Μπορεί ο παππούς της να είναι ο Αλεχάντρο Χοδορόφσκι, αλλά η Αλμα Χοδορόφσκι προτιμά να βλέπει Μπίλι Γουάιλντερ στο σπίτι της στο Παρίσι καθώς αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στις σκηνοθετικές της φιλοδοξίες, την καριέρα της ως ηθοποιός, το συγκρότημα Βυrning Peackoks στο οποίο δηλώνει περήφανα «φωνή» και τις καμπάνιες της Chanel της οποίας είναι δίκαια ένα από τα επίσημα πρόσωπα.
Γέννημα θρέμμα Παρισιού, με γονείς που ζούν πάνω στο σανίδι του θεάτρου (είναι ο Μπρόντις Χοδορόφσκι, γιος του Αλεχάντρο και η Βαλερί Κρουζέτ), η Αλμα Χοδορόφσκι χρειάστηκε μια σκηνή στη «Ζωή της Αντέλ» του Αμπντελατίφ Κεσίς όπου κάνει ένα τσιγάρο και φιλάει στο στόμα την Αντέλ Εξαρχόπουλος για να αρχίσει να ξεδιπλώνει τον κόσμο της που αποτελείται ισόποσα από μουσική, σινεμά και μόδα, φτάνοντας στα 30 της χρόνια να πρωταγωνιστεί στο «Δωμάτιο 108» του Στεφάν Στρεκέρ, δίπλα στον Ζερεμί Ρενιέ, στο ρόλο της συζύγου ενός πολιτικού που θα βρεθεί νεκρή - αφετηρία ενός πολιτικού θρίλερ που θα μιλήσει για περισσότερα πράγματα από την πατριαρχία, την κατάχρηση εξουσίας ή την προαιώνια πάλη των φύλων.
Στo Flix, η Αλμα Χοδορόφσκι μιλάει από την Αθήνα, όπου και βρέθηκε, καλεσμένη του 22ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Ελλάδας.
Για την προσέγγιση στο ρόλο της συζύγου του πολιτικού Καταρχάς ήταν για μένα σημαντικό να έχω ενσυναίσθηση σε σχέση με την ηρωίδα που υποδύομαι, γιατί ήθελα να τη γνωρίσω και να τη συμπαθήσω. Η ηρωίδα έχει μια τοξική σχέση με το σύζυγό της, οπότε ξεκίνησα από εκεί. Δίνονται λίγες πληροφορίες για το ποια είναι και για το ποιο είναι το παρελθόν της πριν γνωρίσει τον Λουί και προσπάθησα όλα αυτά να τα φανταστώ, να κοιτάξω πίσω από το μυστήριο και να το ξεδιαλύνω. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ωστόσο, ξέχασα όλη αυτή την προετοιμασία, γκρέμισα όσα είχα κατασκευάσει με τη φαντασία μου και θέλησα να είμαι παρούσα στο πλατό από το μηδέν, να δημιουργήσω μία σχέση με τον συμπρωταγωνιστή μου Ζερεμί Ρενιέ και να αναδείξουμε μαζί τη δυναμική της σχέσης τους.
Για τα πραγματικά περιστατικά και το πολιτικό σκάνδαλο, πάνω στα οποία βασίζεται η ταινία Γνωρίζαμε ότι η ταινία βασίζεται σε πραγματική ιστορία, αλλά ο σκηνοθέτης απαίτησε να μην την ερευνήσουμε γιατί θα μας επηρέαζε. Έπρεπε ως ήρωες μυθοπλασίας να βγάλουμε τους χαρακτήρες από μέσα μας, να αντληθούν από δικές μας εμπειρίες και παραστάσεις. Μόνο αργότερα κι από καθαρή περιέργεια έμαθα περισσότερα για την υπόθεση, αλλά αυτό δεν είχε σχέση με την ερμηνεία μου.
Για την ατυχία της ταινίας να βγει εν μέσω Covid-19 Η ταινία ήταν άτυχη, τα πράγματα ήταν από την αρχή δύσκολα, άλλαξε πολλές φορές ημερομηνία εξόδου σε Γαλλία και Βέλγιο κι έμεινε για λίγο καιρό στις αίθουσες. Αλλά αυτή ήταν μια συνθήκη που έπληξε τον κινηματογράφο παγκοσμίως. Ωστόσο πλέον το κοινό έχει μια δεύτερη ταινία να ανακαλύπτει τις ταινίες μέσα από το streaming και το video on demand, οπότε πιστεύω ότι καμία ταινία δεν χάνεται οριστικά, αλλά αντιθέτως μπορεί να εκτιμηθεί αργότερα και ανά πάσα στιγμή. Και φυσικά ελπίζω ότι όλη αυτή η κατάσταση θα αλλάξει και ότι θα μπορέσει ο κόσμος να επιστρέψει στις αίθουσες.
Δεν θέλω να αρνηθώ τη σημασία του ονόματος που κουβαλώ, αντίθετα με τιμά ιδιαίτερα, πιστεύω ωστόσο ότι είμαστε όλοι αυτόνομα όντα και θέλησα σε όλη μου τη ζωή να έχω τον δικό μου τρόπο να εκφράζομαι και να ακολουθώ το δικό μου δρόμο.»
φωτό: Τομά Λεσνέ
Για τη θέση των γυναικών σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο Αυτό που μου κάνει εντύπωση σε όλες τις περιπτώσεις κακοποίησης γυναικών είναι ότι σχεδόν πάντα οι γυναίκες αμφισβητούνται, ο λόγος τους δε μετράει, η ηρωίδα που υποδύομαι φιμώνεται για πάντα και δεν μπορεί να πει τη δική της εκδοχή. Αντίθετα, οι άντρες έχουν από την αρχή όλα τα ελαφρυντικά, στην περίπτωση του Λουί κανείς δεν αμφισβητεί την εκδοχή του και αυτό νομίζω πως αντικατοπτρίζει την γενικότερη αδικία που υφίστανται οι γυναίκες.
Για το πώς επιλέγει τους ρόλους της Είναι πολλοί οι λόγοι. Πολλές φορές με ενδιαφέρει ο χαρακτήρας, έχει κάτι που με συγκινεί και έλκομαι αμέσως από την ιστορία του. Βρίσκω συναρπαστική την πολυπλοκότητα και το εύρος των συναισθημάτων που πρέπει να ερμηνεύσω, επομένως ένας τέτοιος ρόλος είναι για μένα πρόκληση. Ένας σκηνοθέτης ή μία σκηνοθέτιδα μπορεί να είναι ο λόγος που θέλω νε εισέλθω στο σύμπαν τους. Το αν ο ρόλος είναι πρωταγωνιστικός ουδόλως με ενδιαφέρει, γιατί θεωρώ τους δευτερεύοντες χαρακτήρες εξίσου ενδιαφέροντες, αν η ομάδα είναι συνολικά δυνατή. Επίσης, ολοένα και περισσότερο αναζητώ ηρωίδες τελείως διαφορετικές από αυτό που είμαι εγώ, θέλω να μεταμορφώνομαι ακόμα και σε σωματικό επίπεδο.
Για τις σκηνοθετικές τις φιλοδοξίες Eχω γυρίσει ένα μουσικό βίντεο και έχω ολοκληρώσει σε μεγάλο μέρος μια μικρού μήκους ταινία μυθοπλασίας, ενώ βρίσκομαι στο pre-production της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας μου. Ακόμα δε θέλω να ανακοινώσω περισσότερα ως προς αυτό, αλλά είμαι σίγουρη ότι θέλω να ασχοληθώ ενεργά με τη σκηνοθεσία στο μέλλον.
Για το βάρος του ονόματος Χοδορόφσκι Δεν θέλω να αρνηθώ τη σημασία του ονόματος που κουβαλώ, αντίθετα με τιμά ιδιαίτερα, πιστεύω ωστόσο ότι είμαστε όλοι αυτόνομα όντα και θέλησα σε όλη μου τη ζωή να έχω τον δικό μου τρόπο να εκφράζομαι και να ακολουθώ το δικό μου δρόμο.