Buzz

Ο Ζακ Οντιάρ χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά της Κάρλα Σοφία Γκασκόν «αυτοκαταστροφική»

of 10

Μετά τη Ζόι Σαλντάνια, τώρα και ο Οντιάρ τοποθετείται για τις διαστάσεις που έχει πάρει το φαινόμενο της ακύρωσης της Γκασκόν.

Ο Ζακ Οντιάρ χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά της Κάρλα Σοφία Γκασκόν «αυτοκαταστροφική»

Το saga των παρελκόμενων που δημιούργησαν τα ρατσιστικά δημοσιεύματα της Κάρλα Σοφία Γκασκόν δεν έχει - κυριολεκτικά - τελειωμό. Η χθεσινή απομάκρυνση του Netflix από την καμπάνια της Γκασκόν για το «Emilia Pérez» σηματοδοτεί το πιο πρόσφατο συμβάν στο ντόμινο των αλυσιδωτών εξελίξεων που έχουν πυροδοτήσει τόσο οι πράξεις της Γκασκόν αυτές καθαυτές, όσο και η άτσαλη διαχείρισή τους από την ίδια. Πλέον, η οσκαρική υποψηφιότητα της πρωταγωνίστριας του «Emilia Pérez» κρέμεται από μία κλωστή, γεγονός για το οποίο θέλησε να τοποθετηθεί ο Ζακ Οντιάρ σε συνέντευξη που παραχώρησε χθες στο Deadline.

Διαβάστε ακόμη: Η Ζόι Σαλντάνια διαχωρίζει τη θέση της από τις δηλώσεις της Κάρλα Σοφία Γκασκόν

Ο Οντιάρ δήλωσε πως όχι μόνο δεν έχει μιλήσει πρόσφατα με την Γκασκόν, αλλά ούτε επιθυμεί να το κάνει στο άμεσο μέλλον, χαρακτηρίζοντας τη συμπεριφορά της ως «αυτοκαταστροφική». «Δεν έχω μιλήσει μαζί της και δεν θέλω [...] Ακολουθεί μια αυτοκαταστροφική προσέγγιση στην οποία δεν μπορώ να παρέμβω, και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζει. Γιατί βλάπτει τον εαυτό της; Γιατί; Δεν το καταλαβαίνω, και αυτό που επίσης δεν καταλαβαίνω είναι γιατί βλάπτει ανθρώπους που ήταν πολύ κοντά της», ανέφερε, μεταξύ άλλων.

Jacques Audiard - Karla Sofía GascónΟ Οντιάρ και η Γκασκόν στο 77ο Φεστιβάλ των Καννών

«Σκέφτομαι πως πληγώνει άλλους, πως πληγώνει το συνεργείο και όλους αυτούς τους ανθρώπους που δούλεψαν τόσο σκληρά για αυτήν την ταινία. Σκέφτομαι τον εαυτό μου, σκέφτομαι τη Ζόι [Σαλντάνια] και τη Σελένα [Γκόμεζ]. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζει να μας πληγώνει. Δεν επικοινωνώ μαζί της γιατί αυτή τη στιγμή χρειάζεται χώρο για να σκεφτεί και να αναλάβει την ευθύνη των πράξεών της», πρόσθεσε. Σχολιάζοντας δε τις τελευταίες κινήσεις της Γκασκόν, εξήγησε πως θεωρεί ότι η Γκασκόν ακολουθεί μία τακτική θυματοποίησης του εαυτού της, σε μία άκομψη προσπάθεια διαχείρισης της κατάστασης: «Πραγματικά παίζει το ρόλο του θύματος. Μιλάει για τον εαυτό της σαν να είναι θύμα, κάτι που είναι έκπληξη. Είναι σαν να νομίζει ότι τα λόγια δεν πληγώνουν».

Με την 97 τελετή των Οσκαρ να πλησιάζει ολοένα και περισσότερο, το τοπίο για το «Emilia Pérez» μοιάζει κλιμακούμενα δυσοίωνο, καθώς οι διαστάσεις που έχει πάρει η υπόθεση της Γκασκόν, πλέον δεν φαίνεται να επηρεάζουν αποκλειστικά την υποψηφιότητα της ίδιας. Το μέλλον των υπόλοιπων 12 κατηγοριών για τις οποίες είναι υποψήφιο το φιλμ, μοιάζει αβέβαιο, καθιστώντας μας μάρτυρες μίας εκ των μεγαλύτερων ανατροπών στην ιστορία του θεσμού.