Κάποτε στις Κάννες - Μέρος 2ο
To «Once Upon a Time in Hollywood», η νέα ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο, δεν αναμένονταν με τέτοια ένταση και για τόσο καιρό, ώστε να την «προσπεράσει» ένα φεστιβάλ, έστω τόσο πολυάσχολο όσο αυτό των Καννών, σε μια μέρα. Αντίθετα, μετά τη βραδινή προβολή της Τρίτης, η Τετάρτη ξημέρωσε και πάλι στον πλανήτη Ταραντίνο, με κριτικές και αναλύσεις και συζητήσεις για μια από τις πιο hot ταινίες της χρονιάς.
Και μιλώντας για hotness, το πρωί ο Κουέντιν Ταραντίνο με τους πρωταγωνιστές του, Μπραντ Πιτ, Λεονάρντο ΝτιΚάπριο και Μάργκο Ρόμπι, φωτογραφήθηκε μπροστά στους φοίνικες κι έδωσε συνέντευξη Τύπου. «Εγώ είδα τους χαρακτήρες του Ρικ και του Κλιφ σαν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος,» είπε ο Μπραντ Πιτ που εμφανίστηκε άνετος και πανέμορφος, με τραγιάσκα. «Από την αρχή που διάβασα το σενάριο ήταν για μένα το ίδιο άτομο. Απλώς, με άλλη οπτική για τη ζωή και την καριέρα τους. Ο Ρικ βρίσκεται στο στάδιο που είσαι ακόμα ανασφαλής, που έχεις μεγάλες προσδοκίες, οπότε και μεγάλες ανασφάλειες. Πιστεύει (με έναν αστείο τρόπο) ότι όλα πάνε χάλια, η ζωή είναι εναντίον του. Και μετά βλέπεις τον Κλιφ. Εχει ξεπεράσει αυτό το στάδιο. Εχει αποδεχθεί πού στέκεται στη βιομηχανία και τη ζωή κι έχει κάνει το καλύτερο που μπορεί. Αυτό είναι για μένα το κλειδί - εντός κι εκτός οθόνης. Η αποδοχή. Αποδοχή του ποιος είσαι, που μπορείς να φτάσεις και τι σου σερβίρει η ζωή καθημερινά. Αποδοχή.»
Διαβάστε και δείτε εδώ όλα τα highlights από τη συνέντευξη Τύπου: Κάννες 2019: Once Upon a Time in... Cannes
Μπονγκ Τζουν-χο, ο... αντι-Κεν Λόουτς
Το «Parasite» του Μπονγκ Τζουν-χο είναι ένα κινηματογραφικό roller coaster ride στην πάλη των τάξεων. Η ταινία του Κορεάτη δημιουργού, μετά το «Okja», ένα αιχμηρό κι απολαυστικό κομμάτι κοινωνικού και πολιτικού σινεμά που όχι, δεν μοιάζει με αυτό του Κεν Λόουτς. Στο φιλμ, μια μαύρη (κατάμαυρη) και συχνά πολύ αστεία κωμωδία που εναλλάσσει το ηχηρό γέλιο με την απόλυτη έκπληξη, την πίκρα, ακόμη και το σοκ, η κοινωνικά φορτισμένη πλευρά του σινεμά του έρχεται σε πρώτο πλάνο, μέσα από την ιστορία μιας οικογένειας μικροαπατεώνων που προσπαθούν να επιβιώσουν στην σκληρή πραγματικότητα της σύγχρονης Σεούλ.
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την κριτική του Flix: Κάννες 2019 | Το «Parasite» του Μπονγκ Τζουν-χο είναι ένα κινηματογραφικό roller coaster ride στην πάλη των τάξεων
Ο Ξαβιέ Ντολάν και οι... κοιλιακοί της Μαριόν Κοτιγιάρ
Η νέα ταινία του Ξαβιέ Ντολάν, του «τρομερού παιδιού» από τον Καναδά που μόλις έκλεισε τα 30 χρόνια του κι έχει διαγωνιστεί και βραβευτεί σε όλα τα μεγάλα κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου, ήταν μια απογοήτευση για κάποιον που είχε προσδοκίες. Το «Matthias et Maxime» είναι ένα παλιομοδίτικο νεανικό love story με παρωχημένη αισθητική και τακτικές δόσεις υστερίας.
Ωστόσο, την προσοχή στην επίσημη (απογευματινή) πρεμιέρα της ταινίας, τράβηξε η Μαριόν Κοτιγιάρ, ντυμένη μ' ένα θεαματικό σύνολο Balmain: σορτσάκι, crop top, μεγάλο τζιν σκισμένο πανωφόρι με κινέζικο δράκο και peep toe μποτίνια. Με τους θαυμάσιους κοιλιακούς της σε κοινή θέα, η Κοτιγιάρ κατέρριψε, με το κεφάλι ψηλά, έναν ακόμα άτυπο περιορισμό του κόκκινου χαλιού του Φεστιβάλ Καννών, που θέλει τον κορμό καλυμμένο. Κοιλίτσες έξω λοιπόν, από εδώ και πέρα, ειδικά αν έχουν τη φινέτσα της Μαριόν. Θαυμάστε την παρακάτω.
Η Κριτική Επιτροπή Μικρού Μήκους πιάνει δουλειά
Ξεκίνησαν οι προβολές των τμημάτων μικρού μήκους της Cinefondation και του Επίσημου Προγράμματος - μεταξύ αυτών και «Η Απόσταση Ανάμεσα στον Ουρανό κι Εμάς» του Βασίλη Κεκάτου, που διεκδικεί τον Χρυσό Φοίνικα στην κατηγορία.
Η Κριτική Επιτροπή με Πρόεδρο την Κλερ Ντενί και στα μέλη της τον Πάνο Χ. Κούτρα, την Στέισι Μάρτιν, τον Ρουμάνο Καταλίν Μιτουλέσκου και τον Ισραηλινό Εράν Κολίριν συγκεντρώθηκε, κουβέντιασε κι έπιασε δουλειά. Δείτε παρακάτω ένα μικρό απόσπασμα από τη συνέντευξη της Προέδρου, Κλερ Ντενί, που εξηγεί τι είναι αυτό που της αρέσει στο σινεμά.
Την ίδια μέρα, ολοκληρώθηκε το Atelier της Cinedondation του Φεστιβάλ Καννών, με επιτυχία και... αναμνηστική φωτογραφία! Δείτε την παρακάτω, εντοπίζοντας και τον Γαβριήλ Τζάφκα (τέταρτο από αριστερά) και τον Χρήστο Μασσαλά, ακριβώς στο κέντρο.
Λεά, ένα φως
Η νύχτα έκλεισε με το «Ρουμπέ, Ενα Φως», τη νέα ταινία του Αρνό Ντεμπλεσέν, ένα σκοτεινό κοινωνικό θρίλερ μιας συνεχιζόμενης ανάκρισης. Πιο πολύ κι από την ταινία, φως έριξε στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας η παρουσία της Λεά Σεντού, με υπέροχο '50ς μπούστο και παντελόνι - γιατί οι Γαλλίδες σταρ μοιάζουν αποφασισμένες να σπάσουν τους τύπους.
Η αντίστροφη μέτρηση
Ξεκίνησε για τα βραβεία του 72ου Φεστιβάλ Καννών. Πρώτοι Palmarès, από την Εβδομάδα Κριτικής. Διαβάστε αναλυτικά εδώ: Κάννες 2019 | Τα βραβεία της Εβδομάδας Κριτικής