Buzz

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ σ' ένα φόρο τιμής στις αγαπημένες του ταινίες

στα 10

Στη νέα διαφήμιση της Nespresso, ο Τζορτζ Κλούνεϊ κάνει ένα πέρασμα από τις αγαπημένες του ταινίες.

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ σ' ένα φόρο τιμής στις αγαπημένες του ταινίες

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ είναι εδώ και χρόνια το πρόσωπο της Nespresso, πουλώντας κούπες καφέ και τις ατάκες του ως αναπόσπαστο κομμάτι της γοητείας και της επιτυχίας του με τις γυναίκες. Καθώς όμως το σούφρωμα του μετώπου, το βλέμμα και το έτοιμο one-liner κάποια στιγμή παλιώνουν, η Nespresso αποφασίζει να εξερευνήσει περισσότερο την κινηματογραφική φύση του σταρ της.

Επιλέγοντας λοιπόν μία σειρά από κλασικά αριστουργήματα, ή απλώς cult αγαπημένα, ο Κλούνεϊ πρωταγωνιστεί στην νέα καμπάνια της Nespresso, εισβάλοντας σε μυθικές σκηνές των αγαπημένων του ταινιών.

Θυμηθείτε κι αυτό: Τζορτζ Κλούνεϊ & Ντάνι Ντε Βίτο: όταν οι άντρες πίνουν καφέ

nespresso 607

Από το «Comin' Home, Baby» του Μελ Τορμέ στο «Easy Rider» του Ντένις Χόπερ, από το «The Muppet Movie» στο «Seabiscuit», κι από το πίσω κάθισμα της Τζάνετ Λι στο «Psycho» του Χίτσκοκ, δίπλα στον Μπαρτ Ρέινολντς στο «Smokey and the Bandit», ο Κλούνεϊ κάνει περάσματα με τη σήμα-κατατεθέν Κάρι Γκραντ γοητεία του και τον αυτοσαρκασμό του μέσα από την ιστορία μισού κινηματογραφικού αιώνα.

Ο σκοπός φυσικά δεν είναι ούτε μία σειρά αναφορών, ούτε κάποιο βαρύγδουπο σινεφίλ μήνυμα - απλά ένα έξυπνο παιχνίδι που δείχνει τον πρωταγωνιστή του σποτ να παίρνει κάθε δυνατό μέσο για να φτάσει στο πλησιέστερο Nespresso και να απολαύσει τον καφέ του.

Η διαφήμιση (στην οποία συμπρωταγωνιστεί κι ο Αντι Γκαρσί) έκανε πριν λίγες μέρες την πρεμιέρα της, δύο χρόνια μετά το τελευταίο ξεκαρδιστικό σποτ του Κλούνεϊ με τον Ντάνι Ντε Βίτο.

Δείτε την:


Κι ένα βίντεο από τα γυρίσματα:


Διαβάστε και δείτε περισσότερα: