Στο πρόγραμμα του φεστιβάλ, ο Δημήτρης Εϊπίδης υπεύθυνος για την επιλογή του, γράφει ανάμεσα σε άλλα για το φιλμ: «Λιτό, άτεγκτο και αυστηρό, το ντεμπούτο του Εκτορα Λυγίζου, βρίσκεται σε αντίθεση στο παράλογο και ανέκφραστο χιούμορ του «Νέου Ελληνικού Κύμματος» του Γιώργου Λάνθιμου και της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη. Αντλώντας την έμπνευσή του από τη νουβέλ του βραβευμένου με Νόμπελ Κνουτ Χαμσουν «Πείνα» και μεταφέροντας την ιστορία της στο σήμερα, ο Λυγίζος φέρνει στο νου, λογοτεχνικούς προγόνους όπως ο Μποντλέρ, ο Ντοστογέφσκι ο Καμί και απηχεί το ιδιοφυές, ελλειπτικό σινεμά του Ρομπέρ Μπρεσόν, σε αυτή την έντονη, νηφάλια μελέτη ενός παρία που οδηγείται στα άκρα από την μοναξιά και την απόγνωση».
Βραβευμένο με μια ειδική μνεία στο φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι για την ερμηνεία του εξαιρετικού Γιάννη Παπαδόπουλου, στον ρόλο του νεαρού Γιώργου που προσπαθεί να επιβιώσει και να προσφέρει τροφή στον ίδιο και στο καναρίνι του, η ταινία του Λυγίζου είναι σύμφωνα με το Flix «μινιμαλιστική, απόλυτα λυπημένη, μα και γεμάτη αγάπη. Μια άψογα εκτελεσμένη άσκηση σινεμά, που δεν αρκείται στη δεξιοτεχνία. Σε αγγίζει βαθιά, στα έγκατα της καρδιάς σου».
Στο πρώτο από τα δύο καινούρια κλιπ που έκαναν μόλις την εμφάνισή τους, ο ήρωας επισκέπτεται μια εκκλησία και «συνομιλεί» με μια κυρία που προσεύχεται, σε μια σκηνή που έρχεται σε ένα καταλυτικό σημείο της ταινίας και αποτελεί μια από τις καλύτερες του φιλμ.
Στο δεύτερο κλιπ, ο Γιώργος βρίσκει καταφύγιο σε ένα εγκαταλελειμμένο κτήριο και προσπαθεί να προφυλάξει το κλουβί του καναρινιού του από τις γάτες που τριγυρίζουν ενώ εκείνος βγαίνει για την συνεχή, καθημερινή αναζήτηση τροφής.
Εκτός από τις δυο παραπάνω σκηνές, μπορείτε να δείτε ένα ακόμη κλιπ από την ταινία καθώς και το τρέιλερ.