Είναι μια κίνηση γλυκύτατης νοσταλγίας και σινεφιλικού fun - αλλά απευθύνεται μόνο στους ντόπιους, τους κατοίκους του Μπεντ στο Ορεγκον, εκεί όπου επιβιώνει, πεισματικά (αλλά και λαχανιασμένα) το τελευταίο βιντεοκλάμπ της αλυσίδας Blockbuster.
Διαβάστε ακόμη: Στο «Lovecraft Country» η πραγματικότητα στοιχειώνει περισσότερο από τη φαντασία
Αναζητώντας τρόπους να έχει λίγα περισσότερα έσοδα - γιατί, ναι, εξακολουθεί να νοικιάζει βιντεοκασσέτες (!) και dvds στην πόλη - το Blockbuster αποφάσισε να διεθέσει το χώρο, για τρία βράδια, μέσω του Airbnb. Το κατάστημα έχει διαμορφωθεί με αναπαυτικούς καναπέδες και η μοναδική υποχρέωση των ενοικιαστών είναι ν' αφήσουν το χώρο το κατά δύναμι καθαρό και... τελειώνοντας μια κασσέτα να μην ξεχάσουν να κάνουν rewind!
Να θυμίσουμε ότι τα Blockbuster ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις τη δεκαετία του 2000, ένας γίγαντας του θεάματος, στην Αμερική αλλά και σε άλλες χώρες. Παροιμειωδώς, η διοίκηση απέρριψε μια πρόταση εξαγοράς από τον Ριντ Χέιστινγκς, διευθύνοντα σύμβουλο μιας νέας εταιρείας που λεγόταν Netflix (παριστάμενοι αναφέρουν ότι ο Χέιστινγκς διώχτηκε με γέλια από το meeting room). Φτάνοντας, το 2004, τα 9.094 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, τα Blockbuster γρήγορα αντιμετώπισαν μια ιλιγγιώδη πτώση ώσπου, το 2010, κήρυξαν πτώχευση.