Eίδατε το 10o και τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου του «Fargo» και θέλετε να το συζητήσουμε; Διαβάστε παρακάτω.
Προσοχή: ακολουθούν spoilers.
Μετά την προβολή του «Fargo» κάθε Τρίτη στις 21.00 στο OTE CINEMA 1HD, το Flix σας μετέφερε με το δικό του τρόπο στην παγωμένη Μινεσότα και ανέλυε κάθε επεισόδιο. Σήμερα, φτάσαμε στο μεγάλο φινάλε και συζητάμε το επεισόδιο 10, «Morton's Fork».
Διαβάστε εδώ τα recaps των προηγούμενων 9 επεισοδίων.
ΤΟ 10ο ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ 10 + 1 ΑΤΑΚΕΣ
I'd like to report shots fired
O Λέστερ παρακολουθεί έντρομος τον Μάλβο να σκοτώνει τη γυναίκα του (νομίζοντας ότι είναι αυτός) μέσα από το παρκαρσμένο του αυτοκίνητο. Γλίτωσε το θάνατο. Τι θα πει όμως στην αστυνομία; Διασχίζει το δρόμο και μπαίνει στο γραφείο του. Το πτώμα της Λίντα στο πάτωμα. Σφίγγεται για λίγα δευτερόλεπτα, όμως το δαιμόνιο μυαλό του σκέφτεται πιο γρήγορα κι από τις τύψεις του. Τις βάζει τα κλειδιά στο χέρι. Κοιτάει γύρω του. Μήπως να πάρει το διαβατήριό του και να το σκάσει; Οχι, όχι αυτό τον ενοχοποιεί αυτόματα. Η φωτεινή πινακίδα του diner του Λου αναβοσβήνει στον ορίζοντα. Μπίνγκο!
Μην ξεχνάτε: και ο 2ος κύκλος «Fargo» θα προβληθεί, αποκλειστικά για την Ελλάδα, στο OTE CINEMA 1HD
Μπαίνει στο diner, χαιρετά τον Λου, τον ενημερώνει ότι περιμένει και την Λίντα που πετάχτηκε στο γραφείο γιατί κάτι ήθελε να πάρει. Παραγγέλνει, ζητά να χρησιοποιήσει το μπάνιο, αλλά αντ' αυτού ξεγλιστρά από την πίσω πόρτα. Πηγαίνει στον τηλεφωνικό θάλαμο, καλεί τα επείγοντα (σε μία χαρακτηριστική παρένθεση στο δράμα, και με αγάπη για το Κοενικό χιούμορ, η φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής τον ειδοποιεί ότι δεν είναι τα επείγοντα περιστατικά, αλλά άλλη γραμμή της αστυνομίας, αλλά ο Λέστερ συνεχίζει) αλλάζει τη φωνή του και καταγγέλει ότι ακούστηκαν πυροβολισμοί από τον κεντρικό δρόμο. Μάλλον από κάποιο από τα μαγαζιά, τα γραφεία; Κλείνει το τηλέφωνο, ξαναμπαίνει από την πίσω πόρτα, κάθεται στο τραπέζι σαν να έχει επιστρέψει μόλις από την τουαλέτα.
Συνεχίζει την κουβέντα με τον Λου. Μα που είναι η Λίντα; Θα κρυώσει το φαγητό της. Οι σειρήνες των περιπολικών ακούγονται κι ο Λου μουρμουρίζει «αυτό, σίγουρα δεν είναι για καλό...» Εκείνη τη στιγμή το βλέμμα του Λέστερ παγώνει. Είχε ξεχάσει ότι τα εισιτήρια για το Ακαπούλκο είναι στην τσέπη του μπουφάν του. Πάνω στο πτώμα της γυναίκας του. Αυτό θα αποδείξει στην αστυνομία ότι ήταν έτοιμοι να το σκάσουν. Αυτό θα τον ενοχοποιήσει. Τώρα;
Μπορώ να πω ένα τελευταίο αντίο;
Ολα τρέχουν μέσα στη νύχτα του Μπιμίντζι με ρυθμούς που η μικρή πόλη δεν έχει συνηθίσει. Περιπολικά, σειρήνες, η Μόλι καταυθάνει για να ενημερωθεί από τον αρχηγό της, ο οποίος στέκεται μακριά από το πτώμα πανιασμένος. «Δεν χρειαζόταν να έρθεις» της λέει ενοχικά κοιτώντας την εννιά μηνών κοιλιά της. «Ξέρουμε και οι δύο ότι αυτό δεν είναι αλήθεια» τον αποστομώνει και πλησιάζει το πτώμα. «Φορούσε το παλτό του Λέστερ. Ισως ο δολοφόνος να μην είχε στόχο εκείνη...» Ταυτόχρονα, ο Λέστερ (που είχε ειδοποιηθεί) μπαίνει στο γραφείο του και αρχίζει να χτυπιέται, να οδύρεται και να δίνει την οσκαρική του ερμηνεία. Οι αστυνομικοί τον υποβοηθούν, του λένε να φύγει, θα τον συνοδεύσουν στο τμήμα για να πάρουν την κατάθεσή του. «Μπορώ να πω ένα τελευταίο αντίο;» λέει πονηρά. Σκύβει πάνω από το πτώμα και αγγίζει τα εισιτήρια, μπλοφάροντας ότι αγκαλιάζει την νεκρή γυναίκα του. Η Μόλι τον σταματά: «μην αγγίζεις τίποτα, παρακαλώ». Τζίφος.
Το ξέρεις ότι ένας τέτοιος άνθρωπος δε θα σταματήσει μέχρι να σε σκοτώσει, έτσι;
Μην ξεχνάτε: και ο 2ος κύκλος «Fargo» θα προβληθεί, αποκλειστικά για την Ελλάδα, στο OTE CINEMA 1HD
Πίσω στο τμήμα η Μόλι βρίσκεται σε πυρετό εργασιών κι ο Λέστερ στο ανακριτικό γραφείο. Περιμένει τους πράκτορες του FBI για να μπουν μαζί για την ανάκριση: δεν μπορεί, ο φόνος έχει να κάνει με όσα συνέβησαν στο ασανσέρ του Λας Βέγκας. Φτάνει τρέχοντας ο Λου: τι βλάκας που είναι, ξέχασε να της πει για τον παράξενο ξένο που ήταν το απόγευμα στο diner του και ρωτούσε για τον Λέστερ. Η Μόλι βγάζει τη φωτογραφία του Μάλβο από το φάκελο. Μήπως ήταν αυτός; Μμμ μπορεί, με αλλαγμένα μαλλιά και μούσι. Οδηγούσε πάντως μία κόκκινη BMW. Η Μόλι στέλνει σήμα σε όλα τα περιπολικά με την περιγραφή. Οι πράκτορες του FBI ζητούν ενισχύσεις. Ο Λου φεύγει για το σπίτι της. Θα φυλάει σκοπιά με το δίκανο στο μπαλκόνι. «Η εγγονή μου πρέπει να είναι ασφαλής».
Μόλι, αρχηγός και FBI πράκτορες μπαίνουν στο ανακριτικό γραφείο και κάθονται απέναντι στον Λέστερ. Του δείχνουν τη φωτογραφία του Μάλβο. Τον ξαναρωτούν. Για άλλη μία φορά εκείνος ισχυρίζεται ότι δεν τον ξέρει. Δεν έχει να κάνει με τους φόνους στο Μπιμίντζι, δεν έχει να κάνει με τους φόνους στο Λας Βέγκας. Η Μόλι τον κοιτά σταθερά, τον λυπάται σχεδόν. «Το ξέρεις ότι ένας τέτοιος άνθρωπος δε θα σταματήσει μέχρι να σε σκοτώσει, έτσι;» Δεν μπορεί όμως να κάνει τίποτα άλλο. Θα τον αφήσει να φύγει. Ομως οι πράκτορες του FBI θα τον συνοδεύσουν. Ο Λέστερ αρνείται, αλλά ούτε αυτός μπορεί να κάνει τίποτα άλλο. «Πάντως, στο σπίτι μου δεν μπαίνουν!» Εχει λόγο, βέβαια...
Δεν μπορώ να την πάω σε άλλη μία κηδεία...
Ξημέρωσε. Ο Γκας ξυπνά και δε βρίσκει τη γυναίκα του δίπλα του. Βρίσκει όμως τον πεθερό του στο μπαλκόνι με το δίκανο. Του εξηγεί τι έχει συμβεί κι ο Γκας συνειδητοποιεί ότι έχει επαναλάβει το ίδιο λάθος: ήταν ο πρώτος που είδε τον Μάλβο χθες να μπαίνει στην πόλη και δεν μίλησε. Και τώρα κινδυνεύει η γυναίκα του. Η έγκυος γυναίκα του. Τι σόι άντρας είναι τέλος πάντων; Ξεκινά για το αστυνομικό τμήμα αλλά την παίρνει και τηλέφωνο από το αυτοκίνητο. Είναι συγκινητική η αγάπη του για την Μόλι. Είναι έρωτας, είναι απεριόριστος θαυμασμός, γενναιόδωρος σεβασμός. «Το ξέρω είναι η δουλειά σου. Και είσαι καταπληκτική αστυνομικός. Εσύ θα μπορούσες να περάσεις χειροπαίδες και στον Αλ Καπόνε. Αλλά σε παρακαλώ να μη βγεις έξω στην καταδίωξη. Ενα σωρό αστυνομικοί στο τμήμα, να βγουν εκείνοι. Εσύ πρέπει να μείνεις ασφαλής. Γιατί... Δεν μπορώ να την πάω σε άλλη μία κηδεία...» Η Μόλι καταλαβαίνει απόλυτα. Το έφηβο κορίτσι «τους» προηγείται. Τον καθησυχάζει. «ΟΚ δε θα βγω μέχρι να μου πουν ότι τον έχουν περικυκλωμένο». «Οχι» απαντά εκείνος απόλυτα. «Μέχρι να σου πουν ότι είναι νεκρός». Αυτή είναι μία εξαιρετικά σημαντική σκηνή της σειράς. Και μία εξαιρετικά κομβική στιγμή για την ωρίμανση του Γκας. Είναι δειλός, το ξέρει. Δεν είναι το πιο τζιμάνι της πιάτσας. Κι αυτό το ξέρει. Είναι όμως σύζυγος και πατέρας. Η οικογένειά του κινδυνεύει, αυτός είναι υπεύθυνος. Οχι ο πεθερός του, με το δίκανο, στο μπαλκόνι.
Μην ξεχνάτε: και ο 2ος κύκλος «Fargo» θα προβληθεί, αποκλειστικά για την Ελλάδα, στο OTE CINEMA 1HD
Κλείνει το τηλέφωνο και πατά απότομα φρένο. Στην μέση του χιονισμένου δρόμου, στην μέση του δάσους, ένα λύκος. Τον κοιτά ήρεμα. Ο Γκας στρίβει το κεφάλι του....
...Μία καλύβα στο δάσος. Η κόκκινη BMW. Η κρυψώνα του πραγματικού λύκου. Σφίγγει τα δόντια και πατάει γκάζι.
Οχι δε φεύγει. Αντιθέτως. Κρύβει το αμάξι και πλησιάζει περπατώντας. Βλέπει τον Μάλβο να βγαίνει, να μπαίνει στην BMW και να φεύγει. Ο Γκας πλησιάζει περισσότερο. Μπαίνει στο σπίτι. Το στομάχι μας κόμπος....
Που πήγαν οι εποχές που έλεγες καλημέρα στο γείτονά σου;
Η Μόλι μπαίνει στο γραφείο του αρχηγού για να τον ενημερώσει για την κόκκινη BMW και το σχέδιό της να του στήσουν παγίδα. Τον βρίσκει σκυφτό, διαλυμένο. «Μετά από αυτή την υπόθεση παραιτούμαι» την αιφνιδιάζει. «Δεν είμαι εγώ για αυτή τη δουλειά. Δεν αντέχω το κακό. Την τόση απανθρωπιά. Που πήγαν οι εποχές που έλεγες καλημέρα στο γείτονά σου; Που ξεχιόνιζες και τη δική του αυλή; Που φρόντιζες και τα δικά του παιδιά; Εσύ είναι γεννημένη αστυνομικός. Εγώ δεν μπορώ. Οταν γεννήσεις με το καλό και επιστρέψεις, να επιστρέψεις εσύ ως αρχηγός...» Η Μόλι έχει παγώσει. Θα το σκεφτεί. Θα το συζητήσει με τον άντρα της.
Δεν περίμενα κάποιον ακριβώς, αλλά «κάτι»...
Εξαιρετικά σημαντική σκηνή. Γιατί ο Λου στήνει το 2ο κύκλο της σειράς. Η εγγονή τον βρίσκει στο μπαλκόνι με το δίκανο. Του κάνει ερωτήσεις: η Μόλι μου έχει πει ότι ήσουν κι εσύ αστυνομικός αλλά παραιτήθηκες... Ο Λου της λέει για την περίφημη υπόθεση του 1979, όταν η Μόλι ήταν 4 χρονών, κι εκείνος βρέθηκε ξανά με ένα δίκανο να φυλάει καραούλι όλη τη νύχτα, με μείον 4 βαθμούς κελσίου. «Ποιον περίμενες να εμφανιστεί;» ρωτάει η εγγονή. «Δεν περίμενα κάποιον ακριβώς, αλλά «κάτι»...» απαντά εκείνος, αφήνοντάς μας σε μυστήριο. Ισως το Κακό να είναι το ίδιο. Ισως να αλλάζει μόνο πρόσωπα...
Μου αρέσει γιατί μοιάζει με αυτοκίνητο του FBI
Και να το σημερινό του πρόσωπο. Αμείλικτο, σκληρό, χωρίς τύψεις. Με ένα τετράγωνο μυαλό που γεννά συνεχώς ιδέες. Εχει μόλις πάρει τηλέφωνο τα κεντρικά του FBI και έχει ακυρώσει το back up. Τώρα ο Μάλβο μπαίνει στη μάντρα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του Μπιμίντζι. Κρατά ένα σακίδιο. Παρόμοιο με αυτό που είχε όταν χρειαζόταν σύνεργα για να δέσει τον personal trainer/εκβιαστή και να τον ενοχοποιήσει - θυμάστε;
Ο πωλητής βγαίνει να τον εξυπηρετήσει. Πόση ειρωνία: είναι ο παλιός υποψήφιος πελάτης ασφάλειας του Λέστερ. Αυτός που είχε στο δεύτερο επεισόδιο επισκεφθεί το γραφείο με την έγκυο γυναίκα του κι ο Λέστερ του είχε πει «δεν ξέρεις τι μπορεί να σου συμβεί αύριο, οι άνθρωποι πεθαίνουν...» Ο Μάλβο τον πληροφορεί ότι αυτό το σκουρόχρωμο αυτοκίνητο θέλει. «Μου αρέσει γιατί μοιάζει με αυτοκίνητο του FBI» λέει χαμογελώντας σαρδόνια. «Να το πάμε μια βόλτα». Ο πωλητής φέρνει τα κλειδιά και φωνάζει «Shotgun» αστειευόμενος (σ.σ. η έκφραση έχει μείνει από την εποχή του φαρ ουεστ: όποιος οδηγούσε συνοδηγός στις άμαξες, ήταν αυτός που κουβαλούσε το δίκανο και προστάτευε τον οδηγό και τους επιβάτες από τους Ινδιάνους. Μέχρι σήμερα τη χρησιμοποιούν καθημερινά στην Αμερική, όσοι θέλουν να μην κάτσουν πίσω, αλλά να προλάβουν να δεσμεύσουν τη θέση του συνοδηγού) Πόσο ειρωνικό να φωνάξεις κάτι τέτοιο, μπαίνοντας σε αμάξι με τον Μάλβο...
«H αλεπού, o λαγός και το λάχανο»
Θυμάστε το αίνιγμα που είχε βάλει ο ένας πράκτορας του FBI στον άλλον, στο προηγούμενο επεισόδιο; Το γνωστό mind fuck παιχνίδι «της αλεπούς, του λαγού και του λάχανου»; Στη διαδρομή για το σπίτι του Λέστερ, του το επαναλαμβάνει. Εχουμε μία αλεπού, ένα λαγό κι ένα λάχανο. Στεκόμαστε στην όχθη ενός ποταμού και θέλουμε με τη βάρκα μας να μεταφέρουμε και τα τρία απέναντι. Μπορούμε να μεταφέρουμε ένα τη φορά, αφήνοντας δύο πίσω μας. Πώς θα καταφέρουμε να τα περάσουμε όλα στην άλλη πλευρά, χωρίς να αλληλοφαγωθούν;
Οι δύο πράκτορες τσακώνονται, δεν υπάρχει λύση σε αυτή τη βλακεία. Ο Λέστερ πετάγεται από το πίσω κάθισμα και με ψυχραιμία λύνει το γρίφο. Οσο τον παρατηρούμε να εξηγεί τη λύση, μπροστά στα μάτια μας, και στα μάτια των ανύποπτων πρακτόρων, ξετυλίγεται το μυαλό ενός δολοφόνου. Ενός ανθρώπου που κακώς είχαμε χαρακτηρίσει ως αφελή. Το είχε πάντα μέσα του - είχε πάντα μέσα του το τέλειο έγκλημα... Ο, τι ακολουθεί, ό,τι συμβεί από εδώ και πέρα είναι απλά η απόδειξη. Το μυαλό του Λέστερ είναι πολύ πιο εύστροφο κι από όσο έχουμε διαννοηθεί...
Απαγορεύει την είσοδο στο σπίτι του στους πράκτορες του FBI. Εκείνοι του λένε όμως ότι θα μείνουν σκοπιά απ έξω. «Σε ελεύθερη χώρα ζούμε» τους απαντά ειρωνικά και μπαίνει στο σπίτι του. Εκεί δεν είναι τόσο άνετος. Για λίγα δευτερόλεπτα κρατά την αναπνοή του. Είναι ήδη εδώ ο Μάλβο; Κατεβαίνει στο υπόγειο, βρίσκει μια κούτα με τα είδη κυνηγιού του αδελφού του. Το μυαλό του τρέχει...
Εντωμεταξύ στο εξωτερικό του σπιτιού ξεκινάει η τελική γουέστερν αναμέτρηση. Οι πράκτορες του FBI βλέπουν το σκουρόχρωμο Ford να πλησιάζει (ναι αυτό, το «shotgun!»). Μάλλον θα είναι το back up που ζήτησαν. Γιατί όμως δε βγαίνει κανείς από μέσα; Κάτι δεν πάει καλά. Βγείτε έξω με ψηλά τα χέρια, εδώ FBI. Βγαίνουν οι ίδιοι. Πλησιάζουν τα φιμέ τζάμια...
Βλέπουν τον φουκαρά οδηγό-όμηρο με τα χέρια δεμένα στο τιμόνι. «Συγγνώμη» προλαβαίνει να τους ψιθυρήσει...
Στο εσωτερικό του σπιτιού, ο Λέστερ κινείται ανήσυχος. Κοιτάει γύρω του. Τσεκάρει. Περιμένει. Κοιτάει έξω από το παράθυρο και βλέπει τις πόρτες του αυτοκινήτου του FBI ορθάνοιχτες και αίμα στο χιόνι. Εφτασε η ώρα. Τρέχει πάνω στο υπνοδωμάτιο...
Λεπτά αργότερα, η πόρτα της κουζίνας ανοίγει κι ο Μάλβο έχει μπει στο σπίτι. Σαν τον λύκο στο σπίτι της γιαγιάς. Ψάχνει την πραγματική κοκκινοσκουφίτσα. Τον κάτοχο του μπουφάν που ήταν ο στόχος του. Οχι η άμοιρη Λίντα. Ο,τι ακολουθεί όμως αποδεικνύει ότι κι ο λύκος είναι θήραμα...
Μην ξεχνάτε: και ο 2ος κύκλος «Fargo» θα προβληθεί, αποκλειστικά για την Ελλάδα, στο OTE CINEMA 1HD
Ο Μάλβο ανεβαίνει τις σκάλες ακούγοντας τη φωνή του Λέστερ να μιλά πανικόβλητος στην άμεση δράση. Ο ύποπτος είναι σπίτι του, αυτός κινδυνεύει, ας τρέξουν, είναι στο μπάνιο και η πόρτα δεν έχει κλειδαριά. Μπαίνει στο δωμάτιο όπου ο πανικός του Λέστερ φαίνεται παντού. Ακόμα και στα πεταμένα ρούχα στο πάτωμα - έτσι όπως έχει αδειάσει τις βαλίτσες του Βέγκας σαν κάτι να έψαχνε. Ο Μάλβο περπατά πάνω από τα ρούχα πλησιάζοντας στο μπάνιο, μέχρι που....
...το πόδι του πιάνεται στη σιδερένια παγίδα από τα είδη κυνηγιού που βρήκε ο Λέστερ στο υπόγειο. Η τετραπέρατη κοκκινοσκουφίτσα έδειξε τα δόντια της στο λύκο. Ακολουθεί μονομαχία. Ο Λέστερ βγαίνει από το μπάνιο, πυροβολεί τον βρίσκει στο πόδι. Ο Μάλβο, μέσα σε αφόρητους πόνους, φτάνει ξανά το όπλο του και ανταποδίδει. Αστοχεί. Ο Λέστερ ξανακρύβεται στο μπάνιο...
Κρατά την αναπνοή του. Δεν ακούει καμία κίνηση. Περιμένει. Περιμένει. Περιμένει. Αποφασίζει να βγει...
Είναι συγκλονιστική η μεταμόρφωση του Λέστερ. Αυτή η σεκάνς το αποδεικνύει - περισσότερο κι από την παγίδα, ή την ανταλλαγή πυροβολισμών. Αυτή η σεκάνς που ακολουθεί τα ίχνη του αίματος από την κρεβατοκάμαρα, σε όλο το σπίτι, μέχρι την εξώπορτά του αποδεινύει την πλήρη γέννηση του ζώου. Του κυνηγού. Αυτός ο δειλός φουκαράς, που στο πρώτο επεισόδιο δεν μπόρεσε να γλιτώσει το bullying μιας ζωής, αυτός είναι τώρα ο απόλυτος master του παιχνιδιού. Αυτός έλυσε το αίνιγμα της αλεπούς. Αυτός έδιωξε με τις κλωτσιές τον τραυματισμένο λύκο από τη φωλιά του. Ποιος θα τα βάλει με τον Λέστερ; Το βλέμμα με το οποίο κλείνει την πόρτα πίσω του, ανεκτίμητο.
I figured it out
Ο λύκος δραπετεύει από την παγίδα αλλά με σακατεμένο πόδι. Φτάνει στην καλύβα του και ξεκινά μία από τις πιο γραφικές σεκάνς που έχει παιχτεί ποτέ στην μικρή οθόνη: πώς μόνος σου επαναφέρεις το σπασμενο σου κόκκαλο στη θέση του, με τη βοήθεια του κορδονιού της κουρτίνας. Οταν τελειώνει και σταθεροποιεί και τον νάρθηκα, το βλέμμα του πέφτει έξω από το παράθυρο...
Ο λύκος τον κοιτά με θλίψη. Είναι η πρώτη φορά σε 10 επεισόδια που, για δέκατα του δευτερολέπτου, το βλέμμα του Μάλβο παγώνει. Σαν αυτό του ζώου που δεν μπορεί να γλιτώσει από την τύχη του. Μέχρι εδώ ήταν;
Ο Γκας παραμόνευε στα σκοτάδια του δωματίου. «Βρήκα την απάντηση στην ερώτησή σου. Θυμάσαι; Μου είπες να έρθω να σε ξαναβρώ αν την είχα βρει - αυτή με τις αποχρώσεις του πράσινου...» Ο Μάλβο τον κοιτά. Για αυτόν τον τρομαγμένο τύπο ανησύχησε; «Και ποια είναι η απάντηση;» τον ρωτά με σαρκασμό...
Μπανγκ. Μπανγκ. Αντίο λύκε...
Η αστυνομία καταφθάνει. Η Μόλι καταφθάνει. Εχει υποκούσει σε αυτό που του υποσχέθηκε: θα πάει μόνο όταν ακούσει ότι ο Μάλβο είναι νεκρός. Ποιος θα το έλεγε όμως ότι θα τον σκότωνε ο Γκας; Το ίδιο αυτό τρομαγμένο πλάσμα που τον είχε αφήσει τόσες φορές να φύγει. Πώς τα θηράματα έγιναν κυνηγοί και οι λαγοί, ήρωες; Ο Γκας την οδηγεί στο εσωτερικό της καλύβας και στο θησαυρό που ανακάλυψε: όλες τις μαγνητοφωνημένες ομιλίες του Μάλβο. Ολες τις κασέτες, αποδεικτικά στοιχεία για τα εγκλήματά του. Και κοίτα τι γράφει μία από αυτές...
Η Μόλι ακούει όλο το τηλεφώνημα του τρομοκρατημένου Λέστερ, του συζυγοκτόνου Λέστερ, που ζητά στον Μάλβο να επέμβει. Μπίνγκο. Είχε δίκιο όλο αυτό τον καιρό. Ενταλμα σύλληψης...
Προσοχή! Λεπτός πάγος!
Εχουν περάσε δύο εβδομάδες κι ο Λέστερ κρύβεται. Εχει πάρει τα βουνά. Ομως τον ανακαλύπτουν και του στήνουν μπλόκο. Ακολουθεί καταδίωξη. Οταν όλα τον εγκαταλείπουν συνεχίζει να τρέχει με τα πόδια. Μέσα στον πανικό του δεν βλέπει την πινακίδα: Προσοχή! Λεπτός πάγος! Ή μήπως τη βλέπει και την αγνοεί; Μέχρι τώρα έχει σωθεί από όλα. Θα σωθεί και τώρα. Είναι ανίκητος.
Σε μία σειρά που παίζει με ευφυΐα από την αρχή με το δίκιο και το άδικο, το καλό και το κακό, το ατιμώρητο και το κάρμα, δεν μπορείς να ξεφύγεις Λέστερ. Είναι σχεδόν κωμικός ο τρόπος που τελικά πεθαίνεις - έτσι μέσα στους πάγους της Μινεσότα που μοιάζουν με μαύρες τρύπες που κρύβουν όλα τα αμαρτήματα της ανθρωπότητας. Σε καταπίνει η φύση, γιατί έτσι πεθαίνουν τα αγρίμια της - άγρια.
«Happy End:» δεν πειράζει, εγώ θα γίνω αρχηγός!
Η πιο ωραία εικόνα της σειράς είναι η τελευταία. Το καλό έχει θριαμβεύσει. Μέσα από όλο αυτό το θανατικό, το αίμα και την απειλή έχει δημιουργηθεί μία εναλλακτική οικογένεια - έτσι ξαπλωμένη στον καναπέ σε μία αγκαλιά. Ο Γκας λέει στην Μόλι ότι θα τον βραβεύσουν για ανδρεία. Εκείνη είναι χαρούμενη για αυτόν. «Οχι, κανονικά εσύ το άξιζες» της ομολογεί. Κι εκεί που κοντεύουμε να πάθουμε σάχαρο από τη γλύκα, η γυναίκα ξαπλώνει με αυτοπεποίθηση στο στέρνο του και ψιθυρίζει. «Δεν πειράζει. Εγώ θα γίνω αρχηγός!»
Τέλος πρώτου κύκλου.
Ραντεβού για τον 2ο κύκλο «Fargo», το οποίο θα φέρει στην Ελλάδα αποκλειστικά το OTE CINEMA 1HD
Διαβάστε ακόμη:
- Fargo #1, The Crocodile’s Dilemma: Αυτά τα εγκλήματα είναι αληθινά
- Fargo #2, The Rooster Prince: Ο Ελληνας «Βασιλιάς» κρύβει ένα μυστικό...
- Fargo #3: Το παρελθόν είναι... «A Muddy Road»
- Fargo #4: Υπάρχει Θεός, ο Θεός Υπάρχει!
- Fargo #5: «You have black eyes...»
- Fargo #6: Το Απόλυτο Μακελειό
- Fargo #7: έχετε ακόμα αμφιβολίες ότι βλέπετε την καλύτερη σειρά της χρονιάς;
- Fargo #8: Ενα χρόνο μετά...
- Fargo #9: The Making of an Animal
- Ο Νικ Οφερμαν στο 2ο κύκλο «Fargo»