Κάννες 2018

Κάννες 2018: Ο Ρομέν Γαβράς μιλά στο Flix για τον ποπ κόσμο του, τη μαμά του και το high του να κάνεις σινεμά Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Ο Ρομέν Γαβράς μιλά στο Flix για τον ποπ κόσμο του, τη μαμά του και το high του να κάνεις σινεμά

Το «Ο Κόσμος Είναι Δικός Σου», που προβλήθηκε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών, είναι μια από τις πιο απολαυστικές ταινίες που είδαμε στο φεστιβάλ. Και το ίδιο ήταν και η συνάντηση με τον σκηνοθέτη του.

Κάννες 2018: Οταν ο Κρίστοφερ Νόλαν παρουσιάζει το «2001» και δίνει masterclass είμαστε εκεί! Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Οταν ο Κρίστοφερ Νόλαν παρουσιάζει το «2001» και δίνει masterclass είμαστε εκεί!

O Kρίστοφερ Νόλαν ήρθε στις Κάννες για να παρουσιάσει την επετειακή προβολή του «2001: η Οδύσσεια του Διαστήματος» και για να δώσει ένα δίωρο masterclass για το έργο του, το παρόν και το μέλλον του σινεμά. Το Flix ήταν εκεί!

Κάννες 2018: Αργά για... θαύματα στο «Lazzaro Felice» της Αλίτσε Ρορβάκερ Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Αργά για... θαύματα στο «Lazzaro Felice» της Αλίτσε Ρορβάκερ

Ενα μαγικό αλλά και ταυτόχρονα μπερδεμένο κινηματογραφικό ταξίδι που ξεκινάει από το φολκλόρ μιας άλλης εποχής και φτάνει στην Ιταλία του σήμερα, από τη σκηνοθέτη που το 2014 είχε κερδίσει το Μεγάλο Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής με τα «Θαύματα».

Κάννες 2018 | Μέρα 6η, που ένωσε τον Κρίστοφερ Νόλαν με την Ελένη Μενεγάκη Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018 | Μέρα 6η, που ένωσε τον Κρίστοφερ Νόλαν με την Ελένη Μενεγάκη

Η επετειακή προβολή του «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» με εισαγωγή από τον Κρίστοφερ Νόλαν, υπερκάλυψε ταινίες και λαμπερές παρουσίες, από την Κάρλα Μπρούνι ως την Ελένη Μενεγάκη.

Κάννες 2018: Η Ζακλίν Λέντζου έφτιαξε τη νέα της ταινία κοιτώντας το φεγγάρι Συνέντευξη

Κάννες 2018: Η Ζακλίν Λέντζου έφτιαξε τη νέα της ταινία κοιτώντας το φεγγάρι

Με την τρίτη της μικρού μήκους ταινία, η Ζακλίν Λέντζου φτάνει στο διαγωνιστικό τμήμα της Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών και μιλάει στο Flix για τον «εν βρασμώ» τρόπο με τον οποίο γεννήθηκε το «Εκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς».

Κάννες 2018: Το «Diamantino» είναι εξωφρενικό, αλλά όχι τόσο εξωφρενικό όσο θα θέλαμε Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Το «Diamantino» είναι εξωφρενικό, αλλά όχι τόσο εξωφρενικό όσο θα θέλαμε

Ενας ποδοσφαιριστής-ίνδαλμα που αποκτά γυναικεία στήθη, αφράτα κουτάβια, γενετικά πειράματα, λεσβίες αστυνομικοί και δύο δίδυμες κακές αδελφές. Τo σύμπαν του «Diamantino» έχει απ' όλα!

Κάννες 2018: Το «Le Μonde Εst a Τoi» του Ρομέν Γαβρά είναι απολαυστικό από την αρχή ως το τέλος Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Το «Le Μonde Εst a Τoi» του Ρομέν Γαβρά είναι απολαυστικό από την αρχή ως το τέλος

Μπορεί να μην ξαναγράφει τους κανόνες του είδους του crime comedy, αλλά τους ακολουθεί και μαζί τους ανατρέπει με περίσσευμα ταλέντου, ενέργειας και χιούμορ.

Κάννες 2018: Ο Μαντς Μίκελσεν μιλά στο Flix για το «Arctic» και «εκείνη τη σκηνή στο ντους που θα του χάριζε το Οσκαρ...» Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Ο Μαντς Μίκελσεν μιλά στο Flix για το «Arctic» και «εκείνη τη σκηνή στο ντους που θα του χάριζε το Οσκαρ...»

Ο Δανός ηθοποιός - και αναμφισβήτητος γόης - μάς είπε τα πάντα για τα απαιτητικά γυρίσματα του «Arctic» στην Ισλανδία, αλλά και τη μοναδικότητα του «Hannibal» και τη μαγεία μιας κρύας μπίρας!

Κάννες 2018: Το ιρανικό σινεμά που δεν προδίδει ποτέ στα «3 Πρόσωπα» του Τζαφάρ Παναχί Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Το ιρανικό σινεμά που δεν προδίδει ποτέ στα «3 Πρόσωπα» του Τζαφάρ Παναχί

Στην τέταρτη ταινία του από την εποχή της απαγόρευσής εξόδου του από τη χώρα, ο Τζαφάρ Παναχί συνομιλεί με τρεις γενιές γυναικών, επιστρέφοντας - με όποιο τίμημα - στο γνώριμο ιρανικό, στην ουσία και τη φόρμα του, σινεμά.

Κάννες 2018: Η Τζέιν Φόντα παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ για τη ζωή της Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Η Τζέιν Φόντα παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ για τη ζωή της

Η Τζέιν Φόντα έκανε χθες μία συγκινητική εμφάνιση (και δήλωση) στην κατάμεστη αίθουσα Bunuel δίπλα στη σκηνοθέτη της Σούζαν Λέισι για να παρουσιάσει το εξαιρετικό ντοκιμαντέρ για τη ζωή της.

Κάννες 2018: Το «Girl» είναι η αποκάλυψη του φετινού Φεστιβάλ Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Το «Girl» είναι η αποκάλυψη του φετινού Φεστιβάλ

Η ταινία του πρωτοεμφανιζόμενου Βέλγου σκηνοθέτη Λουκάς Ντοντ, στο Ενα Κάποιο Βλέμμα, ένα φιλμ για την (αυτοκαταστροφική ή λυτρωτική) ορμή της εφηβείας, είναι αυτό που ελπίζαμε να δούμε φέτος.

Κάννες 2018: 82 γυναίκες στα σκαλιά του Φεστιβάλ για την ισότητα και την αντιπροσώπευση Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: 82 γυναίκες στα σκαλιά του Φεστιβάλ για την ισότητα και την αντιπροσώπευση

82 γυναίκες ανέβηκαν τα σκαλιά του Palais des Festivals αντιπροσωπεύοντας τις μόνο 82 γυναίκες σκηνοθέτες που έχουν βρεθεί στο επίσημο πρόγραμμα του Φεστιβάλ από καταβολής του. Σε αντίθεση με τους 1688 άντρες.

Κάννες 2018: Μια γυναίκα «καίγεται» σε υψηλές θερμοκρασίες στο «Ash is Purest White» του Ζία Ζάνγκε Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Μια γυναίκα «καίγεται» σε υψηλές θερμοκρασίες στο «Ash is Purest White» του Ζία Ζάνγκε

Ο Ζία Ζάνγκε επιστρέφει στην προβληματική του χρόνου, της σύγκρουσης της παράδοσης με τον βίαιο εκμοντερνισμό και στα ποπ τραγούδια, εδώ με οδηγό του μια γυναίκα που αγαπάει και αυτός είναι ο μοναδικός της τρόπος να επιβιώνει.

Κάννες 2018 | Μέρα 4η | Από τον Γκοντάρ στη Chopard! Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018 | Μέρα 4η | Από τον Γκοντάρ στη Chopard!

Από την επίσημη απογευματινή πρεμιέρα του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, μέχρι το λαμπερό «μυστικό» πάρτι της Chopard κι από το κόκκινο χαλί του Τζια Ζανγκ-Κε μέχρι την εμφάνιση-έκπληξη του Πέδρο Αλμοδόβαρ, δείτε όλα όσα έγιναν την 4η μέρα του φεστιβάλ Καννών στο ρεπορτάζ του Flix.

Κάννες 2018: Το «Βιβλίο της Εικόνας» του Ζαν-Λικ Γκοντάρ είναι ένα κάλεσμα στα όπλα Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2018: Το «Βιβλίο της Εικόνας» του Ζαν-Λικ Γκοντάρ είναι ένα κάλεσμα στα όπλα

O χαμένος παράδεισος της Μέσης Ανατολής και του σινεμά σε ένα ακόμη (το τελευταίο;) κινηματογραφικό δοκίμιο από τον 88χρονο πλέον Ζαν-Λικ Γκοντάρ, ίσως το πιο εύληπτο της φιλμογραφίας του, αλλα ταυτόχρονα και το πιο στρατευμένο απ' όλα.