TV & STREAMING

Το «The Last of Us» είχε συνεχόμενη αύξηση στην τηλεθέαση κάθε εβδομάδα

στα 10

Με το ένατο επεισόδιο να σπάει το ρεκόρ της τηλεθέασης της σειράς, ένα σημαντικό επίτευγμα, δεδομένου ότι το φινάλε προβλήθηκε κατά την τηλεοπτική μετάδοση των Οσκαρ.

Το «The Last of Us» είχε συνεχόμενη αύξηση στην τηλεθέαση κάθε εβδομάδα

Η πρώτη σεζόν του «The Last of Us» ολοκληρώθηκε την Κυριακή που μας πέρασε και μάλιστα θριαμβικά. Σύμφωνα με το HBO η τηλεθέαση του ένατου και τελευταίου επεισοδίου έφτασε τα 8.2 εκατομμύρια τηλεθεατές, με την σειρά να σπάει το δικό της ρεκόρ, ένα σημαντικό επίτευγμα, δεδομένου ότι το φινάλε προβλήθηκε κατά την τηλεοπτική μετάδοση των Οσκαρ.

Η Warner μοιράστηκε επίσης ότι τα πρώτα έξι επεισόδια της σειράς έχουν πλέον κατά μέσο όρο 30.4 εκατομμύρια τηλεθεατές, όπου συμπεριλαμβάνουν και τη συνεχιζόμενη τηλεθέαση προηγούμενων αρχικών επεισοδίων, με μόνο το πρώτο επεισόδιο να πλησιάζει τους 40 εκατομμύρια τηλεθεατές συνολικά. εβδομάδες από την πρεμιέρα του. Στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική, το «The Last of Us» έχει γίνει η εκπομπή με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία του HBO Max.


Διαβάστε τη γνώμη μας για τα επεισόδια του «The Last of Us»:

the last of us

Το πρώτο επεισόδιο της σειράς κατάφερε να κερδίσει 4.7 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Αμερική. Αυτό το νούμερο έκανε την πρεμιέρα του «The Last of Us» τη δεύτερη μεγαλύτερη πρεμιέρα της HBO από την εποχή του «Boardwalk Empire» το 2010, πολύ πριν από την κυκλοφορία του HBO Max.

Η πιο συγκρίσιμη σειρά από άποψη τηλεθέασης ήταν η πρώτη σεζόν του «House of the Dragon», η οποία προβλήθηκε το 2022. Και παρόλο που το «The Last of Us» δεν έχει καταφέρει ακόμα να ξεπεράσει το «House of the Dragon», το πρώτο έχει κατάφερε μια πιο απότομη αύξηση από εβδομάδα σε εβδομάδα από την τελευταία. Η πρώτη σεζόν του «House of the Dragon» είχε κατά μέσο όρο 29 εκατομμύρια θεατές, αριθμός που μετράει τη συνεχιζόμενη τηλεθέαση μετά τις αρχικές προβολές.

Ξεκινώντας με 4.7 εκατομμύρια θεατές και τελειώνοντας με 8.2 εκατομμύρια, η τηλεθέαση του «The Last of Us» αυξήθηκε κατά 75% σε όλη την πρώτη σεζόν. Αντίθετα, το «House of the Dragon» ξεκίνησε από 9.99 εκατομμύρια με το πρώτο επεισόδιο, 10.2 εκατομμύρια με το δεύτερο και 9.3 εκατομμύρια στο φινάλε του. Μια μείωση της τάξεως του 6.9%.