
Ο Γουές Αντερσον επέστρεψε φέτος στις Κάννες με την τελευταία του ταινία, «Φοινικικό Σχέδιο», η οποία σηματοδοτεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στον μακρύ κατάλογο των πολυσυζητημένων φεστιβαλικών του εμφανίσεων. Το φιλμ πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στο Διαγωνιστικό Τμήμα το βράδυ της Κυριακής και απέσπασε χειροκρότημα διάρκειας έξι λεπτών. Με άλλα λόγια δεν επικράτησε φρενίτιδα, ούτε αδιαφορία, αλλά κάτι το ενδιάμεσο, όπως φαίνεται ότι είναι και η ίδια η ταινία, η οποία πατά με το ένα πόδι στο γνώριμο έδαφος του σκηνοθέτη και με το άλλο σε κάτι πιο συναισθηματικά γειωμένο.
Διαβάστε ακόμη: Ζιστίν Τριέ: Η Γαλλίδα σκηνοθέτης που κατέκτησε τις Κάννες και τώρα στοχεύει στο Χόλιγουντ
Στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου, ο Αντερσον εμφανίστηκε με την πολυπληθή ομάδα συνεργατών του, συμπεριλαμβανομένων των Μπενίτσιο ντελ Τόρο, Μία Θρίπλετον, Μάικλ Σέρα, Ριζ Αχμεντ, Τζέφρι Ράιτ, Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, Ρούπερτ Φρεντ και φυσικά του Ρίτσαρντ Αγιοάντι. Ο σταθερός του συνεργάτης, Μπιλ Μάρεϊ, αν και δεν συμμετείχε στη σκηνή, έκλεψε λίγη από τη δόξα με μία θερμή υποδοχή από τη θέση του στο κοινό.
Μεταξύ άλλων, ο Αντερσον ανέφερε πως το «Φοινικικό Σχέδιο» λειτούργησε ως αφορμή για μια νέα δημιουργική σύμπραξη, καθώς πρόκειται στην επόμενή του ταινία να συνεργαστεί ξανά με τον παλιό του συνεπιμελητή Ρόμαν Κόπολα, φέρνοντας αυτή τη φορά μαζί το και τον Ρίτσαρντ Αγιοάντι, τόσο μπροστά από την κάμερα όσο και (όπως υπαινίχθηκε ο σκηνοθέτης) ενδεχομένως και πίσω από αυτήν. Γιατί ναι, η επόμενη ταινία του έχει ήδη αρχίσει να παίρνει μορφή, όπως ο ίδιος αποκάλυψε στη διάρκεια της συνέντευξης, χωρίς ωστόσο να μοιραστεί αναλυτικές πληροφορίες.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για το «Φοινικικό Σχέδιο», πατώντας εδώ.
Από τη συνέντευξη Τύπου δεν έλειψε και η πολιτική χροιά, καθώς όταν ο Αντερσον ρωτήθηκε για την πρόσφατη απειλή του Προέδρου Τραμπ για την επιβολή δασμών στις ταινίες που γυρίζονται εκτός ΗΠΑ, απάντησε με το γνώριμο, αμήχανα αστείο ύφος του: «Δεν είμαι ειδικός στην οικονομία, αλλά 100% δασμός; Δηλαδή θα πάρει όλα τα λεφτά και εμείς τι θα πάρουμε; Μπορείς να σταματήσεις τις ταινίες στα τελωνεία; Δεν νομίζω ότι μεταφέρονται έτσι…».