Δεν είναι φυσικά «Το Τελευταίο», αλλά σίγουρα ένα από τα ελάχιστα του franchise που έχουν απομείνει ανοιχτά. Για τα παιδιά των 90ς, το βίντεο κλαμπ ήταν σινεφίλ μονόδρομος και η αλυσίδα των Blockbuster Video Stores στην Αμερική ήταν ο πιο ισχυρός παίκτης στο home entertainment. Οταν το DVD έγινε περιττό, όταν το downloading, τα torrents, το on demand, το Netflix κι όλες οι υπόλοιπες πλατφόρμες κέρδισαν έδαφος, το βίντεο κλαμπ έχασε αντικείμενο και πελατεία μέσα σε μια νύχτα.
Eλάχιστα έχουν μείνει πεισμωμένα ανοιχτά και συνήθως προσφέρουν προνόμια αγορών, δώρων κι άλλων άσχετων υπηρεσιών packaging για να μπορέσουν να προσελκύσουν κάποιο κοινό.
Θυμηθείτε κι αυτό: Δεν υπάρχει: οι Μάθιου ΜακΚόναχεϊ & Τζίμι Κίμελ γυρίζουν διαφημιστικό για βίντεο κλαμπ στο Οστιν
Και υπάρχει κι ένα που πουλάει... τρέλλα. Και το κάνει τέλεια. Μέσα από το λογαριασμό του στο twitter (όπου αναφέρεται ως «The Last Blockbuster»), ο ιδιοκτήτης ξεσηκώνει το σινεφίλ κοινό με χιούμορ και τρολαρίσματα - ξεπουλώντας τα DVD που έχει σε στοκ.
Για παράδειγμα:
Ta tweets του λογαρισμού άρχισαν να γίνονται viral και αυτό τράβηξε το ενδιαφέρον μίας τοπικής εφημερίδας, που πήρε συνέντευξη από τους υπαλλήλους. «Ολοι γράφουμε και ποστάρουμε. Καταλάβαμε ότι για την εξέλιξη της δουλειάς δεν ευθύνεται η ανάπτυξη, το Ιντερνετ, ο πελάτης. Αλλά ότι εμείς αδρανήσαμε, δεν συμβιβαστήκαμε με την εποχή μας, δεν είδαμε την ευκαιρία που μας πρόσφεραν τα κοινωνικά δίκτυα να διαφημιστούμε, να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μας. Να τους φέρουμε πίσω. Με χιούμορ...»
Ο κόσμος πάντα εκτιμά το χιούμορ. Κι ανάλογα ποσταρίσματα έκαναν το κοινό να τσιμπήσει και να παρακολουθεί το The Last Blockbuster.
Eπίσης: ο αυτοσαρκασμός είναι σπουδαίο πράγμα:
Tους στηρίζουμε!
Διαβάστε περισσότερα: