Η επέλαση του αναλογικού φιλμ συνεχίζεται στις Κάννες και αυτή την εβδομάδα με την Kodak να ανακοινώνει 19 ταινίες να έχουν γυριστεί σε φιλμ με οχτώ από αυτές να διαγωνίζονται για τον Χρυσό Φοίνικα.
Ανάμεσά τους και η ταινία του Γουές Αντερσον «The French Dispatch» η οποία γυρίστηκε σε 35mm φιλμ έγχρωμα και ασπρόμαυρα με διευθυντή φωτογραφίας τον Ρόμπερτ Γιέομαν. Οι υπόλοιπες ταινίες είναι τα «Red Rocket» του Σον Μπέικερ, «The Story Of My Wife» της Ιλντικο Ενιέντι, «Bergman Island» της Μια Χάνσελ Λαβ, «Hytti Nro 6» του Γιούχο Κουοσμάνεν, «Flag Day» του Σον Πεν, «Julie» του Χοακίμ Τρίερ και «Memoria» του Απιτσατπονγκ Βιρασετακούν.
Δείτε ακόμη: Κάννες 2021: Ημέρα 1η, ξανά μαζί
Red Rocket του Σον Μπέικερ.
Επιπρόσθετα ένας μεγάλος αριθμός από ταινίες οι οποίες γυρίστηκαν σε 35mm και 16mm φιλμ έγχρωμα ή ασπρόμαυρα υπάρχουν και σε άλλα μέρη του προγράμματος του φεστιβάλ, όπως και στο τμήμα Μια Κάποια Ματιά με τις ταινίες «Blue Bayou» του Τζάστιν Τσον και «Mes frères et Μoi» του Γιόχαν Μανκά. Στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών περιλαμβάνονται οι ταινίες «Α Chiara» του Τζόνας Καρπινιάνο, «The Tsugua Diaries» των Μιγκέλ Γκόμες και Μορίν Φαζεντέιρο, «Futura» των Πιέτρο Μαρσέλο, Φραντσέσκο Μούνζι και Αλις Ροργουότσερ και τα «The Souvenir Part I and II» Τζοάνα Χογκ.
«Δεν είναι τυχαίο ότι οι ταινίες που γυρίστηκαν σε φιλμ έχουν μια δυσανάλογη αναγνώριση. Το φιλμ έχει αισθητική και απαράμιλλη ποιότητα που προσελκύει το καλύτερο και ο σημαντικός αριθμός παραγωγών που γυρίστηκαν σε φιλμ στις Κάννες αποτελεί ένδειξη της συνεχούς δυναμικής του μέσου» δήλωσε ο πρόεδρος της Κοdak’s Motion Picture and Entertainment Στιβ Μπελάμι.
Διαβάστε ακόμα: Ενώ οι Κάννες μόλις ξεκίνησαν, όλοι μιλούν για την Βενετία
The Story Of My Wife της Ιλντικο Ενιέντι.
Τέλος ο διευθυντής φωτογραφίας της ταινίας «Flag Day» Ντάνιελ Μόντερ δήλωσε πως «το φιλμ έχει μια ποιότητα που είναι δύσκολο να αναπαραχθεί. Νομίζω ότι έχει πραγματικά μια συγχώρεση παρόμοια με τον τρόπο που το μυαλό μας βλέπει τα πράγματα. Αυτή η ιστορία λαμβάνει χώρα από τις αρχές της δεκαετίας του '70 έως το '92. Ενα από τα πρώτα αιτήματα που έκανε ο Σον ήταν ότι έπρεπε να γυριστεί και φιλμ και όλοι σύμφωνοι με αυτό.»