Η δεύτερη μέρα του 68ου Φεστιβάλ Καννών έφερε στην Κρουαζέτ το πολεμικό άρμα του «Mad Max» και μαζί τους πρωταγωνιστές του, που τυχαίνει να είναι κάποιοι από τους ομορφότερους ανθρώπους του πλανήτη. Οχι κι άσχημα για τη φετινή διοργάνωση που ξεκίνησε, μεν, καλλιτεχνικά και γαλλικά, αλλά αμέσως μετά ανέβασε τη δημοσιότητα στη διαπασών.
Αυτά είναι τα 10 trending topics της δεύτερης ημέρας του 68ου Φεστιβάλ Καννών
1. Ολα είναι «Mad Max»
Ο Τζορτζ Μίλερ έφερε τον ολοκαίνουριο «Mad Max» στις Κάννες κι έσπασαν όλοι οι προβολείς. Ο σκηνοθέτης, μαζί με τον Τομ Χάρντι, τη Σαρλίζ Θερόν και τον Νίκολας Χολτ, το πρωί φωτογραφήθηκαν στο photocall κι έδωσαν συνέντευξη Τύπου. Δείτε παρακάτω φωτογραφίες (πολλές, δεν μπορούμε ν' αντισταθούμε!) και διαβάστε εδώ όλα όσα είπαν σκηνοθέτης και ηθοποιοί στους δημοσιογράφους: Κάννες 2015 / Το Flix στην συνέντευξη Τύπου του «Mad Max»: Φεμινισμός, γκάζια και ηλεκτρικές κιθάρες!.
To βράδυ, η ομάδα του «Mad Max» περπάτησε στο κόκκινο χαλί για την επίσημη προβολή της ταινίας - δείτε παρακάτω πάλι άφθονες φωτογραφίες, απλώς επειδή ο Τομ Χάρντι είναι τόσο διαβολεμένα σέξι, η Σαρλίζ Θερόν εκτυφλωτική κι ο Σον Πέν... μάλλον ερωτευμένος!
Η Σαρλίζ Θερόν έλαμπε φορώντας κοσμήματα Chopard, όπως και η Τζούλιαν Μουρ, η Λόλα Κερκ που πήγε στην πρεμιέρα αγκαζέ με τον Τζακ Ο' Κόνελ, ως οι φετινοί βραβευθέντες με το Trophee Chopard και η Σοφί Μαρσό, μέλος της κριτικής επιτροπής μαζί με τον Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο.
Διαβάστε περισσότερα:
- Κάννες 2015 / Το Flix στην συνέντευξη Τύπου του «Mad Max»: Φεμινισμός, γκάζια και ηλεκτρικές κιθάρες!
- Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής - Η γνώμη του Flix
2. Μια μέρα πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του, το «The Lobster» του Γιώργου Λάνθιμου αρχίζει ν' αποκαλύπτεται. Δείτε εδώ το πρώτο clip από την ταινία που κυκλοφόρησε: «Αναπτύξαμε έναν κώδικα για να επικοινωνούμε». Πρώτο clip από το «The Lobster» του Γιώργου Λάνθιμου
3. H Κριτική Επιτροπή του τμήματος Ενα Κάποιο Βλέμμα είχε την τιμητική της, με την έναρξη του προγράμματος και φωτογραφήθηκε σε photo call αλλά και ανεβαίνοντας τα σκαλιά της αίθουσας Ντεμπισί, ανάμεσά τους ο Πάνος Χ. Κούτρας, με την Πρόεδρο Ιζαμπέλα Ροσελίνι και τα μέλη Ναντίν Λαμπακί, Ταχάρ Ραχίμ και Χάιφα αλ-Μανσούρ.
4. Η πρώτη ταινία του Ούγγρου Λάζλο Νέμες, «Ο Γιος του Σαούλ», άνοιξε την πόρτα στον εφιάλτη του Ολοκαυτώματος με τον πιο άμεσο, ανατριχιαστικό τρόπο κι έθεσε την πρώτη σοβαρή φετινή υποψηφιότητα για τον Χρυσό Φοίνικα.
Διαβάστε περισσότερα: Κάννες 2015 / Το ουγγρικό «Ο Γιος του Σαούλ» είναι μια κόλαση έτοιμη για Χρυσό Φοίνικα
5. Η Κατρίν Ντενέβ μίλησε στο Flix. Η grande damme του γαλλικού, του ευρωπαϊκού, του διεθνούς σινεμά, είπε μεταξύ άλλων: «Πάντως μην νομίζετε ότι ζω έτσι, με κοκτέιλ και κόκκινα χαλιά. Αυτή είναι η δουλειά μου, όχι η ζωή μου. Εγώ... ζω! Διαβάζω, φροντίζω τον κήπω μου, πηγαίνω για φαγητό, πηγαίνω σινεμά, ζω. Η ζωή μου δεν είναι να κάνω μεγάλες εισόδους σε δωμάτια. Σιχαίνομαι τις εισόδους σε δωμάτια...»
Διαβάστε περισσότερα: Κάννες 2015: Το Flix συναντά την Κατρίν Ντενέβ
6. Ετοιμαζόμαστε να δούμε το «Carol» του Τοντ Χέινς το βράδυ του Σαββάτου. Αλλά το πρώτο κλιπ της ταινίας που κυκλοφόρησε μας έκανε να βουρκώσουμε διακριτικά. Δείτε το εδώ: H Ρούνι Μάρα ερωτεύεται την Κέιτ Μπλάνσετ στο πρώτο κλιπ από το «Carol».
7. Oι «Αναρχικοί» του Ελί Γουαζμάν δεν έφεραν... γροθιά στο κατεστημένο, στην πρεμιέρα της Εβδομάδας Κριτικής, όμως η Αντέλ Εξαρχόπουλος συνεχίζει ν' αποδεικνύει ότι εκτός από νόστιμη, είναι και θαυμάσια ηθοποιός.
Διαβάστε περισσότερα: Κάννες 2015 / Εξω η Αντέλ Εξαρχόπουλος απ' τα Εξάρχεια;
8. Ο Ράντου Μουντέαν, με το «The Floor Below» στο Ενα Κάποιο Βλέμμα, μάς προσέφερε ένα χαρακτηριστικό δείγμα νέου ρουμάνικου σινεμά, χωρίς ιδιαιτερότητα και πρωτοτυπία, μόνο με μια υπόγεια ανερχόμενη ένταση. Διαβάστε περισσότερα: Ο Ρουμάνος Ράντου Μουντέαν μένει «Στον Κάτω Οροφο» από τις προηγούμενες ταινίες του
9. H Φαν Μπίνγκμπινγκ έφερε τον κήπο της στο κόκκινο χαλί**, φορώντας το πιο... δροσερό φόρεμα και κοσμήματα Chopard.
10. To τέλος της δεύτερης μέρας δείχνει με σαφήνεια ποιο θα είναι... το trending topic της επόμενης!
Tags: κάννες 2015, cannes 2015