Buzz

Bloodyuseless: Είμαστε όλοι!

στα 10

Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος αποκαλύπτει στο Flix την ιδέα πίσω από το νέο διαφημιστικό με τον γενικό τίτλο #bloodyuseless, που γύρισε για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας.

Bloodyuseless: Είμαστε όλοι!

Toν Ιούνιο του 2016, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) είχε αναθέσει στην Bold Ogilvy & Mather να γράψουν και να γυρίσουν ένα σποτάκι που θα πληροφορεί και θα αφυπνίζει το κοινό για την Παγκόσμια Hμέρα Eθελοντή Aιμοδότη. Η εταιρία απευθύνθηκε στον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και την ομάδα των πιστών συνεργατών του για την παραγωγή και υλοποίηση του διαφημιστικού «Σημαντικός» - ένα διαφημιστικό που συζητήθηκε πολύ και προκάλεσε αντιδράσεις.

«Το περσινό διαφημιστικό σποτ για το ΕΚΕΑ, το οποίο φτιάξαμε μαζί με τον αγαπημένο σκηνοθέτη Αργύρη Παπαδημητρόπουλο, δίχασε την κοινή γνώμη ως «προκλητικό», έγινε viral και κατάφερε να δώσει μια μεγάλη ανάσα στα εθνικά αποθέματα αίματος, τα οποία όμως έχουν επιστρέψει ξανά σε απελπιστικά χαμηλά επίπεδα...» δηλώνει η επίσημη ανακοίνωση του ΕΚΕΑ.

Bloodyuseless 607 6

Σήμερα, το ΕΚΕΑ εμπιστεύεται για μία ακόμα φορά την ίδια ομάδα κι ο σκηνοθέτης του «Suntan» γυρίζει το σποτ «Bloodyuseless» - μία ιδέα που ξεκίνησε με teasers τα #bloodyuseless στίκερς που γέμισαν τους δρόμους της Αθήνας.

Και το μήνυμα είναι σαφές: μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος, αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο. Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές.

«Αποφασίσαμε να κάνουμε για φέτος κάτι ακόμα πιο ανατρεπτικό. Μια καμπάνια που θα επιχειρήσει να αλλάξει ριζικά την κουλτούρα του Ελληνα αιμοδότη, αφού θα μιλάει απευθείας στην καρδιά των νέων, δηλαδή στο πιο δραστήριο κομμάτι της κοινωνίας που ακόμα διαμορφώνει τις ιδέες και τις συνήθειές του.»

bloodyuseless spot 607 1

Το Flix μίλησε με τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο για τη συνεργασία του με το ΕΚΕΑ και το concept του Bloodyuseless.

Aργύρη, πώς αποφάσισες να ξανασυνεργαστείς με το ΕΚΕΑ; Ειδικά μετά την τελευταία εμπειρία όπου ήρθες αντιμέτωπος με προσωπικές επιθέσεις στα social media;

Με το ΕΚΕΑ ξανασυνεργάστηκα γιατί θεωρώ ότι ο σκοπός του είναι ιερός. Στην Ελλάδα έχουμε ένα υψηλό ποσοστό αιμοδοσίας όταν μας ζητηθεί, αλλά πολύ χαμηλό ποσοστό εθελοντικής αιμοδοσίας, πράγμα που λέει πολλά για εμάς και που πρέπει να αλλάξει. Επίσης οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί είναι πραγματικά πολύ μπροστά. Αγαπάνε την δημιουργικότητά μας και μας σπρώχνουν σε ακόμα πιο νέες ιδέες. Δεν θέλουν να κάνουν μίζερη και κλαψιάρικη επικοινωνία και αυτό το εκτιμώ πολύ. Στον περσινό σάλο αντέδρασαν άμεσα και το πήραν πάνω τους. Φυσικά κέρδισαν την παράλογη δικαστική διαμάχη και δεν το μάζεψαν ζητώντας συγνώμη για κάτι που δεν έκαναν. Η προσωπική επίθεση που μου έγινε με αναστάτωσε για λίγες μόνο ώρες. Μετά άρχισα να διασκεδάζω με μηνύματα του τύπου «τον πούλο ατάλαντε» και «ψόφο μαλάκα», γιατί μόνο αυτό μπορώ να κάνω με ανθρώπους που επιλέγουν αυτού του είδους την επικοινωνία.

bloodyuseless spot 607 2

Πώς προέκυψε η ιδέα του «bloodyuseless»;

H ιδέα (όπως και η περσινή) είναι του Βαγγέλη Τόλια και της δημιουργικής ομάδας της οποίας ηγείται στην Bold Ogilvy. Με τον Βαγγέλη έχουμε δουλέψει σε πολλά πρότζεκς, εθελοντικά και μη, και γενικά μοιάζει η αισθητική μας και το χιούμορ μας να τα βρίσκουν. H παραγωγή είναι προσφορά της Foss Productions με παραγωγό την Δάφνη Κυριακίδου.

Πόσο μεγάλη πρόκληση να ξεχάσεις όσα ξέρεις και να γυρίσεις κάτι ερασιτεχνικά;

Οταν μου είπαν την ιδέα τους είπα να μην το τραβήξω εγώ, γιατί θα ήταν πιο αληθινό να βρούμε epic fails από το Ιnternet. Επέμειναν ότι μπορώ να τραβήξω ως άσχετος και άχρηστος και εγώ το πήρα ως φιλοφρόνηση και τελικά δέχτηκα. Ζήτησα να μου βρουν μια παλιά DV και στα γυρίσματα έψαχνα να βρω την πιο άμπαλη γωνία ξεχνώντας ότι ήξερα και ότι έκανα μέχρι τότε. Μετά τα γυρίσματα πήγα διακοπές για να ξαναβρώ τον εαυτό μου.

Δείτε το σποτάκι εδώ:

Bloodyuseless:

Διαφημιστική εταιρία: Bold Ogilvy Athens
Εταιρία παραγωγής: Foss Productions
Δημιουργικοί διευθυντές: Βαγγέλης Τόλιας, Oλγα Νάλτσου
Κειμενογράφοι: Νικόλας Κούλογλου, Αταλάντη Λιάπη
Αrt Directors: Χαράλαμπος Μπεκράκης και Κωνσταντίνος Σταματόπουλος
Διευθυνση λογαριασμού: Δέσποινα Σταθοπούλου
Executive Producer: Στέλιος Κωτιόνης
Παραγωγός: Δάφνη Κυριακίδου
Σκηνοθεσία: Αργύρης Παπαδημητρόπουλος
Μοντάζ: Μάνθος Σαρδής, Νικόλας Κούλογλου
Colorist: Μάνθος Σαρδής
Διεύθυνση Παραγωγής : Ιωσήφ Αδαλόγλου, Γιώργος Μοσχοβίτης

Διαβάστε περισσότερα:: Αργύρης Παπαδημητρόπουλος για το σποτ του ΕΚΕΑ: «Το "λαϊκό δικαστήριο" των social media με αφήνει αδιάφορο»