Λίγες ώρες μετά την πρεμιέρα στην Βενετία, ένα film clip δίνει τον τόνο της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου που, από ό,τι φαίνεται, άρεσε δεν άρεσε, έχει και στις δύο περιπτώσεις συναρπάσει τον διεθνή Τύπο.
Παράδειγμα οι δύο κριτικοί κινηματογράφου της Guardian που έστειλαν την άμεση αντίδρασή τους με tweets:
(Ζαν Μπρουκς): «Χάθηκα στο μεγαλείο των Αλπεων. Πυκνή, παράξενη παραβολή για gurus του πένθους. Πιο έξυπνη ... πεθαίνεις. H πιο έξυπνη ταινία της Βενετίας, μέχρι στιγμής.»
(Μαρκ Μπράουν): Μόλις είδα τις Αλπεις του Γιώργου Λάνθιμου στη Βενετία. Τώρα πάω να πέσω να πνιγώ σε ένα κανάλι.
Τα splendorcinema και JigsawLounge μίλησαν για απογοήτευση με τον Νιλ Γιανγκ (συνωνυμία) του JigsawLounge να χαρακτηρίζει «Κυνόδοντα», «Attenberg» και «Αλπεις» ως «ταινίες για το τίποτα».
Το βρετανικό Empire έγραψε: «Αλπεις, η νέα ταινία του σκηνοθέτη του Κυνόδοντα, είναι σπουδαία. Ενα πραγματικό παζλ, που όμως στο τέλος σε επιβραβεύει. Μια ταινία που πρέπει να δείτε χωρίς να έχετε διαβάσει πολλά...»
Το indiewire έγραψε ένα πραγματικό διθύραμβο αποκαλώντας τον Γιώργο Λάνθιμο «έναν από τους πιο συναρπαστικούς σκηνοθέτες στον κόσμο αυτή τη στιγμή», ότι η χρήση των πλάνων του «θα μπορούσε να αποτελέσει υλικό για μαθήματα σκηνοθεσίας» και τις Αλπεις ως «μία ταινία που θα συζητηθεί στην Αμερική ως μία από τις ταινίες της χρονιάς».
Εδώ η κριτική του flix, όπως την έστειλε ο Γιώργος Κρασσακόπουλος αμέσως μετά την προβολή της ταινίας.
Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, διαβάστε τη συνέντευξη Τύπου και δείτε κι ένα μικρό απόσπασμα σε βίντεο, όπου ο Γιώργος Λάνθιμος εξήγησε ότι οι «Αλπεις» είναι ένα πολύ διαφορετικό φιλμ από τον «Κυνόδοντα.»