«Βρίσκομαι σε έναν φαύλο κύκλο» δήλωνε σήμερα στο Variety ο ίδιος ο σκηνοθέτης. «Κάθε ταινία μου κάνει σχεδόν τις μισές εισπράξεις από την προηγούμενη». Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις το γιατί. Μπορεί κάθε ταινία του να μην είναι κατά το ήμισυ χειρότερη σε σχέση με την προηγούμενη, αλλά σίγουρα δεν είναι σε καμιά περίπτωση καλύτερη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το «Dark Horse», την ιστορία ενός ευνουχισμένου τριαντάρη geek που μένει με τους γονείς, γνωρίζει μια καταθλιπτική συνομήλικη του σε ένα γάμο και στο δεύτερο ραντεβού της ζητά να τον παντρευτεί, είναι, πως όλα δείχνουν γνώριμα και κουρασμένα.
Οι προβληματικοί χαρακτήρες, το κατάμαυρο χιούμορ, η ειρωνεία, η σάτιρα του αμερικάνικου τρόπου ζωής, είναι όλα εδώ, μόνο που ο ίδιος ο Σόλοντζ τα έχει πραγματευτεί πολύ καλύτερα στο παρελθόν.
Ακόμη και η παρουσία ηθοποιών όπως η Μία Φάροου και ο Κρίστοφερ Γουόκεν στους ρόλους των γονιών του ήρωα (ενός ικανού, αλλά όχι ιδιαίτερου Τζόρνταν Γκέλμπερ) δεν προσθέτει τίποτα ξεχωριστό σε μια ταινία που δεν δείχνει σίγουρη για τον εαυτό της και προδίδεται από ένα σενάριο που τσαλαβουτά δίχως αιτία μεταξύ υπερβολής, πραγματικότητας και φαντασίας.
Διαβάστε περισσότερα για την ταινία και δείτε μια σκηνή της εδώ