Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


planet of the apes

Ο Πλανήτης Των Πιθήκων (Planet Of The Apes) του Τιμ Μπάρτον

Το έτος 2029 ένας αστροναύτης ξεκινά με το σκάφος του από έναν διαστημικό σταθμό για μια αναγνωριστική αποστολή ρουτίνας. Μετά από μια λάθος κίνηση, καταλήγει σ' έναν πλανήτη όπου ομιλούντες πίθηκοι κυριαρχούν εις βάρος της ανθρώπινης φυλής. Ο αστροναύτης θα ηγηθεί μιας ομάδας ανθρώπων-επαναστατών στον αγώνα τους ν' αποκτήσουν αξιοπρέπεια και ισότητα με τους πιθήκους.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.20 στο ΣΚΑΪ

terminator Genisys

Εξολοθρευτής: Γένεsys (Terminator: Genisys) του Αλαν Τέιλορ

Ο Τζον Κόνορ ηγείται της οριστικής μάχης που θα εξολοθρεύσει τη Skynet και την εξουσία των μηχανών. Μόνο που, δευτερόλεπτα πριν τη νίκη, η Skynet στέλνει έναν Εξολοθρευτή πίσω στο παρελθόν, στο 1984, για να σκοτώσει τη Σάρα Κόνορ κι έτσι ο γιος της να μην υπάρξει ποτέ. Ταυτόχρονα λοιπόν, ο Τζον θα στείλει στο ίδιο ταξίδι το πρωτοπαλίκαρό του, τον Κάιλ Ρις, για να προστατεύσει τη μητέρα του και να εξασφαλίσει τη σωτηρία του κόσμου. Ομως όταν ο Κάιλ θα συναντήσει τη Σάρα στο παρελθόν, η κατάσταση είναι αρκετά διαφορετική απ' ό,τι περίμενε.

To είχε πει: «I'll be Back». Και το έκανε! Και, ναι, αν κάτι αξίζει αληθινά σ' αυτό το reboot / prequel, είναι και θα είναι ο Αρνι. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 00.15 στον Alpha

Paris, 13th District

«Παρίσι, 13ο Διαμέρισμα» (Paris, 13th District, 2022) του Ζακ Οντιάρ

Παρίσι, 13ο διαμέρισμα. Η Εμιλί, μία 25χρονη Κινέζα δεύτερης γενιάς, δεν έχει χρόνο για την άρρωστη με αλτσχάιμερ γιαγιά της - ζει τα νιάτα της έντονα. Πεισματάρα, αυθάδης, διεκδικητική, ασχολείται με περιστασιακές δουλειές κι ακόμα πιο περιστασιακούς έρωτες. Μέχρι που μπαίνει στο διαμέρισμά της ο νέος της συγκάτοικος, ο Καμίλ - ένας νεαρός καθηγητής που εκείνη ερωτεύεται, εκείνος όχι. Δε θέλει σχέση, μόνο one night stands. Μέχρι που στο γραφείο του μπαίνει η Νορά, μία 30χρονη φοιτήτρια που παράτησε τις σπουδές της εξαιτίας της ομοιότητάς της με την porn star Αμπερ - και η παρεξήγηση μετατράπηκε σε viral bullying.

Ο Ζακ Οντιάρ καταθέτει μία ασπρόμαυρη ωδή στον έρωτα, την ευτυχία κι όλα όσα όλοι οι άνθρωποι ονειρευόμαστε - σε όποιο διαμέρισμα του Παρισιού, ή της Αθήνας κι αν κατοικούμε. Οχι απόλυτα άρτια ταινία, αλλά τόσο σαγηνευτικά όμορφη, τόσο περίεργα οικεία, τόσο σέξι. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 01.40 στο Nova Cinema 1

la syndicaliste

Εύκολος Στόχος (La Syndicaliste) του Ζαν-Πολ Σαλομέ

Τον Δεκέμβριο του 2012, η Μορίν Κίρνεϊ, εκπρόσωπος του συνδικάτου των εργαζομένων στη γαλλική πολυεθνική πυρηνικής ενέργειας Areva, βρέθηκε δεμένη και κακοποιημένη μέσα στο ίδιο της το σπίτι στο Παρίσι. Έτσι ξεκινά η ταινία του Ζαν-Πολ Σαλομέ, για να αφηγηθεί αμέσως μετά, σε φλασμπάκ, τα γεγονότα που οδήγησαν στην άγρια επίθεση. Την οποία δε θα δούμε, έτσι που επιλέγει το σενάριο (από το βιβλίο «La Syndicaliste» της Καρολίν Μισέλ-Αγκίρ, που με τη σειρά του βασίστηκε σε αυθεντικά συμβάντα) να ξετυλίγεται σαν έρευνα γύρω από το τι πραγματικά συνέβη. Το 2012, λοιπόν, η Κίρνεϊ μαθαίνει, από έναν πληροφοριοδότη της γαλλικής βιομηχανίας ενέργειας, πως η Areva επίκειται να συγχωνευθεί με κινέζικη πολυεθνική, κάτι που θα σήμανε τεράστιες περικοπές σε θέσεις εργασίας. Αφού αιτείται σε υπουργούς και βιομήχανους για εξηγήσεις, αρχίζει να δέχεται προειδοποιήσεις, εκφοβισμούς, έως και ανώνυμες απειλές. Το μυστικό είναι κρατικό, τα συμφέροντα μεγάλα, οι δυνάμεις με τις οποίες τα έβαλε πέρα από τον έλεγχό της. Κι ενώ παλεύει να φωτίσει τα σκοτεινά σχέδια, άγνωστοι εισβάλλουν στο σπίτι της και την κακοποιούν σεξουαλικά. Οι Αρχές, όμως, έχουν τις αμφιβολίες τους για την κατάθεσή της, τη διάτρητη λόγω κενών μνήμης. Και από θύμα μετατρέπεται σε δράστη, με την υποψία πως σκηνοθέτησε τον βιασμό της.

Τέρας ερμηνευτικού ελέγχου η Ιζαμπέλ Ιπέρ σε ένα θρίλερ που συνυφαίνει με αμεσότητα τις πολιτικές, αστυνομικές και σωβινιστικές αιχμές του υλικού του, χωρίς, όμως, να ξεφεύγει από το επίπεδο ενός αξιοπρεπούς procedural. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

annabelle

Annabelle του Τζον Λεονέτι

Η όμορφη, συλλεκτική κούκλα που επιλέγει να κάνει δώρο ο Τζον Φορμ στην έγκυο γυναίκα του, Μία, μοιάζει να είναι ιδανική. Η χαρά της Μία για την κούκλα δεν θα κρατήσει για πολύ όμως… Σύντομα, το ζευγάρι θα δεχτεί μία βίαιη επίθεση από μια ομάδα σατανιστών. Φεύγοντας, οι σατανιστές δεν αφήνουν πίσω τους μόνο αίμα και τρόμο, αλλά και μία δαιμονισμένη κούκλα, η οποία θα διαταράξει τα πνεύματα για τα καλά!

Αρπαχτή για την εύκολη Halloween εκταμίευση, με την ιστορία μιας κούκλας που δεν… παίζει σε μια ταινία για την ιστορία της. Α, ρε Τσάκι, τώρα δικαιώνεσαι… Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο VodafoneTV

pikadero

Πικαδέρο (Pikadero) του Μπεν Σάροκ

Στη χώρα των Βάσκων, ο 25χρονος Γκόρκα εκπαιδεύεται, χωρίς αμοιβή, σε τοπικό εργοστάσιο, ενώ μένει ακόμα με τους γονείς και τον παππού του, μην μπορώντας να νοικιάσει δικό του σπίτι, ή ν' αγοράσει, έστω, ένα αυτοκίνητο για στιγμές ιδιωτικές. Το αίσθημα και τα πρακτικά προβλήματα τού εγκλωβισμού του θα ενταθούν, όταν ο Γκόρκα γνωρίσει την Ανε, ομοίως άνεργη ιστορικό τέχνης που μαθαίνει αγγλικά, ευελπιστώντας να βρει δουλειά. Οι δυο τους μοιάζουν ν' αρχίζουν να ερωτεύονται, όμως αναγκάζονται να βρίσκονται μόνο σε δημόσια μέρη, από καφέ και γήπεδα, ως τα «πικαδέρος», τις απανταχού αλάνες όπου παρκάρουν τ' αυτοκίνητα για να φασωθούν οι επιβάτες. Ποια αυτοκίνητα;

Το βραβευμένο ντεμπούτο τού Βρετανού Μπεν Σάροκ στην Ισπανία των Βάσκων, για τους τρόπους με τους οποίους η κρίση βλάπτει σοβαρά την αγάπη (και το σεξ...). Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

The Killer

The Killer του Ντέιβιντ Φίντσερ

Ξεκινώντας από το Παρίσι και ακολουθώντας ένα σύνολο προορισμό-στόχων μέχρι τον μεγάλο κακό (;) του φινάλε, το «The Killer» του Ντέιβιντ Φίντσερ παρακολουθεί τον δολοφόνο του να αστοχεί για πρώτη φορά στην καριέρα του, ανακαλύπτοντας άμεσα τις συνέπειες των πράξεών του. Αυτές οι συνέπειες είναι και που τον ωθούν να στραφεί εναντίον των εργοδοτών του και να ξεκινήσει μια σταδιακή πορεία εκδίκησης με τελικό στόχο τον άνθρωπο που τον ανάγκασε τελικά «να φέρει δουλειά στο σπίτι.» Όταν όλοι, ακόμα και ο ίδιος, επιμένουν ότι τίποτα δεν είναι προσωπικό, πόσο μπορεί ένας άνθρωπος να επιμείνει στους δικούς του κανόνες;

Το «The Killer» του Ντέιβιντ Φίντσερ είναι σαν τον ήρωά του: σίγουρο, ακριβές, αποτελεσματικό. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix