H πρώτη του ταινία «Uncut Family» εμφανίστηκε από το πουθενά το 2004 χτυπώντας κατ ευθείαν έναν από τους «πυλώνες» της Ελληνικής κοινωνίας, την οικογένεια.
Από τότε, έκανε τρία ακόμη φιλμ, το «Last Porn Movie», τις «Μικρές Ελευθερίες» και την «Ανταρσία της Κόκκινης Μαρίας», όλες με την δική τους ανατρεπτική θεματική, όλες με μια κινηματογραφική γραφή που δεν ωραιοποιεί, δεν συμβιβάζεται, δεν κάνει τα πράγματα εύκολα για το κοινό.
Ακόμη κι όσοι βρίσκουν το σινεμά του «δύσκολο» ωστόσο, δεν μπορούν παρά να παραδεχτούν πως με την ανυποχώρητη επιμονή του, ο Κώστας Ζάπας, όρισε μια δική του περιοχή στο σύγχρονο Ελληνικό σινεμά. Σίγουρα όχι για όλα τα γούστα, μα χωρίς καμία αμφιβολία, ιδιαίτερη.
Με την επόμενη ταινία του «Φράνκενσταϊν: Η Οδύσσεια του Θανάτου» να βρίσκεται στο στάδιο της προπαραγωγής, με σημαντικά ονόματα όπως ο συνθέτης Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι και ο Στίβεν Μπέρκοφ να έχουν ανακοινώσει την συμμετοχή τους στο φιλμ, ο Κώστας Ζάπας βρέθηκε φέτος στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, συνθέτοντας μαζί με τον Λιόρ Σαμρίζ τους δυο πόλους του αφιερώματος «Νυχτερινές Εικόνες» και μίλησε στο flix για όσα ορίζουν το σινεμά του και τα όσα μπορούμε να περιμένουμε στο μέλλον από αυτόν.
Δείτε ολόκληρη την συνεντευξή του στο βίντεο:
Tags: Κώστας Ζάπας, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 53