
Το «F1: Η Ταινία» έχει συγκεντρώσει 293 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office μετά από 10 ημέρες προβολής, ξεπερνώντας τις συνολικές εισπράξεις στις αίθουσες του «Killers of the Flower Moon» του Μάρτιν Σκορσέζε (158 εκατομμύρια παγκοσμίως) και του «Napoleon» του Ρίντλεϊ Σκοτ (221 εκατομμύρια), αποτελώντας έτσι τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία της Apple μέχρι σήμερα.
Οπως αναφέρει το Variety, όχι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς η Apple έχει κυκλοφορήσει μόλις πέντε ταινίες στις αίθουσες από την ημέρα που έφτιαξε το στούντιό της και οι δύο από αυτές, το «Fly Me to the Moon» (42 εκατομμύρια) και το «Argylle» (96 εκατομμύρια), υπήρξαν παταγώδεις αποτυχίες.
Το «F1: Η Ταινία» κόστισε περισσότερα από 250 εκατομμύρια για την παραγωγή του και περίπου 100 εκατομμύρια επιπλέον που ξοδεύτηκαν για την προώθηση του, πράγμα που σημαίνει ότι η ταινία χρειάζεται αρκετές «στροφές» ακόμα για να δικαιολογήσει το τεράστιο κόστος του. Τα εισιτήρια, όμως, είναι ενθαρρυντικά και επιπλέον, όπως επισημαίνει το ρεπορτάζ του, η Apple έχει κεφαλαιοποίηση 3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων και δεν αντιμετωπίζει τις ίδιες οικονομικές πιέσεις με τα παραδοσιακά στούντιο.
Η ταινία κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους στα τέλη Ιουνίου συγκεντρώνοντας 57 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και 146 εκατομμύρια παγκοσμίως, σημειώνοντας με ευκολία το μεγαλύτερο άνοιγμα στην ιστορία της Apple, αλλά και ξεκινώντας τις πρώτες συζητήσεις για τα επερχόμενα Οσκαρ.
Με τον ανταγωνισμό να εντείνεται (βλ. «Jurassic World: Αναγέννηση», «Superman» και «Fantastic Four»), το «F1: Η Ταινία» έχει φτάσει τα 109,5 εκατομμύρια, με κορυφαίες αγορές την Κίνα (22 εκατομμύρια), το Ηνωμένο Βασίλειο (17,3 εκατομμύρια), το Μεξικό (12,3 εκατομμύρια), τη Γαλλία (11,5 εκατομμύρια) και την Αυστραλία (9,8 εκατομμύρια).
Επειδή η ταινία γυρίστηκε με εντυπωσιακές κάμερες IΜΑΧ (σε αυτές έχει γυριστεί και η «Οδύσσεια» του Κρίστοφερ Νόλαν), προκειμένου η παραγωγή να μπορέσει να καταγράψει το πραγματικό παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1, το «F1» έχει αποτελέσει τεράστιο πόλο έλξης για τις premium μεγάλες οθόνες. Μέχρι στιγμής, μόνο από τις οθόνες ΙΜΑΧ οι εισπράξεις αγγίζουν τα 60 εκατομμύρια παγκοσμίως, δηλαδή το 20,4% του συνολικού τζίρου της ταινίας.
Το «F1: Η Ταινία» συνεχίζεται να προβάλλεται και στις ελληνικές αίθουσες...