Εντάξει, δεν ήταν και η καλύτερη των σεζόν. Το φθινόπωρο ήταν απογοητευτικό από νέο αίμα, ημι-απογοητευτικό ακόμα κι από παλιό, και γενικά έχουν υπάρξει καλύτερες στιγμές για την τηλεόραση. Όμως μην απογοητευόματε! Το 2013 ήρθε και μαζί του φέρνει κάτι παραπάνω από μια ντουζίνα νέες σειρές, συν φυσικά καινούριο «Arrested Development» (που από μόνο του θα ήταν λόγος να πιστέψεις ξανά στην ανθρωπότητα και που σύντομα θα του αφιερώσουμε πολύ περισσότερα από ένα κομμάτι ενός post).
Είναι η χρονιά που θα δει στην τηλεόραση αγαπημένους ηθοποιούς σαν τον Κέβιν Μπέικον, θα δει τα ‘80s να γίνονται η νέα τηλεοπτική μόδα (γιατί πλέον τα ‘60s είναι εντελώς ‘00s), και θα δει τον πολυδιαφημισμένο ερχομό του Netflix στο μεγάλο παιχνίδι με σειρές από τον Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τον Ιλάι Ροθ.
Πάμε να πούμε δυο λόγια για την κάθε μία από τις 15 αυτές νέες σειρές του χειμώνα (βάζοντας μέσα κι ό,τι βρήκαμε από άνοιξη γιατί να τα βάζαμε ξεχωριστά δε θα είχε νόημα, θα είναι και χάλια τα περισσότερα), με χρονική σειρά πρεμιέρας. Καλό τηλεοπτικό 2013 να ευχηθούμε.
«Deception»
Παιδική φίλη μιας πράκτορα του FBI βρίσκεται νεκρή κι αυτή αναλαμβάνει να διερευνήσει την υπόθεση παίρνοντας την ταυτότητας της κόρης της καμαριέρας κι επιστρέφονταας στα παλιά της λημέρια. Δεν ακούγεται άσχημο σαν ιδέα, και παίζει κι ο Spy Daddy Βίκτορ Γκάρμπερ από το «Alias», αλλά η πρώτη γεύση δείχνει πως πρόκειται για ανθυπο-«Revenge». (Έχει ήδη κάνει πρεμιέρα)
«Mr. Selfridge»
O Τζέρεμι Πίβεν πρωταγωνιστεί σε αυτή τη μίνι σειρά στο ρόλο του ιδρυτή των Selfridges. Ναι, καταλαβαίνουμε πώς ακούγεται. Αλλά να, μας άρεσε. (Έχει ήδη κάνει πρεμιέρα)
«1600 Penn»
Ο Μπιλ Πούλμαν είναι ο Πρόεδος των ΗΠΑ, η Τζίνα Έλφμαν η πρώτη κυρία (απλά όχι) και η σειρά είναι βασικά η κεντρική ιδέα κάθε οικογενειακής κωμωδίας α λα «Modern Family» με ανατροπή το «...αλλά στον Λευκό Οίκο!» Τα πρώτα σχόλια από Αμερική μιλάνε για παντελώς ανέμπνευστη κωμωδία, κάτι που δε δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε δεδομένου ότι ο Μπιλ Πούλμαν παίζει ξανά τον Πρόεδρο των ΗΠΑ. Τι, δεν ήταν διαθέσιμος ο Ντένις Χέισμπερτ; (10 Ιανουαρίου
«The Carrie Diaries»
Πρίκουελ του «Sex and the City» με την Κάρι και τις κολλητές της να μεγαλώνουν στα ‘80s, κάτι που γενικά δεν μας ακούγεται καθόλου άσχημο αν ξεπεράσεις την πρώτη ενστικτώδη άρνηση: το «Sex and the City» όταν ήταν ακόμη απλώς σειρά ήταν καλό (έτσι το θυμόμαστε τουλάχιστον, φοβόμαστε να το ξαναδούμε), τα ‘80s είναι άψογη περίοδος για σειρά εποχής (τα ρούχα, οι μουσικές, τα μαλλιά, ενθουσιαζόμαστε και μόνο που το σκεφτόμαστε) και το CW είναι ικανό σε τέτοιου είδους σειρές. Είμαστε επιφυλακτικά αισιόδοξοι. (14 Ιανουαρίου)
«Legit»
Αυτό δεν έχει ακουστεί καθόλου αλλά το περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον. Ο Αυστραλός κωμικός Τζιμ Τζέφρις πρωταγωνιστεί στο ρόλο ενός κωμικού που λέγεται Τζιμ, στη νέα κωμωδία από το FX. Αν όλη η προηγούμενη πρόταση θύμισε αρκετά «Louie», αυτός είναι κι ο λόγος που θέλουμε να το δούμε με τα μάτια μας. Το FX γενικά είναι ό,τι πιο κοντά έχουμε σε αλάνθαστο δίκτυο, κι αν αυτό εδώ το προορίζουν για κάτι να μας κρατήσει χαρούμενος όσο ο Λούις CK το σκέφτεται, τότε ποιοι είμαστε εμείς για να φέρουμε αντίρρηση. Στην παραγωγή συναντάμε τον συγγραφέα Ρικ Κλίβελαντ που έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε δύο από τις καλύτερες σειρές των ‘00s, το «Six Feet Under» και το «West Wing». (17 Iανουαρίου)
«The Following»
Ήδη βαφτισμένο ως η πιο πολυαναμενόμενη σειρά του χειμώνα, έχει ένα σίριαλ κίλερ που το σκάει (Τζέιμς Πιουρφόι), έχει έναν πρώην FBI (Κέβιν Μπέικον) που καλείται πάλι στο καθήκον για να τον πιάσει, έχει τον Κέβιν Γουίλιαμσον να γράφει και να συντονίζει, έχει τη στήριξη του FOX που το σπρώχνει ως ένα περίπλοκο, ενήλικο ψυχολογικό θρίλερ που βασικά ανήκει στην καλωδιακή, κι έχει και τον Γουίλιαμσον να δηλώνει πως εδώ έχει επηρεαστεί πολύ από το «24», που είναι η αγαπημένη του σειρά. Από τη μία καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι γιατί αυτές οι φιλόδοξες σειρές μυθολογίας συνήθως απογοητεύουν, αλλά από την άλλη μοιάζει πολύ καλό το άτιμο. Και αγαπάμε και τον υποτιμημένο Κέβιν Μπέικον. Δε χάνει πουθενά το όλο πακέτο. (21 Ιανουαρίου)
«The Americans»
Ωραίο καστ (η «Felicity» Κέρι Ράσελ, ο Μάθιου Ρις κι ο Νόα Έμεριχ) σε κατασκοπικό εποχής, από το FX; Στα ‘80s (είπαμε ήδη πόσο αγαπάμε τα ‘80s), με ζευγάρι κατασκόπων της KGB που ζουν με διπλή ταυτότητα στην Ουάσινγκτον; Με τον Γκράχαμ Γιοστ του «Justified» στην παραγωγή και έναν σεναριογράφο που καταλαβαίνει επιτέλους πως καμία κατασκοπική ιστορία μετά το τέλος του Ψυχρού Πολέμου δε θα είναι ποτέ το ίδιο συναρπαστική; Με αυτή την αφίσα; Ναι, σοβαρά, τι συζητάμε τώρα; Θέλουμε! (30 Ιανουαρίου)
«Do No Harm»
Πολλοστή μεταφορά της ιδέας του Τζέκιλ και του Χάιντ, αυτή τη φορά ως νευροχειρούργος. Ξέρωγώ; Γιατί όχι. Βαρετό μοιάζει, κι ο πρωταγωνιστής έχει απίστευτα αδιάφορο πρόσωπο. Δημιουργός είναι ένας σεναριογράφος από το «Event». Δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι ποιο από όλα ήταν το «Event», μη σε πάρουμε στο λαιμό μας. (31 Ιανουαρίου)
«House of Cards»
Ντέιβιντ Φίντσερ. Κέβιν Σπέισι. Πολιτικό θρίλερ. Όλα τα επεισόδια την ίδια μέρα. Διάβασε περισσότερα και δες το τρέιλερ όσο μετράς τις μέρες. (1 Φεβρουαρίου)
«Zero Hour»
Σειρά βασισμένη στο σουξέ των συνομωσιολογικών ιστοριών τύπου «Κώδικας Ντα Βίντσι», με έναν σκεπτικιστή πράκτορα που αρχίζει μπλέκεται σε ένα περίεργο στόρι που αφορά την αγνοούμενη γυναίκα του. Πρωταγωνιστούν ο Άντονι Έντουαρντς (υποθέτουμε είναι ο καλός) κι ο Μίκαελ Νίκβιστ (υποθέτουμε είναι ο κακός), ενώ δημιουργικά τη σειρά υπογράφουν, κρατήσου, ο Λορέντζο ντι Μποναβεντούρα (παραγωγός του «Transformers»), Πολ Σούρινγκ (δημιουργός του «Prison Break») και Πιερ Μορέλ (σκηνοθέτης του «Taken»). Εντάξει, σύμφωνοι, δεν πάει για νέο «Wire» η όλη φάση, αλλά ότι ακούγεται εγγυημένα διασκεδαστικά, έ, κάπως ακούγεται. (14 Φεβρουαρίου)
«Cult»
Από τον Τζος Σβαρτς των «The O.C.», «Chuck» και «Gossip Girl», η περιπέτεια ενός δημοσιογράφου που ερευνά τι συμβαίνει στα αλήθεια στον κόσμο ενός τηλεοπτικού show και των τρελαμένων φαν του. Υπόσχεται πολύ μυστήριο και μεγάλη σύγχυση ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα της ηθοποιίας κι άλλα τέτοια meta που ο Σβαρτς τα κατέχει και με το παραπάνω. Πρωταγωνιστεί ο Ματ Ντέιβις που εδώ και καναδυό χρόνια ήταν ό,τι καλύτερο είχε το «Vampire Diaries». Το περιμένουμε γιατί είναι Σβαρτς, και είμαστε επιφυλακτικοί για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Όπως κι επίσης γιατί η σειρά ως pitch είναι τόσο παλιά που επρόκειτο να προβληθεί στο δίκτυο WB. υτό που έχει πάψει να υπάρχει εδώ και μισή δεκαετία. (19 Φεβρουαρίου)
«Golden Boy»
Τυχαία αστυνομική σειρά του CBS. (26 Φεβρουαρίου)
«Red Widow»
Αμερικάνικη διασκευή ενός Ολλανδικού μαφιόζικου δράματος για μια σύζυγο που αναγκάζεται να δουλεύει για τη μαφία όταν σκοτώνεται ο άντρας της. ΟΚ, υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον εδώ. Η πρώτη σεζόν θα είναι 8 επεισόδια, που σημαίνει δε θα είναι τραβηγμένο το όλο θέμα. Πρωταγωνιστεί η Ράντα Μίτσελ. Το σημείο κλειδί που αφήσαμε για το τέλος είναι πως όλα αυτά μας έρχονται από την σεναριογράφο όλων των ταινιών «Twilight». Καλή συνέχεια. (3 Μαρτίου)
«How to Live With Your Parents (for the Rest of Your Life)»
H Σάρα Τσοκ του «Scrubs» (πολύ αστεία κωμικός, δυστυχώς χωρίς αντάξιους ρόλους) παίζει μια μητέρα που μεγαλώνει μόνη παιδί αλλά αναγκάζεται να γυρίσει να μείνει με τους γονείς της. Οι γονείς της κάνουν πολύ σεξ. Τρελά κέφια. (3 Απριλίου)
«Hemlock Grove»
Μετά τη δολοφονία ενός νεαρού κοριτσιού, η βασική ύποπτη για τη δολοφονία της (ένα 17χρονο κορίτσι που φημολογείται πως είναι λυκάνθρωπος, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) αναλαμβάνει να βρει η ίδια το δολοφόνο. Σειρά τρόμου από τον Ιλάι Ροθ και το Netflix, με τη Φάμκε Γιάνσεν. Αναμένουμε. (19 Απριλίου)