Buzz

Ο Τσάρλι Κάουφμαν είναι σίγουρος πως τα στούντιο κατέστρεψαν τις ταινίες και όχι το Netflix

στα 10

Ο Τσάρλι Κάουφμαν εμπιστεύεται το Netflix. Τον εμπιστεύτηκε κι αυτό για τη νέα του ταινία.

Ο Τσάρλι Κάουφμαν είναι σίγουρος πως τα στούντιο κατέστρεψαν τις ταινίες και όχι το Netflix

«Ο λόγος για τον οποίο το Netflix προσελκύει τους δημιουργούς είναι γιατί δεν μπορείς πουθενά αλλού να κάνεις αυτό που θέλεις. Με εξοργίζει όταν ο κόσμος λέει ότι το Netflix καταστρέφει τις ταινίες γιατί είναι οι ταινίες που καταστρέφουν τις ταινίες, τα στούντιο που καταστρέφουν τις ταινίες. Και αυτό είναι η αλήθεια.»

Σε συνέντευξή του στη Wall Street Journal, o Τσαρλι Κάουφμαν μίλησε για τη συνεργασία του με το Netflix που γέννησε το «I’m Thinking of Ending Things», τη νέα του ταινία, βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Ιαν Ράιντ, ένα ψυχολογικό θρίλερ για μια γυναίκα που φτάνει με τον εραστή της στο οικογενειακό απομονωμένο σπίτι στην εξοχή.

Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα στο Netflix στις 4 Σεπτεμβρίου.

I’m Thinking of Ending Things 607 Ο Τσάρλι Κάουφμαν με την ηθοποιό Τζέσι Μπάκλεϊ στα γυρίσματα του «I’m Thinking of Ending Things»

«Εψαχνα για κάτι που θα με άφηναν να το σκηνοθετήσω και σκέφτηκα πως θα ήταν πιο εύκολο αν βασιζόταν σε ένα βιβλίο, ή σε ένα κόμικ ή σε μια ταινία που υπήρχε ήδη», δηλώνει ο Κάουφμαν. «Ο παραγωγός μου τυχαίνει να έχει ένα συμβόλαιο με το Netflix. Δεν ξέρω αν το Netflix είχε ιδέα ότι αυτό που θα έκανα θα ήταν κάτι λίγο θρίλερ σε σχέση με το βιβλίο. Δεν το ήξερα ούτε εγώ. Το βιβλίο σε οδηγεί σε μια αποκάλυψη και ένιωσα πως θα ήταν πολύ προφανής και απογοητευτική στην ταινία. Τα πράγματα είναι πιο μυστηριώδη στις λέξεις παρά στις εικόνες.»

Κοιτώντας πίσω, ο Κάουφμαν θυμάται τις μέρες που ένα στούντιο θα χρηματοδοτούσε πρωτότυπες ιδέες όπως το «Στο Μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς» ή την «Αιώνια Λιακάδα ενος Καθαρού Μυαλού», ή το «Adaptation».

«Μπορούσα να παίζω και να πειραματίζομαι, αλλά η βιομηχανία έχει αλλάξει δραματικά και όλα έγιναν γύρω στο 2008, όταν τα στούντιο σταμάτησαν να κάνουν ταινίες κι άρχισαν να φτιάχνουν εμπορικά events», δηλώνει.

Διαβάστε ακόμη: «The Trial of the Chicago 7»: το νέο πρότζεκτ του Ααρον Σόρκιν πάει στο Netflix