Η Στεφανία Γουλιώτη, φανερά συγκινημένη, αλλά και τρακαρισμένη που έχασε για λίγα λεπτά τη στιγμή της (το αεροπλάνο της καθυστέρησε και βρέθηκε στο Ολύμπιον πέντε λεπτά μετά την ανακοίνωση του βραβείου Γυναικείας Ερμηνείας) μας μίλησε για τον απαιτητικό ρόλο της στο «J.A.C.E.», τον σκηνοθέτη της Μενέλαο Καραμαγγιώλη και μας χάρισε τον ευχαριστήριο λόγο που θα έκανε αν είχε ανέβει στη σκηνή.
Ο Αλεχάντρο Λάντες, σκηνοθέτης του «Porfirio» εξήγησε την επιλογή του να χρησιμοποιήσει τον Ελληνα Διευθυντή Φωτογραφίας Θύμιο Μπακατάκη, αστειεύτηκε για το πώς κατέληξε το μισό συνεργείο να αποτελείται από Ελληνες, και μοιράστηκε πώς αισθάνεται που βραβεύεται στη χώρα των συνεργατών του.
Ο Βάσλαβ Κάντρινκα, σεναριογράφος και σκηνοθέτης του αυτοβιογραφικού δράματος «80 Γράμματα» εξήγησε πόσο περίεργο είναι να βραβεύεσαι για ένα τόσο προσωπικό φιλμ, ένα φιλμ που κάποτε ένιωσες ότι δε θα ολοκληρωθεί ποτέ (απορρίφθηκε 5 φορές από το Κέντρο Κινηματογράφου της Τσεχίας), και έστειλε μήνυμα συμπαράστασης στους ανεξάρτητους κινηματογραφιστές της Ελλάδας.
Το ίδιο έκανε και η Αγγελίνα Νικόνοβα, νικήτρια του Χρυσού Αλέξανδρου για το «Πορτρέτο στο Λυκόφως» (Twilight Portrait), η οποία μαζί με την πρωταγωνίστρια και παραγωγό της Ολγκα Ντικοβίσναγια μίλησαν για την επιτυχία της ταινίας, ως απόδειξη ότι τα μικρά budget δεν σημαίνουν το τέλος του σινεμά, όπως άλλωστε και τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία...
Διαβάστε αναλυτικότερα για την τελετή λήξης και τα βραβεία του 52ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Δείτε αν πέσαμε μέσα στις προβλέψεις μας
Tags: Θεσσαλονίκη 2011, twilight portrait, 80 letters, 80 γράμματα, J.A.C.E., Porfirio, Αγγελίνα Νικόνοβα, Αλεχάντρο Λάντες, Βάσλαβ Κάντρινκα, Στεφανία Γουλιώτη