Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 15 Νοεμβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 15 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


million dollar baby 607

Million Dollar Baby του Κλιντ Ιστγουντ

Ο Φράνκι είναι ένας πρώην πρωταθλητής πυγμαχίας, ο οποίος έχει τώρα το δικό του γυμναστήριο για να προπονεί επίδοξους πυγμάχους. Παρά το σκληροτράχηλο παρουσιαστικό του, στην πραγματικότητα κρύβει πολλές ευαισθησίες αλλά φοβάται να τις δείξει γιατί η ζωή τον έχει πληγώσει βαθιά. Όλα θα αλλάξουν την ημέρα που θα μπει στο γυμναστήριό του η Μάγκι, μια τριαντάχρονη σερβιτόρα με δύσκολο παρελθόν αλλά γεμάτη θέληση και αποφασιστικότητα. Ο Φράνκι επιμένει πως δεν προπονεί γυναίκες, όμως η Μάγκι με την επιμονή της θα τον κάνει να αλλάξει γνώμη. Έτσι, ξεκινά ένα ταξίδι που θα μάθει και στους δύο πολύ περισσότερα απ’ ό,τι μπορούσαν ποτέ να φανταστούν.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στον Alpha

Kill Bill 2 607

Kill Bill - Volume 2 του Κουέντιν Ταραντίνο

Αφού έχει διαγράψει ήδη δύο ονόματα από την λίστα θανάτου της, η "Νύφη" συνεχίζει ακάθεκτη το εκδικητικό έργο της, βάζοντας τώρα στόχο τον Μπαντ και την Έλ Ντράιβερ, δύο ακόμα μέλη της ομάδας "Φονικά Ερπετά" που την πρόδωσαν τέσσερα χρόνια νωρίτερα. Όλα οδηγούν στην τελική μάχη με τον Μπίλ, το πρώην αφεντικό της "Νύφης", αυτόν που διέταξε την εκτέλεση της.

Δεύτερο μέρος μιας από τις πιο θρυλικές ταινίες εκδίκησης όλων των εποχών, με την υπογραφή του Κουέντιν Ταραντίνο, όπου βρίσκει την ευκαιρία να αναμείξει στοιχεία από διάφορα κινηματογραφικά είδη -πολεμικές τέχνες, σπαγγέτι γουέστερν, ανιμέισιον, κ.α.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.15 στο Open

Wings of Desire 607

Τα Φτερά του Ερωτα (Wings of Desire) του Βιμ Βέντερς

Πάνω από το ακόμα διχοτομημένο από το Τείχος Βερολίνο ίπτανται άγγελοι. Μας κοιτούν από ψηλά, από σύννεφα, ταράτσες, τρούλους, αγάλματα. Μαυροντυμένοι επόπτες με καλοσυνάτα βλέμματα, άντρες και γυναίκες, μάς ακολουθούν στους δρόμους, μπαίνουν στα σπίτια μας, κάθονται δίπλα μας στο μετρό, μάς αφουγκράζονται. Ακούν τις πιο μυστικές μας σκέψεις, τους φόβους, τα όνειρα, τον πόνο, τη λαχτάρα μας. Μάς χαμογελούν όταν είμαστε παιδιά κι ακόμα τους βλέπουμε. Μάς καθησυχάζουν όταν μεγαλώνουμε και δεν βλέπουμε τίποτα φωτεινό κι αθώο. Μάς ανοίγουν νου, πνέυμα κι ορίζοντες στις βιβλιοθήκες της Γνώσης, όπου διψούμε να κατανόησουμε τον κόσμο μας, και την αγκαλιά τους όταν δεν καταλαβαίνουμε πια, λιποψυχούμε, θέλουμε να τον εγκαταλείψουμε. Ο Ντάμιελ κι ο Κασιέλ, δύο τέτοιοι αιώνιοι παρατηρητές, συναντιούνται στο τέλος κάθε μέρας και αφηγούνται ο ένας στον άλλον τι τους άγγιξε στην συμπεριφορά των ανθρώπων – ο τρόπος που ένα παιδί περιέγραψε στο δάσκαλό του πώς άνθισε η φτέρη του, ή το ότι μια τυφλή γυναίκα ακούμπησε ενστικτωδώς το ρολόι της όταν διαισθάνθηκε την αέναη παρουσία τους. Εγκλειστοι στην αιωνιότητά τους, να παρατηρούν τον Ανθρωπο να συγκρούεται με τη θνητή του υπόσταση, να παλεύει με την απογοητευτική του καθημερινότητα και να χάνει την ευκαιρία να κοιτάξει ψηλά, δίπλα, μέσα του, οι άγγελοι προσπαθούν να απαντήσουν στο μεγαλύτερο ερώτημα της ζωής: αξίζει τόσος αγώνας, ή είναι μάταιος; Υπάρχει σωτηρία για την ανθρωπότητα, ή είναι καταδικασμένη; Οι ίδιοι, που μόνο κοιτούν με την ασπρόμαυρη ματιά τους, ζηλεύουν το χρώμα, το συναίσθημα, την εμπειρία, τη διαδρομή, ή χαίρονται για την απέθαντη, άυλη υπόστασή (κι απόστασή) τους; Η απάντηση στο τελευταίο ερώτημα έρχεται όταν ο Ντάμιελ ερωτεύεται έναν «άγγελο», την Μαριόν – μία παριζιάνα ακροβάτισσα του επισκεπτόμενου τσίρκου, που φορώντας τα ψεύτικα φτερά της για το ιπτάμενο νούμερό της φτερούγισε και στοίχειωσε τα όνειρά του. Η ευχή του να εκπέσει, να ζήσει ως θνητός, εκπληρώνεται και τρέχει να τη συναντήσει. Για να βιώσει μια στιγμή, θυσιάζει την αθανασία.

Η φιλμική μπαλάντα του έκπτωτου αγγέλου, το κλασικό αριστούργημα του Βιμ Βέντερς, αφιερωμένο στο Βερολίνο, τους αγγέλους που ζουν αναμεσά μας και τον έρωτα που οφείλει να παραμένει θνητός. Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καννών 1987. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο viva.gr

nomadland

Η Χώρα των Νομάδων (Nomadland) της Κλόι Ζάο

Μία 60χρονη γυναίκα κλείνει και κλειδώνει το σπίτι της. Αποθηκεύει λίγα πράγματα σε ένα ενοικιαζόμενο χώρο φύλαξης. Επιλέγει ακόμα πιο ελάχιστα προσωπικά αντικείμενα, τα απολύτως απαραίτητα, για να τη συντροφεύσουν στο βανάκι που έχει μετατρέψει σε τροχόσπιτο. Και ξεκινά. Σταδιακά θα τη γνωρίσουμε. Είναι η Φραν, πρόσφατα χήρα. Δεν έχασε απλώς τον άντρα της. Με τον τρόπο που κάποια μοναχική στιγμή θα κοιτάξει υγρά μια φωτογραφία, και κάποια άλλη θα μιλήσει με λεπτή διακριτικότητα για το τέλος του, καταλαβαίνουμε ότι έχασε τον έρωτα της ζωής της. Ηταν η τελευταία απώλεια. Πιο πριν είχαν και οι δύο χάσει τις δουλειές τους: ζούσαν στο Εμπάιρ της Νεβάδα, μια κωμόπολη που χτίστηκε στην μεταπολεμική Αμερική για να στεγάσει τους εργάτες του τοπικού ορυχείου. Το 2008, όταν η εταιρία φαλήρισε και το ορυχείο έκλεισε, όλοι οι κάτοικοι του Εμπαϊρ βρέθηκαν στο δρόμο. Μέσα σε λίγους μήνες η κωμόπολη έσβησε από το χάρτη. Οταν η Φραν μπαίνει στο βανάκι της και ξεκινά την περιήγησή της στα badlands της Αμερικής, ψάχνοντας περιστασιακές δουλειές και πάρκινγκ, μπορεί να κουβαλάει ελάχιστα πράγματα, αλλά όλες αυτές οι απώλειες χώρεσαν στις αποσκευές της. Τις φοράει βουβά, βαριά στο βήμα της. Με στωική αξιοπρέπεια στο βλέμμα της. Με εύθραυστη ενσυναίσθηση όταν σιγά σιγά γνωρίζει κι άλλους νομάδες κι ακούει τις ιστορίες τους. Ανθρώπους που δούλευαν μία ζωή σκληρά, αλλά τους πέταξε το χρεοκοπημένο σύστημα εκτός – από τα σπίτια τους, τις ζωές τους, την «κανονικότητα». Θα ακολουθήσουμε τη Φραν για ένα χρόνο στο δρόμο. Που πας όταν τα έχεις χάσει όλα; Και τελικά ποια ήταν αυτά τα «όλα»; Και ποια στα αλήθεια είχαν σημασία; Εσύ, πόσα θα χωρούσες σ' ένα βανάκι;

To Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας για το 2020, η νέα αριστουργηματική ταινία της Κλόι Ζάο, ναι, η καλύτερη ταινία της χρονιάς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+

blonde

Blonde του Αντριου Ντόμινικ

H ταινία επαναπροσδιορίζει με τόλμη τη ζωή μιας από τις πιο διαχρονικές γυναίκες του Χόλιγουντ, της Μέριλιν Μονρόε. Από την ασταθή παιδική της ηλικία ως Νόρμα Τζιν, μέσα από την άνοδό της στα αστέρια και τις ρομαντικές της περιπτύξεις, το “Blonde” θολώνει τις γραμμές των γεγονότων και της φαντασίας για να εξερευνήσει τον διαχωρισμό εκείνον μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού εαυτού της.

Το πορτρέτο της Μέριλιν Μονρόε δια χειρός Αντριου Ντόμινικ θα διχάσει και θα συζητηθεί για όλους τους σωστούς, αλλά και όλους τους λάθος λόγους. Ο σημαντικότερος είναι η ερμηνεία της Ανα Ντε Αρμας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς