TV & STREAMING

Υποψηφιότητες Emmy 2019: Οι Β’ Ρόλοι

στα 10

Αναλύουμε όλες τις κατηγορίες των τηλεοπτικών βραβείων Emmy που απονέμονται την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, ξεκινώντας από τους β’ ερμηνευτικούς ρόλους.

Υποψηφιότητες Emmy 2019: Οι Β’ Ρόλοι

Θυμάστε κάποτε που τα Emmy ήταν απλώς κάτι μετρίου αναστήματος βραβεία που δεν απασχολούσαν και πάρα πολύ στην πραγματικότητα; Τα τελευταία χρόνια, κάτι η γενικότερη όρεξη του κοινού για βραβεία, λίστες και όλα αυτά τα συναφή φιλο-ιντερνετικά, κάτι και η ραγδαία άνοδος ενδιαφέροντος πάνω στο ίδιο το προϊόν στη διάρκεια της τελευταίας 20ετίας, είχε σαν αποτέλεσμα σταδιακά, τα Emmy να αρχίσουν κι εκείνα να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον με τον ίδιο τρόπο. Προβλέψεις, αναλύσεις, μεγάλοι σταρ, αυξημένο ενδιαφέρον και -κυρίως- στάτους. Αλλά, στην πράξη, γιατί τα λέμε όλα αυτά; Γιατί και τα ίδια τα κανάλια άρχισαν να τα θέλουν όλο και πιο πολύ, όχι ακόμα στο επίπεδο των Όσκαρ, πάντως σίγουρα περισσότερο από τα μέσα των ‘90s. Το κόστος για τις καμπάνιες έχει αυξηθεί, κι ακόμα και η στρατηγική άρχισε να μπαίνει στο παιχνίδι με ένα τρόπο που παλιότερα (και λόγω πιο αυστηρά δομημένων τηλεοπτικών σεζόν) θα ήταν αδιανόητος. Φαντάζεστε πριν 15 χρόνια να κρατούσαν κάποια κανάλια τις σειρές τους εκτός αέρα για ένα διάστημα μηνών, ώστε να αποφύγουν μια άλλη σειρά στα Emmy; Ήταν κυριολεκτικά αδύνατον να συμβεί.

Φέτος συμβαίνει λοιπόν μια άλλη ιστορία. Είναι η ιστορία του «Game of Thrones» στην τελευταία του ευθεία, και το πώς οι πάντες θέλησαν να μη μπουν στο δρόμο του, από το «Handmaid’s Tale» μέχρι το «Big Little Lies». Αποτέλεσμα πρώτο; Το «Game of Thrones» έκανε ρεκόρ υποψηφιοτήτων. Κάτι η φόρα, κάτι το hype του φινάλε, κάτι το πιο άδειο πεδίο, φτάσαμε μέχρι κι ο Άλφι Άλεν να είναι υποψήφιος για Emmy. Τι ζούμε!

Διάβαστε επίσης: Ολες οι υποψηφιότητες των βραβείων Εμμυ 2019

Αποτέλεσμα δεύτερο όμως; Οι νέοι διεκδικητές. Αν κανείς θέλει να στραφεί προς εναλλακτικές προτάσεις, θα συναντήσει πολλές ενδιαφέρουσες σειρές, κι αυτό μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν η φετινή τελετή θα κρύβει μπόλικες εκπλήξεις. Η τάση αυτή μάλιστα συναντάται και στην κωμωδία, με μια αύρα φρέσκου να αιωρείται πάνω από τις υποψηφιότητες, καθώς κι εκεί το μεγαθήριο «Veep» παρουσίασε την τελευταία σεζόν του. Τυχαία ή όχι, οι πιο πολυσυζητημένες σειρές πάντως, είναι οι μίνι σειρές, από το «Chernobyl» ως το «When They See Us».

Καθώς λοιπόν τα δύο μεγάλα διαχρονικά φαβορί παραδίδουν οριστικά τη σκυτάλη, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι θα μείνει πίσω. Τα φετινά Emmy έχουν την ευκαιρία να βραβεύουν τους πιο φρέσκους κι απρόβλεπτους νικητές εδώ και πολύ καιρό. Τι να περιμένουμε όμως;

Όπως κάθε χρόνο, παρουσιάζουμε όλες τις μεγάλες κατηγορίες τις 4 μέρες πριν την τελετή, ξεκινώντας όπως πάντα από τους Β’ ρόλους. Πάμε να δούμε τις υποψηφιότητες και τα φαβορί.

Διαβάστε ακόμη: Τα περσινά Emmy: Προτάσεις γάμου, νέοι έρωτες και παλιές αγάπες

sup1

B’ Γυναικείος σε Δράμα

  • Λίνα Χέντι (Game of Thrones)
  • Τζούλια Γκάρνερ (Ozark)
  • Γκουέντολιν Γκρίστι (Game of Thrones)
  • Φιόνα Σο (Killing Eve)
  • Σόφι Τέρνερ (Game of Thrones)
  • Μέιζι Γουίλιαμς (Game of Thrones)

Ξεκινάμε με μια χαλαρή κατηγορία όπου το «Game of Thrones» εμφανίζεται με… [τσεκάρει σημειώσεις] 4 υποψηφιότητες. 4! Πάμε να δούμε αν βγαίνει άκρη ανάμεσά τους. Η Σόφι Τέρνερ κι η Γκουέντολιν Κρίστι δεν έχουν προταθεί ξανά για τη σειρά κι αυτό έρχεται να συμπέσει με μια τελευταία σεζόν όπου αποτέλεσαν σε μεγάλο βαθμό τους φάρους ελπίδας για τη σειρά- η Σάνσα, για χρόνια πολυσυζητημένος χαρακτήρας με fans και haters, ήταν η ήρεμη δύναμη λογικής και η Μπριέν έγινε μέχρι και ιππότης στην πιο συναισθηματική στιγμή της σεζόν. Η Σάνσα διχάζει υπερβολικά ως χαρακτήρας για να κερδίσει η Τέρνερ, αλλά η Κρίστι δε θα ήταν απίθανη νίκη.

Στο μεταξύ η Μέιζι Γουίλιαμς φοβάμαι πως είχε το λιγότερο αξιομνημόνευτο αρκ σε όλη τη σεζόν (είχε τη μεγάλη στιγμή του φόνου του μεγάλου κακού, αλλά αυτό σε μεγάλο βαθμό κατέληξε κάπως παράλληλο αφηγηματικά σε σχέση με τις κεντρικές θεματικές της σεζόν) όμως από την άλλη οι επιμέρους σκηνές της είναι δραματικά πολύ δυνατές, έστω κι αν έρχονται σε επεισόδια-μπλοκμπάστερ που μοιάζουν να την ξεπερνούν. Ενώ η Λένα Χέντι που είναι η καλύτερη ηθοποιός όλων και υπό άλλες συνθήκες θα ήταν το μεγάλο φαβορί, είχε στην πραγματικότητα περίπου 7 λέπτά συνολικού ρόλου στη σεζόν, ένα ρόλο απαρτιζόμενο κατά κύριο λόγο από σκηνές όπου κοιτάει συνοφρυωμένη έξω από παράθυρα.

Τώρα, το θέμα είναι το εξής: Όσο απίθανο κι αν ακούγεται, το «Game of Thrones» δεν έχει κερδίσει ποτέ αυτή την κατηγορία. Θα το κερδίσει η Κρίστι για έναν -σχετικά!- πιο περιφερειακό ρόλο; Περίεργο δε θα είναι; Είναι έτσι κι αλλιώς μια κατηγορία που παίζει κάπως ασυμβίβαστα, φαίνεται κι από το πώς εδώ και 2 δεκαετίες έχουν υπάρξει μόλις 2 περιπτώσεις επανάληψεις νικών (Μάγκι Σμιθ, Άνα Γκαν). Και να πω και κάτι άλλο- 4 υποψήφιες από την ίδια σειρά, είναι υπερβολικά πολλές για να μην αλληλοεξουδετερωθούν. Αυτό δεν είναι πάντα πρόβλημα, αλλά στην παρούσα φάση που δεν υπάρχει κάποια πασιφανέστατη νικήτρια ανάμεσά τους, είναι πολύ πιθανό οι ψηφοφόροι να μοιραστούν. Αφήνοντας έτσι κάποια ρεαλιστική δίοδο νίκης για τις υπόλοιπες δύο υποψήφιες, δηλαδή τη φανταστική Φιόνα Σο του «Killing Eve» (που ήταν υποψήφια και για το «Fleabag» την ίδια χρονιά!) και την Τζούλια Γκάρνερ του «Ozark», μιας σειράς που αντλώντας από τη δεξαμενή πιστών της πατροπαράδοτης Αντιηρωικής Τηλεόρασης, θα είναι πάντα μες στη συζήτηση για κάποια μεγάλη νίκη. Σε μια τόσο ορθάνοιχτη κατηγορία, το ένστικτο είναι πάντα να πας με το προφανές, αλλά ανάμεσα στις ηρωίδες του «Game of Thrones» καμία νικήτρια δε μοιάζει προφανής. To λογικό φαβορί είναι η Μέιζι Γουίλιαμς, αλλά ίσως κάνει την έκπληξη η Γκάρνερ.

Πρέπει να κερδίσει: Φιόνα Σο / Θα κερδίσει: Τζούλια Γκάρνερ

sup3

Β’ Ανδρικός σε Δράμα

  • Νικολάι Κόστερ-Γουάλνταου (Game of Thrones)
  • Τζόναθαν Μπανκς (Better Call Saul)
  • Πίτερ Ντίνκλατζ (Game of Thrones)
  • Τζανκάρλο Εσπόζιτο (Better Call Saul)
  • Άλφι Άλεν (Game of Thrones)
  • Μάικλ Κέλι (House of Cards)
  • Κρις Σάλιβαν (This Is Us)

Να, εδώ ας πούμε θα φανεί τι εννοούμε περί προφανούς και μη. Κι εδώ το «Game of Thrones» έχει μεγάλη παρουσία με 3 υποψήφιους σε 7 θέσεις. Αφενός το άπλωμα λοιπόν δεν είναι τόσο απόλυτο (43% έναντι 67% στη γυναικεία κατηγορία) κι αφετέρου ακόμα κι αυτοί οι 3 δεν είναι ίσοι μεταξύ τους. (Πολύ τίμιο κατόρθωμα η υποψηφιότητα του Άλφι Άλεν, αλλά προφανώς δε θα κερδίσει.) Εδώ η προϊστορία όντως δείχνει το δρόμο, καθώς η σειρά έχει κερδίσει εδώ 3 φορές και μάλιστα για τον ίδιο χαρακτήρα, τον Τύριον του Πίτερ Ντίνκλατζ.

Η πρόσφατη προϊστορία της κατηγορίας μάλιστα είναι αρκετά διασκεδαστική. Στη διάρκεια των ‘00s, τρεις σειρές κέρδισαν την κατηγορία 8 από τις 10 χρόνιες, αλλά το έκαναν με 8 διαφορετικούς ηθοποιούς! Το «West Wing» κέρδισε με Ρίτσαρντ Σιφ, Μπράντλεϊ Γουίτφορντ, Τζον Σπένσερ και Άλαν Άλντα, το «Sopranos» με Τζο Παντολιάνο και Μάικλ Ιμπεριόλι, και το «Lost» με Τέρι Ο’Κουίν και Μάικλ Έμερσον. Αυτή η τάση μοιράσματος έδωσε τη θέση της στην ακριβώς αντίθετη προσέγγιση στη διάρκεια των ‘10s, όπου 6 από τις χρονιές έχουν μοιραστεί σε 2 ηθοποιούς, Άαρον Πολ για το «Breaking Bad» και Πίτερ Ντίνκλατζ, με 3 Έμμυ έκαστος.

Μια αναπάντεχη συνδυαστική λύση θα ήταν να κερδίσει την κατηγορία ξανά το «Game of Thrones», αλλά με τον Νικολάι Κόστερ-Γουάλνταου στο ρόλο του Τζέιμι Λάνιστερ. Ο Τζέιμι είχε ζουμερό arc στην τελευταία σεζόν και δε θα ήταν καθόλου άτοπη μια τέτοια βράβευση, αλλά το φαβορί παραμένει ο τηλεοπτικός αδερφός του.

Το «Better Call Saul» έχει κι αυτό δύο υποψηφιότητες, αμφότερες για ηθοποιούς που έχουν προταθεί ξανά στο παρελθόν, είτε για αυτή τη σειρά είτε -και- για το «Breaking Bad», κι αν οι Τζόναθαν Μπανκς (στην 6η του υποψηφιότητα φέτος) και Τζανκάρλο Εσπόζιτο δεν τα κατάφεραν πάνω στις μεγάλες δόξες του «Breaking Bad», μου φαίνεται πολύ δύσκολο να τα καταφέρουν τώρα, πάνω στην έξοδο του «Game of Thrones». Κρις Σάλιβαν και Μάικλ Κέλι είναι επίσης υποψήφιοι.

Πρέπει να κερδίσει: Πίτερ Ντίνκλατζ / Θα κερδίσει: Πίτερ Ντίνκλατζ

sup4

Β’ Γυναικείος Ρόλος σε Κωμωδία

  • Μαρίν Χίνκι (The Marvelous Mrs. Maisel)
  • Σάρα Γκόλντμπεργκ (Barry)
  • Άνα Σλάμσκι (Veep)
  • Κέιτ ΜακΚίνον (Saturday Night Live)
  • Μπέτι Γκίλπιν (GLOW)
  • Σιάν Κλίφορντ (Fleabag)
  • Αλεξ Μπόρστιν (The Marvelous Mrs. Maisel)
  • Ολίβια Κόλμαν (Fleabag)

Την περσινή κυριαρχία υποψηφιότητων του «SNL» έχει σπάσει οριστικά πλέον το δίπολο «Mrs. Maisel» και «Fleabag», το οποίο ως δίλημμα θα το αντιμετωπίσουμε σε πολλές από τις φετινές κατηγορίες. Η σειρά της Έιμι Σέρμαν-Παλαντίνο είναι η δεδομένη πρωταθλήτρια που αν κρίνουμε από το εύρος των υποψηφιοτήτων μοιάζει να συντηρεί ισχυρότατη στήριξη και στη 2η σεζόν της.

Όμως το «Fleabag» παρουσιάζει έναν πολύ ενδιαφέροντα αστερίσκο, όντας μια σειρά που αφενός πρωτοεμφανίστηκε με φόρα στα Εmmy, αλλά και μια σειρά που ταυτόχρονα βρίσκεται πάνω στην έξοδο, μιας και ολοκληρώθηκε μετά από 2 κύκλους. Αυτή η έξαφνη αμεσότητα σίγουρα θα κάνει πολλούς ψηφοφόρους να κοιτάξουν με ενδιαφέρον, και η ελάχιστη διάρκεια οπωσδήποτε βοηθάει να συγκεντρώσει περισσότερα μάτια. Σα να μην αρκούσαν όλα αυτά, υπάρχει και το όνομα-κράχτης της Ολίβια Κόλμαν, η οποία κερδίζοντας το Όσκαρ Α’ Γυναικείου παρέδωσε μια από τις αληθινά ελάχιστες αξιομηνμόνευτες στιγμές της περσινής οσκαρικής τελετής. Νιώθω πως ο συνδυασμός όλων αυτών των παραγόντων, της δίνει το ελαφρό προβάδισμα σε μια αρκετά ανοιχτή κατηγορία.

Έστω κι αν η αληθινά δίκαιη νικήτρια, όπως όλοι ξέρουμε, είναι η έτερη υποψήφια του «Fleabag», η Σίαν Κλίφορντ στο ρόλο της αδερφής της Φλίμπαγκ, σε θαρραλέα, σιωπηλά σπαρακτική ερμηνεία, στον ρόλο εκείνο της σειράς που διεκδικεί κρυφά την πιο ουσιαστική εξιλέωση.

Ή απλά μπορεί να κερδίσει αυτομάτως η περσινή νικήτρια, Άλεξ Μπόρστιν. Δε θα ήταν καθόλου απίθανο. Αυτή είναι εξάλλου μια από τις κατηγορίες με τις ισχυρότερες τάσεις επανάληψης. Στη διάρκεια των τελευταίων 30 χρόνων έχουν υπάρξει 17 διαφορετικές νικήτριες, χωρίς την Μπόρστιν. Από αυτές, οι 9 βραβεύτηκαν στην κατηγορία τουλάχιστον μια ακόμη φορά (άλλες 3 έχουν βραβευτεί ξανά με Έμμυ, αλλά σε διαφορετικές κατηγορίες). Ξεκάθαρα η Ακαδημία αρέσκεται στο να επιβραβεύει συχνά τις ίδιες κωμικούς, αλλά η ήδη οσκαρούχα Κόλμαν είναι ιδιαίτερη περίπτωση γιατί, υπό μία έννοια, είναι ήδη φαβορί για το επόμενο Έμμυ της: Αυτό της δραματικής ηθοποιού για την 3η σεζόν του «The Crown». Μέσα σε αυτό το περίεργο πεδίο, είναι πολλά τα βελάκια προς την Κόλμαν- εδώ, αυτή είναι η ευνοούμενη.

Πρέπει να κερδίσει: Σιάν Κλίφορντ / Θα κερδίσει: Ολίβια Κόλμαν

sup2

Β’ Ανδρικός Ρόλος σε Κωμωδία

  • Άλαν Άρκιν (The Kominsky Method)
  • Άντονι Κάριγκαν (Barry)
  • Τόνι Χέιλ (Veep)
  • Στίβεν Ρουτ (Barry)
  • Τόνι Σαλούμπ (The Marvelous Mrs. Maisel)
  • Χένρι Γουίνκλερ (Barry)

Σε μια κατηγορία απαρτιζόμενη σε μεγάλο βαθμό από παρελθοντικούς νικητές, το παιχνίδι μοιάζει να παίζεται ανάμεσα σε δύο: Τον περσινό νικητή Χένρι Γουίνκλερ για το «Barry» του ΗΒΟ και τον Τόνι Σαλούμπ της «Mrs. Maisel». Ο Γουίνκλερ, ένας θρύλος του μέσου που επιτέλους πέρσι βραβεύτηκε, συνεχίζει μαζί με το «Barry» το οποίο είχε μια φανταστική 2η σεζόν που απολαμβάνει σταθερής εκτίμησης από την Ακαδημία βάσει υποψηφιοτήτων. Θα χρειαστεί να τον βραβεύσουν ξανά όμως;

Η προϊστορία της κατηγορίας δεν προσφέρει κάποιο ασφαλές pattern, έχοντας κατά διαστήματα βραβεύσει τους ίδιους ηθοποιούς για σερί χρόνια, με κενό ανάμεσα στις νίκες τους, για άλλους χαρακτήρες ίδιων σειρών, κλπ. Πηγαίνοντας καθαρά βάσει ενστίκτου, η δεδομένη αγάπη της Ακαδημίας για τον Σαλούμπ (προτάθηκε 8 φορές για το «Monk», κέρδισε 3!) σε συνδυασμό με την δυναμική παρουσία της σειράς της Έιμι Σέρμαν-Παλαντίνο, να είναι μια απλή περίπτωση 1+1=2. Η ανάγκη βράβευσης του Γούινκλερ έφυγε, οπότε μένουμε με τον Σαλούμπ.

Από τις άλλες υποψηφιότητες, ο Τόνι Χέιλ έχει κερδίσει στο παρελθόν για το «Veep» οπότε δε θα το ξανακάνει για την τελευταία σεζόν που φαίνεται να μην πολυκαίει την Ακαδημία όπως παλιά (κι ας ήταν φανταστικός και φέτος), το «Barry» στέλνει άλλους δύο υποψήφιους, που δε με σόκαρε αν έκαναν την έκπληξη (ο Στίβεν Ρουτ έχει τον πιο αβανταδόρικο ρόλο και μάλιστα τον έχω ως 2ο φαβορί για την κατηγορία μετά τον Σαλούμπ, ενώ ο Κάριγκαν θα ήταν η ψήφος μου καθώς έδωσε πάθος σε έναν αξιομνημόνευτο χαρακτήρα), και τέλος υπάρχει ο Άλαν Άρκιν του «Kominsky Method» που επίσης δε θα με σόκαρε αν κέρδισε. Η σειρά, που δεν είναι κακή, έχει τους φανς της στην Ακαδημία κι ο Άρκιν είναι βραβευμένος, αναγνωρισμένος ηθοποιός. Καθόλου απίθανη μια έκπληξη.

Πρέπει να κερδίσει: Άντονι Κάριγκαν / Θα κερδίσει: Τόνι Σαλούμπ

sup5

B’ Ανδρικός Ρόλος σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία

  • Ασάντε Μπλακκ (When They See Us)
  • Πολ Ντέινο (Escape at Dannemora)
  • Τζον Λεγκουιζιάμο (When They See Us)
  • Στέλαν Σκάρσγκαρντ (Chernobyl)
  • Μπεν Γουίσω (A Very English Scandal)
  • Μάικλ Κ. Γουίλιαμς (When They See Us)

Όπως θα αναλύσουμε μέσα από όλα αυτά τα κείμενα, η αληθινή μπλοκμπάστερ μάχη των φετινών Έμμυ θα είναι οι κόντρες του «Chernobyl» με το «When They See Us» σε όλες τις κατηγορίες των μίνι σειρών. Το «Chernobyl» σάρωσε ήδη στα τεχνικά Έμμυ με 7 νίκες (μόνο το «Game of Thrones» κέρδισε παραπάνω, με 10) αλλά αυτό δεν απαραίτητα ενδεικτικό. Μπορεί πολύ συχνά μια παραγωγή να θεωρείται τεχνικά αρτιότερη, αλλά κάποια άλλη να καθαρίσει στις μεγάλες κατηγορίες όπου αναδεικνύεται περισσότερο η συναισθηματική εμπλοκή- κάτι που περιμένω σε μεγάλο βαθμό να συμβεί εδώ.

Ήδη, σε αυτή την κατηγορία, η μίνι σειρά της Άβα Ντουβερνέ στέλνει 3 υποψήφιους, ανάμεσα στους οποίους ο Μάικλ Κ. Γουίλιαμς του «Wire» μάλλον ξεχωρίζει ως πιθανός νικητής. Το «Chernobyl» εκπροσωπείται από τον Στέλαν Σκάρσγκαρντ, που και το κύρος διαθέτει, και την αναγνωρισιμότητα, και το ερμηνευτικό βάρος στην πολύ δυνατή σειρά του ΗΒΟ. Κι αν ο Πολ Ντέινο του «Escape at Dannemora» μοιάζει μάλλον χαμένος μες στο ανακάτεμα της τρομερά δυνατής αυτής κατηγορίας, ο έτερος υποψήφιος μπορεί να κάνει το προσπέρασμα. Για το πολυβραβευμένο «A Very English Scandal» ο Μπεν Γουίσω έχει ήδη κερδίσει τη Χρυσή Σφαίρα, πριν βέβαια εμφανιστούν τα άλλα δυο βαριά πυροβολικά της κατηγορίας, όμως κάτι η βρετανική εσάνς (που πάντα κέρδιζε πόντους σε αυτές τις κατηγορίες) και η ερμηνεία ενός σεβαστού ηθοποιού, κάνουν την κούρσα της κατηγορίας αληθινά ενδιαφέρουσα. Ανάμεσα στην τριάδα των υποτιθέμενων φαβορί, ο Γουίσω έχει ίσως ένα μικρό προβάδισμα, αλλά οι Σκάρσγκαρντ και Γουίλιαμς είναι εξίσου πιθανοί θριαμβευτές.

Πρέπει να κερδίσει: Στέλαν Σκάρσγκαρντ / Θα κερδίσει: Μπεν Γουίσω

sup6

B’ Γυναικείος Ρόλος σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία

  • Πατρίσια Αρκέτ (The Act)
  • Μάρσα Στέφανι Μπλέικ (When They See Us)
  • Πατρίσια Κλάρκσον (Sharp Objects)
  • Βέρα Φαρμίγκα (When They See Us)
  • Μέριτ Γουίβερ (Godless)
  • Μάργκαρετ Κουάλεϊ (Fosse/Verdon)
  • Έμιλι Γουότσον (Chernobyl)

Αντιθέτως, εδώ η κούρσα μοιάζει καθαρή. Είναι παλαβό ότι κάτι σαν το «Sharp Objects» μπορεί να μοιάζει υποσημείωση, αλλά βάσει των συνδιεκδικητών έτσι φαίνεται πως θα συμβεί. Εδώ, με την εμβληματική Πατρίσια Κλάρκσον σε έναν αβανταδόρικο ρόλο-εφιάλτη, η Ακαδημία μπορεί να αναγνωρίσει όχι μόνο μια διαχρονικά σεβαστή και αγαπημένη ηθοποιό, αλλά και εν γένει τη σειρά του ΗΒΟ που φαίνεται πως στις υπόλοιπες κατηγορίες θα συναντήσει αξεπέραστα εμπόδια.

Πρέπει να κερδίσει: Πατρίσια Κλάρκσον / Θα κερδίσει: Πατρίσια Κλάρκσον

Αύριο: Σκηνοθεσίες και Σενάρια

Διάβαστε επίσης: Ολες οι υποψηφιότητες των βραβείων Εμμυ 2019

H 71ή τελετή απονομής των βραβείων Emmy θα μεταδοθεί ζωντανά από το Fox Life την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου στις 03.00 μετά τα μεσάνχυτα και σε επανάληψη την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στις 21:50.