι επισκέπτες στο «mother!» του Ντάρεν Αρονόφσκι
- Είναι κριτική για κρασί ή για μια ταινία της Τζένιφερ Λόρενς;
- Τζένιφερ Λόρενς: «Ο Ντάρεν Αρονόφσκι είναι ιδιοφυΐα»
- «Seeing is Believing»: Το τρέιλερ του «mother!» του Ντάρεν Αρονόφσκι θα σε κάνει να θέλεις τη μαμά σου