Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Jack Reacher του Κρίστοφερ ΜακΚουάρι
Ενας ελεύθερος σκοπευτής δολοφονεί με έξι βολές πέντε τυχαία ατόμα. Οταν η αστυνομία τον συλλαμβάνει, αυτός ζητά να του φέρουν τον Τζακ Ρίτσερ. Πρώην αστυνομικός του στρατού και φάντασμα για τις Αρχές, ο Τζακ Ρίτσερ θα εμφανιστεί από το πουθενά, θα ομολογήσει πως γνωρίζει από παλιά τον κατηγορούμενο που βρίσκεται σε κώμα και θα βοηθήσει τη νεαρή δικηγόρο που έχει αναλάβει την υπέρασπισή του να ξετυλίξει τον ιστό των αποκαλύψεων που κρύβει η υπόθεση. Κάπου ανάμεσα στον Dirty Harry και τον Τζέισον Μπορν, ο Τομ Κρουζ προσπαθεί να συστήσει και να καθιερώσει κινηματογραφικά έναν ήρωα για τις σκοτεινές εποχές που ζούμε. Μην απορήσετε, αλλά δεν τα πάει καθόλου άσχημα... Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 23.00 στον ΣΚΑΪ.
Εχει Ο Καιρός Γυρίσματα (The Weather Man) του Γκορ Βερμπίνσκι
Eνας γοητευτικός σαραντάρης, παρουσιαστής του δελτίου καιρού στην τηλεόραση, αντιλαμβάνεται ότι η ζωή του αρχίζει να αλλάζει μάλλον προς το χειρότερο. Ο πατέρας του είναι άρρωστος, η πρώην γυναίκα του έχει νέα σχέση, ενώ τα παιδιά του αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα. Μια καινούρια επαγγελματική πρόταση, που του φαίνεται ενδιαφέρουσα, τον στέλνει στη Νέα Υόρκη. Θα μπορούσε άραγε αυτό να βοηθήσει, ώστε να φύγουν από τη ζωή του τα... σύννεφα;
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open.
O Αόρατος Ανθρωπος (The Invisible Man) του Λι Γουανέλ
Παγιδευμένη σε μια βίαιη, κακοποιητική σχέση με έναν πλούσιο κι ευφυή επιστήμονα, η Σεσίλια Κας καταφέρνει να αποδράσει μέσα στη νύχτα και να εξαφανιστεί, με τη βοήθεια της αδερφής της, καθώς και ενός παιδικού της φίλου και της μικρής του κόρης. Οταν όμως ο βάναυσος πρώην σύντροφος της Σεσίλια αυτοκτονεί και της αφήνει ως κληρονομιά ένα μεγάλο μέρος της τεράστιας περιουσίας του, η Σεσίλια υποψιάζεται ότι πρόκειται για παγίδα. Μια σειρά από παράξενες συμπτώσεις θα αποβούν σχεδόν θανατηφόρες και θα απειλήσουν τις ζωές εκείνων για τους οποίους η Σεσίλια νοιάζεται. Τα λογικά της θα αρχίσουν να κλονίζονται όταν θα προσπαθεί απελπισμένα να αποδείξει στον περίγυρό της ότι καταδιώκεται από μια αόρατη παρουσία που τη στοιχειώνει. Οχι απλώς ένα reboot μιας κλασικής ιστορίας, αλλά μια ταινία τρόμου για τις μέρες του #metoo και του τέλους της ιδιωτικότητας που βρίσκεται μια κλάση πάνω από τα συνηθισμένα, χάρη και στην εξαιρετική ερμηνεία της Ελίζαμπεθ Μος. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Cosmote Cinema 2.
Ο Ανθρωπος που Σκότωσε το Δον Κιχώτη (Τhe Man Who Killed Don Quixote) του Τέρι Γκίλιαμ
O Tόμπι είναι 35χρονος σκηνοθέτης διαφημιστικών - ξιπασμένος, μεγαλομανής και κακομαθημένος. Δε δέχεται καμία παρατήρηση, δε σέβεται κανένα πρότζεκτ, κανένα παραγωγό, κανένα μπάτζετ και, πάνω από όλα, ο κυνισμός της δουλειάς έχει σκοτώσει κάθε προσωπικό όραμα. Τον συναντάμε στην επαρχιακή Ισπανία να γυρίζει μία διαφημιστική καμπάνια, με κεντρικό ήρωα κι εύρημα τον Δον Κιχώτη, εκ μέρους μίας ρωσικής βότκας (προϊόν που λανσάρει πάμπλουτος μαφιόζος χρηματοδότης), περιτριγυρισμένος από γλοιώδεις ατζέντηδες, ανόητους μεσήλικες παραγωγούς που ποζάρουν με trophy wives, κι ένα απελπισμένο συνεργείο που δεν μπορεί να στήσει πλάνο μέσα στο γραφειοκρατικό χαμό. Μέχρι που ένας πλανόδιος Ρομ δίνει στον Τόμπι ένα παλιό DVD και του θυμίζει την προηγούμενη φορά που γύρισε ταινία για το θρύλο του Θερβάντες. Οταν ήταν φοιτητής κι έκανε την πτυχιακή του, χρησιμοποιώντας τους κατοίκους του γειτονικού χωριού για πρωταγωνιστές.
Αραγε ζει ακόμα ο Χαβιέ, ο υποδηματοποιός που έπαιξε τον Δον Κιχώτη του; Εχει μεγαλώσει η Ανχέλικα, η 15χρονη χωριατοπούλα Δουλτσινέα του; Ο Τόμπι κλέβει μια μηχανή από το σετ και δραπετεύει από τη τεχνοκρατική ζωή του. Δεν είναι όμως έτοιμος για όσα θα ανακαλύψει. Κάθε πράξη έχει συνέπεια κι η αθώα πτυχιακή του ταινία έχει αφήσει πολύ πιο ισχυρό το σημάδι της σε όσους συμμετείχαν. Η Ανχέλικα καταστράφηκε ακολουθώντας το όνειρο της χολιγουντιανής πρωταγωνίστριας (έγινε call girl με πρόσφατο πελάτη τον Ρώσσο μαφιόζο κι αφεντικό του Τόμπι), ενώ ο Χαβιέ δεν υπάρχει πια. Ο γέροντας υποδηματοποιός ζει κι αναπνέει με τις παραισθήσεις του μυαλό του - ότι είναι όντως ο Δον Κιχώτης, σε αποστολή από το Θεό, πολεμώντας τους δαίμονες που θέλουν να τον μπερδέψουν και να τεστάρουν την πίστη του. Βλέποντας τον Τόμπι, ο «Δον» μπερδεύεται ακόμα περισσότερο πιστεύοντας ότι επέστρεψε ο Σάντσο Πάντσα του. Η μία παρεξήγηση φέρνει την άλλη και οι δυο τους ξεκινούν όντως μία μεγάλη περιπέτεια, όπου ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει (ή αυτό που μπορεί) να δει...
Μετά τον διαβόητο, αντίξοο, πολυετή αγώνα του για να την ολοκληρώσει, ο Γκίλιαμ παραδίδει την ταινία του στο κοινό. Κι αναρωτιόμαστε: είναι τόσο κοντά στο πρότζεκτ που, ως άλλος Δον Κιχώτης, βλέπει κάστρα εκεί που είναι μόνο ερείπια και χάος; Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.55 στο Nova Cinema 1.
«Attenberg» (2011) της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη
Στην μικρή κωμόπολη «Ασπρα Σπίτια» η Mαρίνα παθιάζεται με τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ για τη φύση, ψάχνει τη δική της σε πειραματισμούς με τη φιλενάδα της και ενηλικιώνεται μέσα από το σεξ και το θάνατο.
Μία ταινία ελληνική, μία ταινία διεθνής. Η κινηματογραφική γλώσσα έχει επιβληθεί της νεοελληνικής. Η δύναμη του σεναρίου έχει ξεφύγει από τα στενά όρια των διαλόγων. Η παρουσίαση της ιστορίας έχει τολμηρά απογειωθεί από την αναμασημένη mainstream μανιέρα που είχαμε συμβιβαστεί να αποκαλούμε «ελληνικό σινεμά».
Η ιστορία της Μαρίνας, της μοναχοκόρης που φροντίζει τον άρρωστο πατέρα της στα τελευταία στάδια καρκίνου, στην εργατική κωμόπολη «Ασπρα Σπίτια» δίνεται ωμά, όχι όμως (νέο)ρεαλιστικά, ούτε και μελό. Σκηνοθεσία με άποψη, σπάσιμο της αφηγηματικής φόρμας, σκηνές πειραματισμού με το σώμα, το συναίσθημα και τον ερωτισμό, αναφορές στον Γκοντάρ, «Monty Python» μιούζικαλ ιντερλούδια ως σύμβολα της κοριτσίστικης εφηβείας – όλα μπλέκονται με τόλμη, αλλά, πάνω από όλα, με την Τσαγγάρη και τους ηθοποιούς της να κρατούν σφιχτά αλλά και με διαύγεια την καρδιά της ταινίας. Μια καρδιά που χτυπά πέρα από τις εικόνες, πάνω από τους διαλόγους. Διαβάστε ολόκληρη την κριτική του Flix
Απολαύστε την ταινία στη νέα ενότητα του ERTFLIX, «Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος»
Η Γυναίκα των Δακρύων (La Llorona) του Χάιρο Μπουσταμάντε
Ο θρύλος της Γιορόνα, της γυναίκας που εγκαταλείφθηκε από τον άντρα της και έπνιξε στη συνέχεια από θλίψη και οργή τα παιδιά της, για να καταδικαστεί στη συνέχεια να τριγυρνά αιώνια φέρνοντας ατυχία και προκαλώντας τον φόβο στο πέρασμά της με τον λυγμό της, έχει χρησιμοποιηθεί ήδη σε πολλαπλές κινηματογραφικές αφηγήσεις. Εξακολουθώντας να εστιάζει στον κοινό τόπο μυθολογικής παράδοσης και σύγχρονης πραγματικότητας, ο Χάιρο Μπουσταμάντε αφηγείται στην «Llorona» του μια ιστορία πολιτικού τρόμου ικανή να στοιχειώσει πολύ περισσότερο από τους απειλητικούς λυγμούς ενός φαντάσματος. Βραβευμένο σε Βενετία και Σαν Σεμπαστιάν. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix για την «Γυναίκα των Δακρύων».
Η ταινία προβάλλεται στο Cinobo με ελληνικούς υπότιτλους
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.