Κάθε μέρα για όλο τον Δεκέμβριο, το Flix θα θυμάται τις πιο σημαντικές, πιο απολαυστικές, πιο σαχλές, πιο ξεχωριστές λεπτομέρειες της χρονιάς που φεύγει, μέσα από σκηνές, εικόνες, ατάκες, πρόσωπα, επεισόδια.
Πιθανά spoilers για τα πάντα.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ COMEBACK
Η ανανεωμένη ενέργεια της 7ης σεζόν του «The Good Wife»
Η 6η σεζόν της σειράς, με ψυχραιμία και με απόσταση καθώς τώρα μπορούμε να την κοιτάξουμε, ήταν ένα φιάσκο. Δηλαδή όχι φιάσκο με την απόλυτη έννοια, γιατί η σειρά ξέρει να κάνει υπερβολικά πολλά πράγματα υπερβολικά καλά και ακόμα και στις χειρότερές της στιγμές δεν έπαψε ποτέ να είναι εθιστική, όμως τελωσπάντων ήταν μια αποτυχία σε κάθε μέτωπο. Δαιδαλώδη storylines που δεν κατέληξαν πουθενά, αβέβαιες προσπάθειες να επαναληφθούν επιτυχημένες συνταγές της προηγούμενης χρονιάς, διαλυμένη χημεία ανάμεσα σε χαρακτήρες-πιόνια και το όλο φιάσκο (αυτό ΗΤΑΝ φιάσκο) της κρυφής αψιμαχίας Μάργκολις-Παντζάμπι που απείλησε να ανατινάξει τη σειρά πριν λυθεί ειρηνικά και άκομψα.
Αλλά αρκετά με τα δυσάρεστα. Η σειρά φέτος είναι μια χαρά. Δε θα έλεγα «όπως παλιά», γιατί δεν θυμίζει ούτε τα ψύχραιμα αυτοτελή δικαστικά διηγήματα ενός μεθοδικά αναπτυσσόμενου σύμπαντος των πρώτων 3 χρόνων ούτε φυσικά τη μανιακή όπερα της 5ης σεζόν. Είναι κάτι… δεν ξέρω, ενδιάμεσο; Δεν είναι τέλειο γιατί πάλι νιώθω πως το focus χάνεται καθώς καταστάσεις αλλάζουν γρήγορα χωρίς να έχω απόλυτη εμπιστοσύνη πως στοχεύουν σε κάτι, όμως: Η Αλίσια ως no-nonsense δικηγόρος έχει επιστρέψει, ξεκινώντας από τα πολύ χαμηλά, περιτριγυρίζοντας τον εαυτό της με ενδιαφέρουσες νέες παρουσίες για τη σειρά, από τη νέα της φίλη/συνέταιρο μέχρι τον ερευνητή του Τζέφρι Ντιν Μόργκαν που απλά μονοπωλεί την οθόνη όποτε βρίσκεται στο κάδρο.
Κι αν η προεδρική κούρσα του Πίτερ μας κάνει ενστικτωδώς να αναφωνήσουμε «όχι άλλες εκλογές», τόσο η περιθωριοποίηση του Ιλάι όσο κι η εισαγωγή της φανταστικής Ρουθ Ιστμαν της Μάργκο Μάρτιντεϊλ κάνουν τα πάντα απολαυστικά, ενώ το αξιοπερίεργον την κούρσας του Πίτερ ενάντια στην πολύ αληθινή υποψήφια Χίλαρι προσδίδει μια αύρα αναπάντεχου σε ένα storyline που αλλιώς θα θύμιζε ξαναζεσταμμένο φαγητό. Κι αν αναγκαστικά κάτι θα μένει πάντα στο περιθώριο, κι αυτό είναι η εταιρεία-συνονθύλευμα που ξέμεινε πίσω, με την Νταϊάν και τον Κάρι, όμως κάτι οι κοινού ενδιαφέροντος υποθέσεις με την Αλίσια, κάτι η εμπλοκή της φίρμας σε ζητήματα diversity (κάτι που η σειρά είχε απεγνωσμένα ανάγκη εδώ και χρόνια), κάνουν ακόμα κι αυτά τα σημεία του σύμπαντος της σειράς να μη μοιάζουν με ξεχασμένα.
Το «Good Wife» μπαίνοντας στην 7η σεζόν έμοιαζε εξαντλημένο και αδειασμένο, όμως φέτος, ακολουθώντας την πορεία της ίδιας του της ηρωίδας, της Αλίσια, μοιάζει να βρήκε νέο σκοπό ξεκινώντας περίπου εκ του μηδενός. Αυτό που θα μπορούσε να είναι ένα ξεφούσκωμα διαρκείας προς ένα αναπόφευκτο φινάλε, τώρα έχει μετατραπεί σε μια σεζόν που έξαφνα ευχόμαστε να μην είναι η τελευταία.
Διαβάστε επίσης για το «Good Wife»:
- Το «Good Wife» ήταν η καλύτερη σειρά της τηλεόρασης το 2013
- #7 στο τοπ-10 του 2014
- «The Good Wife»: Αλλάζοντας τα δεδομένα στην spoiler era της τηλεόρασης
- Τα νεο-procedurals του CBS είναι ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην τηλεόραση
- «The Good Wife»: όταν η τηλεόραση έχει καλύτερα ακτιβιστικά επιχειρήματα από την πολιτική
- Στο μυαλό της Αλίσια Φλόρικ
Τηλεοπτική ανασκόπηση 2015:
- Οι καλύτερες μάχες
- Η πιο ανατριχιαστική στιγμή
- Καλύτερο κινηματογραφικό homage
- Οι καλύτεροι τίτλοι αρχής
Tags: the good wife