Η ταινία
Αθήνα. Δεκαετία του ‘60. Την υψηλή κοινωνία της πόλης συγκλονίζουν μια σειρά από δολοφονίες. Η Ελενα, μια νεαρή φιλόδοξη δημοσιογράφος, βρίσκεται στο επίκεντρο μιας ιστορίας όπου η λάμψη της κοσμικής ζωής συναντά τις σκιές της εξουσίας, με απρόβλεπτα αποτελέσματα...
Η ομάδα
Η μικρού μήκους ταινία «Nobody’s Perfetc» δημιουργήθηκε από μία ομάδα νέων κινηματογραφιστών στη Θεσσαλονίκη. Πέρα από το βασικό αυτό πυρήνα, στην ολοκλήρωση της ταινίας συνέβαλαν καθοριστικά σημαντικοί ιδιωτικοί αλλά και δημόσιοι φορείς, όπως η Αντιδημαρχία Πολιτισμού Θεσσαλονίκης. Τα γυρίσματα της ταινίας πραγματοποιήθηκαν στη Δημοτική Πινακοθήκη (Βίλα Μορντώχ) τον Φεβρουάριο του 2012.
Η σεναριακή ιδέα
Eνας κατά συρροή δολοφόνος - και μάλιστα γένους θηλυκού - μπορεί να φαντάζει ως μια ακόμα από τις πολλές ιστορίες εγκληματικότητας του σήμερα, αποκτά όμως άλλο βάρος όταν έρχεται να τοποθετηθεί χρονικά στη δεκαετία του '60. Μια εποχή για την οποία - όσοι από εμάς δεν τη ζήσαμε - έχουμε χτίσει λίγο-πολύ μια λαμπερή, εξιδανικευμένη εικόνα. Τίποτα όμως μέσα στην ιστορία αυτή δεν μένει αλώβητο ή αναλλοίωτο. Καταστάσεις, συμπεριφορές και χαρακτήρες - στη συντριπτική τους πλειοψηφία γυναίκες, αναφορά σε ένα μητριαρχικό status που ποτέ δεν φαίνεται να μας έχει εγκαταλείψει ως είδος - αποτελούν κομμάτια ενός φαύλου κύκλου, όπου η δύναμη, η εξουσία και η ματαιότητα αποτελούν τις συνιστώσες μιας κεντρομόλου από την οποία κανένας και τίποτα δεν ξεφεύγει τελικά. Γιώργος Μαντζουρανίδης
Σκηνοθετική προσέγγιση
Mε φόντο τα πολυτελή γραφεία της κοσμικής στήλης μιας εφημερίδας στην Αθήνα του '60, εξελίσσεται μία ιστορία που υπακούει στις νόρμες του είδους film noir σε αφηγηματικό και δραματουργικό επίπεδο. Δυναμικοί, ασυμβίβαστοι, γυναικείοι χαρακτήρες με ένοχο παρελθόν κινούν τα νήματα, συγκρούονται και τελικά προδίδονται. Ο κόσμος του «Nobody’s Perfetc» είναι ένας επιτηδευμένα στυλιζαρισμένος κόσμος που απαρτίζεται από γοητευτικές γυναίκες, οι οποίες φαινομενικά συνυπάρχουν αρμονικά. Τίποτα όμως δεν είναι όπως φαίνεται. Πίσω από την απαράμιλλη γοητεία κάθε προσώπου κρύβεται η διαφθορά , η εξαπάτηση, η ιδιοτέλεια. Η χρήση λοιπόν της ασπρόμαυρης κινηματογράφησης της ταινίας ήταν μονόδρομος. Κανένα άλλο χρώμα δεν θα μπορούσε να αποτυπώνει τις αντιθέσεις των χαρακτήρων. Δρα προειδοποιητικά κι ελλειπτικά, σαν αντιμαχόμενες προσωποποιήσεις του καλού και του κακού. Eντονες φωτοσκιάσεις, λοξά καδραρίσματα, παραμόρφωση προσώπων αλλά και χώρων με τη χρήση ευρυγωνίου φακού (χαρακτηριστικά noir) αποδίδουν την εύθραυστη ισορροπία, τα κρυμμένα μυστικά, τον κυνισμό και το αίσθημα κινδύνου που παραμονεύει σε κάθε σκοτεινή γωνία της ταινίας. Oσο αναφορά στη σκηνοθετική κατεύθυνση των ηθοποιών, αυτή βασίστηκε σε μία ελλειπτική και αποστασιοποιημένη απόδοση των χαρακτήρων η οποία αντιτίθεται στο πομπώδες περιβάλλον που τους περικλείει τονίζοντας το ένοχο παρελθόν και τις σκοτεινές τους προθέσεις. Δέσποινα Καβύρη
info
Σενάριο: Γιώργος Μαντζουρανίδης / Σκηνοθεσία: Δέσποινα Καβύρη, Γιώργος Μαντζουρανίδης / Παραγωγή: Δέσποινα Καβύρη / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Βίκτορ-Ροχ Ντομπρατζίνσκι / Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, Μαριαλένα Χρυσογονίδου / Ηχοληψία και Ηχητικός Σχεδιασμός: Δάφνη Φαραζή / Μοντάζ: Σμαρώ Παπαευαγγέλου / Hair Styling: Σταύρος Μόσχου / Μακιγιάζ: Δήμητρα Προβατάρη / Βοηθός Σκηνοθέτη: Μιχάλης Ασηκόπουλος / Βοηθός Παραγωγής: Νίκος Ζωγόπουλος/ Πρωταγωνιστούν: Λιάνα Ταουσιάνη, Δάφνη Κιουρκτσόγλου, Αθηνά Μαραντίδη, Στεφανία Ζόρα, Νίκος Σιδηρόπουλος,
Δείτε παρακάτω το teaser της ταινίας και στο gallery φωτογραφίες από την ταινία και τα γυρίσματά της.
Μάθετε πληροφορίες και δείτε υλικό των ταινιών όλων των φετινών υποψηφίων του Φεστιβάλ Δράμας εδώ.