Industry

Διστακτικοί για την επιστροφή τους στις αίθουσες οι Αμερικάνοι

of 10

Eρευνα της Deloitte αναδεικνύει τη δύσκολη επιστροφή των Αμερικάνων στις αίθουσες.

Διστακτικοί για την επιστροφή τους στις αίθουσες οι Αμερικάνοι

Με τα σινεμά στην Αμερική να παραμένουν στο μεγαλύτερο ποσοστό τους κλειστά εδώ και πολλούς μήνες και τη βιομηχανία να επενδύει σε νέους τρόπους εκμετάλλευσης του χολιγουντιανού προϊόντος, μια έρευνα που έγινε σε 1000 άτομα τον Οκτώβριο που μας πέρασε, αναδεικνύει το μεγάλο πρόβλημα της επιστροφής στις αίθουσες.

Το 71% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι, ακόμη κι αν είχαν τη δυνατότητα, δεν θα ένιωθαν άνετα να επιστρέψουν σε κάποια αίθουσα τον επόμενο μήνα, ενώ λίγο περισσότεροι από τους μισούς δήλωσαν πως δεν έχουν τη θέληση να δουν μια ταινία σε αίθουσα για τους επόμενους έξι μήνες.

Δείτε ακόμη: Flix Best of 2020 | Η χρονιά (που δεν ήταν μόνο) covid. Διαβάστε, δείτε, χαζέψτε, θυμηθείτε, με τον απολογισμό του Flix για το 2020

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 18% των Αμερικάνων επισκέφθηκαν κάποια αίθουσα από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα.

«Οταν η πανδημία τελειώσει, δεν είναι ξεκάθαρο ποιο ρόλο θα παίξουν οι αίθουσες στη διασκέδαση των καταναλωτών ή πόσο το υπάρχον σύστημα διανομής έχει διακοπεί. Υπάρχει ρόλος για τις αίθουσες, αλλά ίσως όχι ο πρωταγωνιστικός», διαβάζουμε στην αναφορά της έρευνας.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις η έξοδος στην αίθουσα θα επανακάμψει το τρίτο τέταρτο του 2021, αλλά όπως δηλώνει ο αντιπρόεδρος της Deloitte, Κέβιν Γουέστκοτ: «Διαφωνώ πως το επόμενο επίπεδο ανταγωνισμού θα έχει να κάνει με την εμπειρία του καταναλωτή. Κάθε κρίση στη βιομηχανία του θεάματος επιτάχυνε τάσεις που υπήρχαν ήδη. Η προβολή στην αίθουσα δεν θα πεθάνει, αλλά θα συρρικνωθεί. Οι αίθουσες θα φιλοξενούν κυκλοφορίες που είναι events, αλλά σε λιγότερες οθόνες. Γνωρίζαμε πως ήμασταν πάνω του κανονικού ήδη πριν την πανδημία.»

deloitte

Το 35% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως σίγουρα ή μάλλον η προτίμησή τους θα είναι να δουν ταινία σε αίθουσα. Το 44% δήλωσε πως θα έκανε το ίδιο και για πρεμιέρες στο σπίτι, ενώ 90% όσων είχαν δηλώσει σε αντίστοιχη έρευνα της ίδιας εταιρίας στην αρχή της πανδημίας ότι είχαν πληρώσει για να δουν κάποια πρεμίερα στο σπίτι, δήλωσαν πως θα το έκαναν ξανά με ευχαρίστηση.

«Το σημαντικό», συμπληρώνει ο Γουέστκοτ «είναι ότι η προσφορά προϊόντος στο σπίτι δίνει στα στούντιο πληροφορία που δεν θα μπορούσαν να αποσπάσουν από τους θεατές έξω από τα σινεμά.»

Μένει να δούμε πώς αυτή η πληροφορία θα αξιοποιηθεί προς ένα υγιές για όλους μέλλον, συμπληρώνουμε εμείς.

Διαβάστε ακόμη: Χριστούγεννα χωρίς σινεμά. Και μετά;