Ο Φιλίπ Γκαρέλ είναι σταθερός επισκέπτης του Δεκαπενθημέρου - στην πραγματικότητα, ήταν παρών στην πρώτη του διοργάνωση, το 1969, όταν ιδρύθηκε ως ένα πιο ριζοσπαστικό τμήμα απέναντι στο επίσημο διαγωνιστικό, που έμοιαζε τότε υπερβολικά σοβαροφανές και μπουρζουά στου νέους Γάλλους δημιουργούς.
Διαβάστε ακόμη: Κάννες 2017: ανακοινώθηκε το πρόγραμμα για το Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών
Το «L’Amant D’Un Jour», η καινούργια ταινία του Γκαρέλ, μοιάζει να είναι 100% Γκαρέλ: γυρισμένη σε ασπρόμαυρο, με τις ερωτικές και τις άλλες ανθρώπινες σχέσεις σε πρώτο πλάνο, μοιάζει πιστή στο ύφος ενός γαλλικού σινεμά που θα μπορούσαμε να περιγράψουμε ως «πολύ μιλάς, πολύ φιλάς».
Η φιλοσοφία περί ζωής κι έρωτα δένει απόλυτα ταιριαστά με γυμνά κωλαράκια φρέσκων κοριτσιών σε αυτού του είδους τις ταινίες, εδώ κυρίως της πρωτοεμφανιζόμενης Λουί Σεβιλότ, η οποία υποδύεται την ερωμένη του Ερικ Καρακαβά, ενός άντρα με τα διπλά της χρόνια, του οποίου η κόρη (την υποδύεται η κόρη του σκηνοθέτη, Εσθέρ Γκαρέλ), είναι στην ηλικία της.
Υπάρχει πρόβλημα; Ας το αναλύσουμε. Και κάτι μας λέει πως αυτό ακριβώς θα κάνει το φιλμ, το τρέιλερ του οποίου μπορείτε να δείτε πιο κάτω.
Δείτε επίσης:
- Το «Based on a True Story» του Ρόμαν Πολάνσκι ανάμεσα στις νέες ταινίες που προστίθενται στο πρόγραμμα του 70ού Φεστιβάλ Καννών
- Δεν είναι η «Μελωδία της Ευτυχίας», είναι η Ζαν Ντ’ Αρκ του Μπρουνό Ντιμόν!
- H Ζιλιέτ Μπινός αφήνει τον ήλιο να μπει μέσα της στο «Un Beau Soleil Intérieur» της Κλερ Ντενί
- Το ελληνογαλλικό «Djam» του Τονί Γκατλίφ στο 70ό Φεστιβάλ Καννών
Tags: Φιλίπ Γκαρέλ, Κάννες 2017