Ενας άνθρωπος, ένα δωμάτιο, ένα τηλέφωνο. O Aσγκερ ξεκινά τη βάρδιά του στα επείγοντα τηλεφωνήματα της αστυνομίας. Δεν είναι αυτή η δουλειά του. Κανονικά, θα έπρεπε να είναι έξω, στη δράση. Αύριο είναι η δίκη του. Οι δημοσιογράφοι έχουν βρει το κινητό του, τον παρενοχλούν για μια δήλωση. Ο Ασγκερ δουλεύει στα τηλέφωνα γιατί είναι τιμωρημένος και υπό περιορισμό. Τι έχει κάνει; Είναι ένοχος; Θα τον υπερασπιστεί ο συνεργάτης του; Θυμάται τι πρέπει να πει; Τα τηλέφωνα χτυπούν. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τιμωρία – να χάνει το χρόνο του πίσω από ένα γραφείο απαντώντας σε μεθυσμένους κι ανόητους. Μέχρι που στην άλλη άκρη της γραμμής ακούει την πνιγμένη, τρομοκρατημένη φωνή της Ιμπεν. Του μιλάει με κώδικα, σαν να έχει καλέσει τη μικρή της κόρη, ενώ στην πραγματικότητα εκπέμπει SOS. Ο πρώην άντρας της βγήκε από τη φυλακή, κι μετά από ένα βίαιο επεισόδιο με τα παιδιά, την απήγαγε. Ο Ασγκερ βρίσκεται στο ακουστικό κι η Ιμπεν σ' ένα λευκό βαν που τρέχει προς άγνωστη κατεύθυνση και προς το θάνατό της.
Διαβάστε την κριτική του Flix: για τον «Ενοχο» του Γκούσταβ Μέλερ
To 2018, με ένα εξαιρετικό σενάριο κι αυτοπεποίθηση στην κάμερα, ο Γκούσταβ Μέλερ, έκανε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με το «Guilty» (O Eνοχος), καταθέτοντας ένα μικρό αριστούργημα - ένα masterclass στο χτίσιμο του κινηματογραφικού σασπένς και φεύγοντας με βραβεία (Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Σάντανς, Βραβείο Κοινού και Ανδρικής Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης).
Η ερμηνεία του Γιάκομπ Σέντεργκρεν ήταν συγκλονιστική: ο Τζέικ Τζίλενχαλ θα έχει δύσκολο ρόλο
Σήμερα, το Χόλιγουντ επιχειρεί να μεταφέρει την ιστορία σε αμερικανικό έδαφος.
Η ομάδα του «Southpaw» («Ο Αριστερόχειρας») αναλαμβάνει: πίσω από την κάμερα ο Αντουάν Φουκουά και μπροστά, στον απαιτητικό πρωταγωνιστικό ρόλο, ο Τζέικ Τζίλενχαλ.
Την σεναριακή διασκευή θα υπογράφει ο δημιουργός του «True Detective», Νικ Πιτσολάτο και το γύρισμα θα γίνει σ' ένα δωμάτιο κι ένα location (όπως και στην αυθεντική ταινία) σε αστυνομικό τμήμα του Λος Αντζελες.
«Είμαι ενθουσιασμένος που θα ξαναδουλέψω με τον Αντουάν» δήλωσε ο Τζίλενχαλ. «Η εμπειρία της συνεργασίας μας στο "Southpaw" ήταν από τις πιο δημιουργικές της καριέρας μου και ανυπομονώ να επιστρέψω στο σετ μαζί του. "Ο Ενοχος" είναι μία εξαιρετική ιστορία και μία που την αισθάνομαι πολύ δική μου...»
«Η ταινία με είχε ισοπεδώσει όταν την είδα στο Sundance, με την ανατροπή του τέλους της. Κι επίσης - το να γυρίσεις μια ταινία σε ένα δωμάτιο είναι ιδανική λύση με το σημερινό lockdwon...»
Αυτή η συνθήκη με τους περιορισμούς της πανδημίας μοιάζει πράγματι ιδανική. Φημολογείται ότι Φουκουά και Τζίλενχαλ πάνε για γύρισμα τον Νοέμβριο και η ταινία μπορεί να είναι έτοιμη ακόμα και αρχές του 2021.
Διαβάστε ακόμα: