Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου

στα 10

Το Flix προτείνει τι να δείτε σήμερα στο σπίτι.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου

Οσο δεν μπορούμε να πάμε σινεμά, δεν σταματάμε να βλέπουμε ταινίες (και σειρές). Και επιλέγουμε για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Και μην ξεχνάτε: Flix Top Ten 2020: Ψηφίστε κι εσείς για την καλύτερη ταινία της χρονιάς και κερδίστε δώρα. Μπείτε εδώ για να μάθετε όλες τις λεπτομέρειες για τη συμμετοχή σας.



«The Assistant» (2020) της Κίτι Γκριν

Mία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς. Ενα φεστιβαλικό διαμάντι που ξεκίνησε από το Sundance, έγινε το μεγάλο χιτ της Berlinale και έχει σοβαρές πιθανότητες για τα φετινά Οσκαρ. Με πρωταγωνίστρια την ανερχόμενη Τζούλια Γκάρνερ (ΕΜΜΥ για το «Ozark»), η Κίτι Γκριν δείχνει ανατριχιαστικά, ωμά και καθόλου διδακτικά τι σημαίνει να είσαι γυναίκα σ' έναν ανδροκρατούμενο εργασιακό χώρο. Θα μπορούσε να είναι η αληθινή ιστορία του Χάρβεϊ Γουάινστιν κι όλου του του κύκλου. Δεν είναι. Είναι κάτι σοβαρότερο: παντού υπάρχουν Χάρβεϊ Γουάινστιν. Μην το χάσετε!

Προβάλλεται στο Novacinema 1 HD στις 00.20


«Ο Αόρατος Ανθρωπος» (The Invisible Man, 2020) του Λι Γουανέλ

Μπορεί ένα θρίλερ να ψηφίζεται στις λίστες με τις καλύτερες ταινίες του 2020; Ναι. Γιατί το θρίλερ του Λι Γουανέλ είναι μία συναρπαστική ταινία, σε πρώτο επίπεδο, και μία σημαντική αλληγορία σε δεύτερο. Οχι απλώς το reboot μιας κλασικής ιστορίας, αλλά μια ταινία τρόμου για τις μέρες του #metoo και του τέλους της ιδιωτικότητας που βρίσκεται μια κλάση πάνω από τα συνηθισμένα, χάρη και στην εξαιρετική ερμηνεία της Ελίζαμπεθ Μος. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ.

Προβάλλεται στο Cosmote Cinema 1 στις 22.50


«Τυραννόσαυρος» (Tyrannosaur, 2011) του Πάτι Κόνσινταϊν

Ποτέ δεν ξέρεις τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες ενός σπιτιού. Η ενδοοικογενειακή βία είναι έτοιμη για το κοντινό της σε μία καταπληκτική «μικρή» (και ταυτόχρονα, τεράστια) ταινία από το 2011. Εξαιρετικός όπως πάντα ο Πίτερ Μάλαν στο ρόλο του οξύθυμου, βίαιου άντρα. Καταπληκτκή, η Ολίβια Κόλμαν, σε έναν δύσκολο ρόλο και μία ερμηνεία που κατέθεσε 10 χρόνια πριν το Οσκαρ της για την «Ευνοούμενη» του Γιώργου Λάνθιμου.

Διαθέσιμο στην πλατφόρμα του Cinobo


«Ο Αστακός» (The Lobster, 2015) του Γιώργου Λάνθιμου

Εκτός του ότι αποτελεί για πολλούς από εμάς την καλύτερη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, μοιάζει και τόσο επίκαιρη. Από τις άδειες αγκαλιές στην αφίσα, στις άδειες αγκαλιές της καραντίνας μας. Mια αντισυμβατική ιστορία αγάπης, τοποθετημένη σε ένα δυστοπικό, κοντινό μέλλον, όπου όλοι οι μόνοι άνθρωποι, σύμφωνα με τους κανόνες της Πόλης, συλλαμβάνονται και μεταφέρονται στο Ξενοδοχείο. Εκεί είναι υποχρεωμένοι να βρουν έναν ταιριαστό σύντροφο μέσα σε 45 μέρες. Αν αποτύχουν μεταμορφώνονται σε ένα ζώο της επιλογής τους κι απελευθερώνονται στο Δάσος. Ενας απελπισμένος Αντρας το σκάει από το Ξενοδοχείο στο Δάσος εκεί όπου ζουν οι Μοναχικοί κι εκεί ερωτεύεται, ακόμη κι αν αυτό είναι ενάντια στους κανόνες τους. Διαβάστε την κριτική του Flix για τον «Αστακό» εδώ.

Διαθέσιμο για ενοικίαση στο Vodafone TV


«Η Αλίκη στις Πόλεις» (Alice in the Cities, 1974) του Βιμ Βέντερς

Νέα Υόρκη. Για την ταινία είναι η πόλη-αφετηρία, αλλά για το σύμπαν του Φίλιπ, του 35χρονου ήρωα, μάλλον ο βαλτωμένος τερματισμός. Ο γερμανικής καταγωγής συγγραφέας είχε έρθει στη 70s Αμερική για να ζήσει την περιπέτεια. Την τυχοδιωκτική περιπλάνηση που οδηγεί στην έμπνευση, στην τέχνη, στο «όνειρο». Δεν βρήκε τίποτα. Η ανατολική ακτή τον ξέβρασε στην πολύβουη φανταχτερή μητρόπολη, στην πόλη όπου όλα μπορούν να συμβούν.Τίποτα δεν συνέβη. Το road trip έγινε, απογοήτευσε, τελείωσε. Ο ήρωας επιλέγει να μας βάλει στον κόσμο του τη στιγμή που μαζεύει τα κομμάτια και τις βαλίτσες του και παίρνει τον δρόμο του γυρισμού. Μόνο που εκεί μπορεί να κρύβεται η έκπληξη. Οταν λίγο πριν την απογείωση μία μητέρα αφήνει την εννιάχρονη κόρη της Αλις στην «προσωρινή» κηδεμονία του και εξαφανίζεται, ο Φίλιπ ξεκινά ένα διαφορετικό ταξίδι αναζήτησης: με την αθωότητα του μικρού κοριτσιού για συνοδηγό, και μία φωτογραφική μηχανή να αποτυπώνει τα συναισθήματα. Διαβάστε την κριτική του Flix για την «Αλίκη στις Πόλεις»

Διαθέσιμο στην iPLATFORMA


«Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής» (Mad Max: Fury Road, 2015) του Τζορτζ Μίλερ

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη μας γνωριμία με τον κινηματογραφικό θρύλο που ακούει στο όνομα Mad Max, ο Τζορτζ Μίλερ θέλησε να επισκεφτεί ξανά τον ήρωά του και το δυστοπικό, sci-fi σύμπαν του. Συνήθως, τα sequels, τα «revivals», όλες αυτές οι επιστροφές στο παρελθόν γίνονται γιατί δεν υπάρχει πραγματική έμπνευση. Τα στούντιο θέλουν ένα «σιγουράκι». Να βάλουν θεατές στις αίθουσες με την υπόσχεση ότι θα τους αναστήσουν κάτι παλιό κι αγαπημένο. Και συνήθως το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό. Οχι αυτή τη φορά. Με τον Τομ Χάρντι να αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, και τη Σαρλίζ Θερόν ισότιμα δίπλα του, ο Τζορτζ Μίλερ επέστρεψε με έμπνευση, φαντασία, δυνατό μήνυμα, στιβαρές ερμηνείες, υπερθέαμα, ηλεκτρικές κιθάρες και τέρμα τα γκάζια! Διαβάστε την κριτική του Flix για το «Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής»

Προβάλλεται στο αφιέρωμα «25 Χρόνια Nova, 25 Χρόνια Μεγάλο Σινεμά» στο Νovacinema 2ΗD στις 22.00

Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.