Από το 1928 που η Disney κυκλοφόρησε το πρώτο φιλμάκι με τον Μικι Μάους, το «Steamboat Willie», ο μεγαλοφυής ιδρυτής της, Γουόλτ Ντίσνεϊ, δάνεισε την φωνή του στο πιο αγαπημένο ποντίκι μικρών και μεγάλων σε 100 μικρού μήκους ταινίες. Από σήμερα, κάντε τις 101. Στο «Get a Horse!», το νέο ταινιάκι της Disney που φτιάχτηκε για να παίζεται στις αίθουσες πριν την προβολή του «Frozen», η φωνή του Ντίσνεϊ ανασταίνεται ξανά!
Το φιλμάκι, το οποίο διηγείται μία επεισοδιακή βόλτα που κάνει ο Μίκι, η Μίνι και η παρέα τους με άμαξα που τη σέρνει το πρωταγωνιστικό άλογο, κατασκευάστηκε για να αφηγηθεί στην ουσία την εξέλιξη του κινουμένου σχεδίου, της τεχνολογίας και της τέχνης του, μέσα στον 20ο και τον 21ο αιώνα. Ξεκινά πατροπαράδοτα και παλιομοδίτικα, ασπρόμαυρο και με δύο διαστάσεις (2-D). Η εικόνα είναι σκίτσα που σταδιακά αποκτούν χρώμα (προστίθεται με το χέρι) και όσο προχωρά το φιλμάκι μεταμορφώνονται σε ψηφιακό 3D animation.
Αυτή η επετειακή, τιμητική για το στούντιο βόλτα του Μίκι λοιπόν, δεν μπορούσε να μην συμπεριλαμβάνει τον ιδρυτή του Γουόλτ Ντίσνεϊ. Οι δημιουργοί των Walt Disney Animation Studios απομόνωσαν λέξεις, φθόγγους, ήχους από παλιότερα φιλμάκια που σπίκαρε ο Ντίσνεϊ τα πρώτα χρόνια της εταιρίας και κατασκεύασαν νέους διαλόγους για το «Get a Horse!»
Η σκηνοθέτης, Λόρεν ΜακΜάλαν, δήλωσε ότι ήθελε να μας ξαναθυμίσει τον Μίκι που κρατάμε στην καρδιά μας - το σύμβολο όπως το πρωτοαγαπήσαμε μικροί. «Ανατρέξαμε λοιπόν σε φιλμάκια που φτιάχτηκαν ανάμεσα στο 1928 με 1947. Αυτός ήταν ο σωστός ήχος, η σωστή φωνή του Μίκι. Συνδέεται με την αθωότητα της εποχής. Τότε κολλούσε αυτός ακριβώς ο υψίφωνος τόνος. Τώρα η φωνή του Μίκι μοιάζει με παρωδία. Οπότε αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε εξολοκλήρου τη φωνή του Γουόλτ! Τον βάλαμε και στους τίτλους τέλους!
Η ομάδα της ΜακΜάλαν άκουσαν και τα 100 φιλμάκια, απομόνωσαν τις ηχογραφήσεις, ξεσκαρτάρισαν. Ομως υπήρχαν ήχοι και λέξεις που δεν υπήρχαν καθόλου - όπως η λέξη «κόκκινο» που αναφωνεί ο Μίκι όταν βλέπει για πρώτη φορά έγχρωμο τον εαυτό του. «Δεν μπορούσαμε να το βρούμε πουθενά. Οπότε το κατασκευάσαμε. Οι ηχολήπτες μας βρήκαν τους φθόγγους από άλλες λέξεις και τους ένωσαν, ώστε ο Γουόλτ να λέει ''κόκκινο''!»
Η τελική επεξεργασία ήταν το καθάρισμα του ήχου αλλά και το ξαναπέρασμα μίας «vintage» υφής, ώστε τίποτα να μην χτυπάει στο τελικό αποτέλεσμα.
Δείτε την αρχή από το φιλμάκι:
Διαβάστε περισσότερα: