Δεν χρειάζεται να αναρωτιέσαι. Ο Τέρενς Μάλικ δεν είναι στη Βενετία. Πράγμα που επιβεβαιώσαν οι παραγωγοί του, Σάρα Γκριν και Νίκολας Γκόντα, στη συνέντευξη Τύπου του «To the Wonder» που ακολούθησε τη σημερινή παγκόσμια πρεμιέρα του στο 69ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.
Εκτός από τον Μάλικ, απουσιάζουν ωστόσο από το Φεστιβάλ και ο Μπεν Αφλεκ (βρίσκεται στο Φεστιβάλ του Τελουράιντ για την πρεμιέρα της ταινίας που έχει σκηνοθετήσει «Αrgo»), και ο Χαβιέ Μπαρδέμ (που γυρίζει στο Λονδίνο το «The Counselor» με τον Ρίντλεϊ Σκοτ) και η Ρέιτσελ ΜακΑνταμς που βρίσκεται επίσης σε γυρίσματα ή δεν ήρθε γιατί ξαφνικά ο ρόλος της στο «To the Wonder» είναι τόσο μικρός που ούτε και η ίδια το πιστεύει!
Τα φώτα, λοιπόν, ήταν σαφές πως στράφηκαν όλα πάνω στην Ολγκα Κουριλένκο, την πρωταγωνίστρια του «To the Wonder» που κάνοντας αίσθηση το 2008 ως Bond Girl στο «Quantum of Solace», βρίσκεται σήμερα στη Βενετία για να υπερασπίσει το καλλιτεχνικό όραμα του Τέρενς Μάλικ ή για να είμαστε ακριβείς, του «Τέρι» όπως η ίδια τον αποκαλεί.
Ο,τι μάθαμε λοιπόν σε μια συνέντευξη Τύπου που κανονικά θα μπορούσε να μονοπωλήσει τα δημοσιεύματα ολόκληρου του Φεστιβάλ, αφορούν την Κουριλένκο και τη συνεργασία της με τον Τέρενς Μάλικ. Και τίποτε άλλο. Ούτε κάτι γύρω από τους ηθοποιούς που κόπηκαν από την ταινία, ούτε κάτι γύρω από τις σκηνοθετικές ιδιοτροπίες του Μάλικ, ούτε μια κάποια ακόμη φήμη γύρω από τον πλέον ιδιοσυγκρασιακό σκηνοθέτη των ημερών μας.
Εκτός ίσως από το ότι, σύμφωνα με την Κουριλένκο, ο Τέρενς Μάλικ δεν διαβάζει τις κριτικές για τις ταινίες του επειδή είναι καλλιτέχνης και πως επίσης είναι... μέντιουμ!
«Πήγα στην οντισιόν στο Παρίσι και ο Τέρι ήταν εκεί. Μπήκε πολύ ήσυχα στο δωμάτιο και περισσότερο από το να μου δώσει οδηγίες, προτίμησε να με παρατηρεί. Αυτό μου έδωσε πολύ ελευθερία. Ενιωσα αμέσως κάτι να μας συνδέει. Και ήξερα, από τον τρόπο που μου μίλησε μετά την οντισιόν, πως με ήθελε για την ταινία, ακόμη κι αν άργησε αρκετά για να μου προτείνει το ρόλο. Ηξερα όμως πως θα δουλέψουμε μαζί και ήξερα πως θα πετύχει. Υπήρξε τηλεπάθεια μεταξύ μας. Ο Τέρι ήξερε ακριβώς ποια ήμουν χωρίς καν να ρωτήσει το παραμικρό για μένα, ήξερε τι θέλω και τι μπορώ να κάνω. Νομίζω πως είναι μέντιουμ. Και σίγουρα είναι ένας σκηνοθέτης που ενδιαφέρεται και προσέχει τους ηθοποιούς του προκειμένου να πάρει από αυτούς το καλύτερο αποτέλεσμα.»
Το ίδιο τηλεπαθητικά δούλεψαν μαζί και στο γύρισμα, με λίγη βοήθεια από τη ρωσική λογοτεχνία: «Οι ταινίες του Τέρι είναι εικονοκλαστικές. Ολα λέγονται μέσα από τις εικόνες. Στο γύρισμα μου έλεγε να πετάξω τις λέξεις, να μην μιλάω, απλά να τις σκέφτομαι. Και αυτό είναι συγκλονιστικό γιατί σου μεταφέρει το συναίσθημα μέσα από τα πρόσωπα, τα βλέμματα. Δεν έχεις ανάγκη τις λέξεις για να νιώσεις αυτούς τους ανθρώπους. Νιώθεις όσα νιώθουν μέσα στα σωθικά σου. Η σιωπή είναι πιο δυνατή για τον Τέρι. Και είναι σίγουρο πως η σιωπή είναι και στη ζωή πιο δυνατή απ' ότι οι λέξεις. Πριν ξεκινήσουμε τα γυρίσματα μου έδωσε να διαβάσω τρία βιβλία: τους "Αδερφούς Καραμαζόφ", τον "Ηλίθιο" και την "Αννα Καρένινα". »
Ευτυχώς κανείς δεν την ρώτησε κάτι τις φήμες που κυκλοφόρησαν από το ακυκλοφόρητο ακόμη τεύχος του Vanity Fair πως η Κουριλένκο υπήρξε μια από τις επικρατέστερες νύφες του Τομ Κρουζ πριν ακόμη αυτός παντρευτεί την Κέιτι Χολμς. (διαβάστε περισσότερα εδώ). , καθώς και για την επικείμενη συνεργασία τους στο «Oblivion».
Αν και, μεταξύ μας, η συγκεκριμένη ερώτηση θα είχε κάνει τη εν λόγω συνέντευξη Τϋπου πιο ενδιαφέρουσα...
Διαβάστε περισσότερα για το «To the Wonder»:
Tags: ΒΕΝΕΤΙΑ 2012