Ολα ακούγονταν τόσο όμορφα στην αρχή: η Λιν Ράμσεϊ, μετά την κριτική επιτυχία του «Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν», έμοιαζε αποφασισμένη να μην περάσει πάλι μια δεκαετία μέχρι την επόμενη ταινία της (όσο απείχε δηλαδή το «Morvenr Callar») και να συνεχίσει γρήγορα, με ένα χαμηλού προϋπολογισμού, φεμινιστικό νεο-γουέστερν. Ο τίτλος «Jane Got a Gun» και η υπόθεση συναρπαστική: μια γυναίκα καταφεύγει σ' ένα σκληροτράχηλο πρώην εραστή της (Τζόελ Ετζερτον) για βοήθεια, όταν μια άγρια συμμορία πυροβολεί θανάσιμα τον άντρα της, ο οποίος κρύβεται στο σπίτι τους για να θεραπευτεί και να εκδικηθεί. Ο αρχηγός της συμμορίας σχεδιάζει να καταστρέψει το σπίτι με την Τζέιν και τον άντρα της μέσα. Η Τζέιν παίρνει ανά χείρας το όπλο και τον πρώην της για να αντιμετωπίσει την αγριότητα του άνομου Φαρ Ουέστ που χτίστηκε πάνω στην αυτοδικία.
Πρωταγωνίστρια, σ’ ένα ενδιαφέρον κόντρα κάστινγκ, η Νάταλι Πόρτμαν. Συμπρωταγωνιστής της στο ρόλο του αρχηγού της συμμορίας, ο Μάικλ Φασμπέντερ. Για λίγο.
Σύντομα ο Φασμπέντερ συνειδητοποιεί ότι οι ημερομηνίες γυρίσματος της ταινίας συγκρούονται με το πρόγραμμά του και παρατάει την Τζέιν σύξυλη. Μικρό το κακό, μια και τη θέση του παίρνει ένας εξίσου επώνυμος και σέξι (και σχεδόν το ίδιο προικισμένος) ηθοποιός, ο Τζουντ Λο.
Πρώτη μέρα γυρίσματος για το «Jane’s Got a Gun» κι είναι η σειρά να φύγει, όχι κάποιος άλλος ηθοποιός, αλλά η ίδια η σκηνοθέτης, η Λιν Ράμσεϊ, για αδιευκρίνιστους λόγους, σε μια πρωτοφανή κίνηση ματ, από τις λίγες στην ιστορία.
Μετά την ταραχή της παραγωγής, βρίσκεται ο άνθρωπος που θ’ αναλάβει να σκηνοθετήσει την Τζέιν στην άγρια Δύση: είναι ο Γκάβιν Ο’ Κόνορ, της φήμης του «Warrior» (έχει σκηνοθετήσει και τον πιλότο του «The Americans»), τον οποίο ενδέχεται και να πρότεινε ο Τζόελ Ετζερτον (πρωταγωνιστής στο «Warrior» και στο προσεχές «Ο Υπέροχος Γκάτσμπι»).
Δεν προλαβαίνει ο Γκάβιν Ο’ Κόνορ να πει το «πάμε» και ο Τζουντ Λο φεύγει κι αυτός, μια και, όπως εξηγεί, το βασικό του κίνητρο για να συμμετάσχει στην ταινία ήταν η υπογραφή της Λιν Ράμσεϊ. No Lynne, no party!
Και να που όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Μπράντλεϊ Κούπερ, ο οποίος έρχεται να σώσει όχι την Τζέιν – η Νάταλι Πόρτμαν κυρία αμετακίνητη – αλλά οπωσδήποτε την ταινία, μια και φέρνοντας μαζί του το εμπορικό εισιτήριο του «Hangover 3», την οσκαρική πορεία του «Οδηγός Αισιοδοξίας» και το καλλιτεχνικό εκτόπισμα του «Στο Τέλος του Δρόμου», δίνει στην ταινία νέα πνοή.
Κι έτσι, με αυτά τα δεδομένα, το γύρισμα της ταινίας έχει ξεκινήσει λίγες μέρες τώρα. Και καλύτερα να μην κουνηθεί κανείς άλλος, γιατί, επιτέλους, «Jane Got a Gun»!