Ο Πολ Μέσκαλ φαίνεται να είναι κάθετος ως προς τη σύγκριση του δημιουργικού υπόβαθρου των ταινιών με την έννοια της δημιουργίας «περιεχομένου» (στη μιντιακή διάσταση του όρου). Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στους Sunday Times, ο ολοένα και ανερχόμενος ηθοποιός, δήλωσε ότι ο χαρακτηρισμός των ταινιών ως «περιεχόμενο» τον κάνει έξαλλο, καθώς στα μάτια του η παραπάνω τοποθέτηση μοιάζει αντίστοιχη της εξομοίωσης των influencers με τους καλλιτέχνες.
«Τα τελευταία χρόνια, οι άνθρωποι τείνουν να αναφέρονται στις ταινίες ως "περιεχόμενο". Αυτός ο όρος είναι μια βρώμικη λέξη. Δεν είναι περιεχόμενο, είναι γ* δουλειά», εξήγησε με αγανάκτηση ο Μέσκαλ.«Δεν το λέω με υπεροψία, αλλά υπάρχουν δύο αντικρουόμενες βιομηχανίες. Μία που λειτουργεί χωρίς φροντίδα, χωρίς καλλιτεχνική ακεραιότητα. Κάντε ό,τι θέλετε μ' αυτή, δημιουργήστε πράγματα με βάση τους followers στο Instagram, δεν με ενδιαφέρει… Αλλά η άλλη είναι αυτό που υπήρχε πάντα. Είναι η τέχνη του κινηματογράφου: η σκηνοθεσία, ο φωτισμός και ο σχεδιασμός παραγωγής. Ολα εκείνα που κρατούν τους καλλιτέχνες ζωντανούς», συμπλήρωσε.
Διαβάστε ακόμα: Η επόμενη ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ θα είναι το «The Dog Stars»
Ακόμη, στο πλαίσιο της ίδιας συνέντευξης, ο Μέσκαλ αναφέρθηκε και στη σημασία του ανεξάρτητου κινηματογράφου, καθώς και στην προσωπική του σχέση με το μέσο:
«Ο ανεξάρτητος κινηματογράφος είναι το μέρος όπου θέλω να ζω και να υπάρχω. Ετσι, το να εμπλέκομαι ενεργά σε αυτόν είναι κάτι που με γεμίζει περηφάνια. Αγαπώ μια μεγάλη παραγωγή όσο και ο καθένας, αλλά συγχρόνως θέλω να είμαστε προσεκτικοί, ώστε να αφήνουμε λίγο χώρο για ταινίες όπως το "Aftersun", ώστε να ξεχωρίζουν... Δεν νομίζω ότι είμαι σνομπ. Εχει να κάνει με την ανησυχία ότι αυτός ο χώρος [σ.σ. ο ανεξάρτητος κινηματογράφος] συρρικνώνεται. Και αν δεν κρατήσουμε ισορροπία στο οικοσύστημα, θα καταλήξουμε με έναν μόνο τύπο κινηματογραφικής και ευρύτερα καλλιτεχνικής παραγωγής».
Για τους φαν (και μη) του Πολ Μέσκαλ υπενθυμίζουμε πως σε λίγες μόλις μέρες από σήμερα (στις 14 Νοεμβρίου 2024), θα έχουμε την ευκαιρία να τον δούμε στη μεγάλη οθόνη μέσα από τον «Μονομάχο ΙΙ» του Ρίντλεϊ Σκοτ, όπου και πρωταγωνιστεί.