Ο Κάνιε Γουεστ έχει βαλθεί να τεθεί υποψήφιος για το Προεδρικό αξίωμα στις αμερικανικές εκλογές του Νοεμβρίου. Αυτό, από μόνο του, πέρα από ένα χαμόγελο για τις εκπλήξεις της ζωής, δεν θα έπρεπε να θεωρείται απρόσμενο σε μια χώρα που έζησε με τον Ρόναλντ Ρίγκαν στο ύψιστο αξίωμα για δύο τετραετίες και ζει με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.
Διαβάστε ακόμη: Η έξοδος του «Tenet» του Κρίστοφερ Νόλαν στις αίθουσες αναβάλλεται μέχρι νεοτέρας
Αλλά ο Κάνιε είναι εγγύηση για τα καλύτερα σόου κι αυτά καταθέτει από το βράδυ της Κυριακής. Δυο βδομάδες μετά την 4η Ιουλίου, όταν ανακοίνωσε την πρόθεσή του να μπει στην προεδρική κούρσα, ο Κάνιε διοργάνωσε την πρώτη του προεκλογική συγκέντρωση, στο Βόρειο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας (δεν απομακρυνόμαστε από το μοτίβο του προσανατολισμού) κι υπήρξε τόσο, θα έλεγες, ειλικρινής κι αυθόρμητος που η ομιλία του ήταν το λιγότερο άβολη. Ο Κάνιε, με γιλέκο security και ξυρισμένο το 2020 στο πίσω μέρος του κεφαλιού του, πρώτα εκφώνησε τον λόγο του, μάλλον έναν de profundis μονόλογο, όπου διατύπωσε διάφορες θεωρίες του, όπως, σκανδαλιστικά, ότι η Χάριετ Τάμπμαν (η εμβληματική Αφροαμερικανίδα που τον 19ο αιώνα διέσωσε, με κίνδυνο της ζωής της, πάνω από 70 σκλάβους), δεν απελευθέρωσε κανέναν, παρά μόνο μετέφερε τους σκλάβους από τις φυτείες για να δουλέψουν για άλλους λευκούς.
Kanye West at his “campaign rally” in South Carolina: “Harriet Tubman never actually freed the slaves, she just had them work for other white people.”
— philip lewis (@PhilLewis) July 19, 2020
Loud groans from the audience, “come on man” can be heard pic.twitter.com/Q9g92UvZ27
Αφότου αυτή και άλλες θεωρίες έκαναν το κοινό να μουρμουρίζει αμήχανα ή εκνευρισμένα, ο Κάνιε πέρασε σε μια πιο προσωπική αφήγηση, για το πώς εκείνος κι η γυναίκα του, Κιμ Καρντάσιαν, έφτασαν κοντά στην έκτρωση (το καταλάβαμε, ο Κάνιε είναι κατά των εκτρόσεων), πράγμα που συνειρμικά οδήγησε τη σκέψη του στον πατέρα του που δεν τον ήθελε και το συναισθηματικό ερέθισμα τον έκανε να βάλει τα κλάματα στη σκηνή. Δείτε παρακάτω ένα από τα εκατοντάδες βίντεο που ανέβασαν οι θεατές και δημοσιογράφοι (πόσο άβολα νιώθει ο κύριος bodyguard πίσω δεξιά;):
Κι αν αυτή ήταν η κατάρρευση του Κάνιε την Κυριακή, εκείνη της Δευτέρας ήταν ακόμα εντονότερη. Ο Ye δημοσίευσε μια σειρά από tweets, τα περισσότερα από τα οποία διέγραψε στην πορεία. Ο καταιγισμός ξεκίνησε με το κλιπ του «Black or White» του Μάικλ Τζάκσον και συνέχισε με ποστ όπως «Εμπιστεύτηκα τη ζωή μου στον Θεό μου ότι η μαμά της Νορθ δεν θα την αφήσει να φωτογραφηθεί για το Playboy, το χρεώνω στον Θεό, είμαι στο ράντσο... ελάτε να με πάρετε,» ή «Αγαπώ τη γυναίκα μου, η Οικογένειά μου πρέπει να ζει δίπλα μου, δεν εξαρτάται πια από το E ή το NBC,», το οποίο ακολούθησε το... διφορούμενο «το NBC έκλεισε μέσα τον Μπιλ Κόσμπι», για να συνεχίσει με μια προοδευτική μανία καταδίωξης, «Η Κιμ προσπαθούσε να έρθει με το αεροπλάνο στο Γουαϊόμινγκ μ' ένα γιατρό για να με κλείσει μέσα όπως στην ταινία "Get Out" επειδή χτες έκλαψα που έσωσα τη ζωή της κόρης μου,» συμπληρώνοντας, «Ολοι γνωρίζουν ότι η ταινία "Get Out" αναφέρεται σ' εμένα».
Τώρα, αντίθετα, στο twitter του Κάνιε απομένει αυτό το, ομολογουμένως, πανέμορφο σχέδιο/λογοπαίγνιο:
Ο Κάνιε ανέκαθεν ήταν ένας εμπνευσμένος, ρηξικέλευθος μουσικός κι ένας δυνατός showman. Αυτό επιδεικνύει και τώρα, ή την ταυτότητα ενός ανθρώπους με ψυχολογικά προβλήματα που χρειάζεται βοήθεια και μικρότερη επαφή με τη δημοσιότητα; Ψηφίζουμε το δεύτερο.