Buzz

Ο οσκαρικός Τζον Ρίντλεϊ αφήνει τον ανθρώπινο τρόμο του «12 Χρόνια Σκλάβος» και στρέφεται στον... μεταφυσικό

στα 10

Ενα δικό του Πόλτεργκαϊστ ετοιμάζει ο Τζον Ρίντλεϊ για την εταιρεία παραγωγής ταινιών είδους.

Ο οσκαρικός Τζον Ρίντλεϊ αφήνει τον ανθρώπινο τρόμο του «12 Χρόνια Σκλάβος» και στρέφεται στον... μεταφυσικό

Ο Τζον Ρίντλεϊ είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Αμερικανούς παραγωγούς: έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του με το «Three Kings», κέρδισε το 2014 το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας με το «12 Χρόνια Σκλάβος» του Στιβ ΜακΚουιν και τεράστια κριτική αναγνώριση με την τηλεοπτική σειρά «American Crime». Τώρα ετοιμάζεται για κάτι εξίσου... τρομακτικό, αν και εντελώς διαφορετικό.

Διαβάστε ακόμη: Η Ρις Γουίδερσπουν δεν θ' ασχοληθεί με την πολιτική... «εκτός αν πέσουν κι άλλο τα στάνταρντ του κόσμου!»

Μια ταινία μεταφυσικού τρόμου θα γράψει και θα σκηνοθετήσει ο Ρίντλεϊ για λογαριασμό της Blumhouse, της εταιρίας του Τζέισον Μπλουμ που ειδικεύεται, τα τελευταία χρόνια, σε ταινίες είδους. Η ιστορία βασίζεται σε πραγματικά περιστατικά, όπως τα έγραψε η Σέιλι Μπλάνκαφορ στο άρθρο της, «Project Poltergeist» και, φυσικά, περιγράφει όσα συνέβησαν το 1960 στις εργατικές εστίες του Νιου Τζέρσεϊ και το πώς σημάδεψαν την οικογένεια του μικρού Ερνεστ Ρίβερς. Πολτεργκαϊστ, για να μην ξεχνάμε, ονομάζεται το πνεύμα που «εμφανίζεται» στον κόσμο μας με ήχους και μετακίνηση αντικειμένων.

poltergeist 1982 607Poltergeist, 1982

Ο Ρίντλεϊ δεν σκοπεύει να κάνει ένα ριμέικ του «Poltergeist» και ευτυχώς. Ωστόσο, σχεδιάζει ν' αξιοποιήσει την ταινία είδους για να σχολιάσει τα συστημικά προβλήματα του πραγματικού κόσμου, που κρύβονται μέσα στη μεταφυσική δραστηριότητα. Οπως εξηγεί ο ίδιος, «Πρόκειται για μια απίστευτη αληθινή ιστορία ενός αγοριού που έρχεται αντιμέτωπος με τον τρόμο, τόσο τον μεταφυσικό, όσο και τον ρατσιστικό, σε μια κοινότητα σημαδεμένη από το μίσος κι ενωμένη στην ελπίδα. Εκτιμώ βαθιά την επιμονή της Blumhouse ν' αφηγείται ιστορίες που ψυχαγωγούν τους θεατές, την ίδια ώρα που προκαλούν τη σκέψη τους.»

Θα περιμένουμε με ανυπομονησία τις... συνειδησιακές τρομάρες στην όχι-άλλο-ένα-Πόλτεργκαϊστ ταινία του Ρίντλεϊ.