Με το visual effects workshop που δημιούργησε ο Πίτερ Τζάκσον για να πλάσει το σύμπαν του «Αρχοντα των Δαχτυλιδιών», να έχει μεταμορφωθεί στην καλύτερη μήτρα εξέλιξης της τέχνης και της τεχνικής των ειδικών εφέ, η WETA μοιάζει με μονόδρομο, αν θέλεις οι εικόνες της ταινίας σου να σπρώχνουν το τι είναι αληθινό και τι κατασκευασμένο στα όριά του.
Κι όταν ψάχνεις κάτι περισσότερο από έναν άντρα με κοστούμι χιμπατζή για να μεταφέρει στον τετράποδο ήρωα της ταινίας σου, συναισθήματα, προσωπικότητα, βάθος, πιθανότατα δεν χρειάζεται να κοιτάξεις πιο πέρα από τον Αντι Σέρκις.
Από την πρώτη εμφάνισή του ως Γκόλουμ στον «Αρχοντα», υπήρξε κάτι παραπάνω από ένα σώμα για να σκαναρέις με την τεχνική του motion capture και στο «Rise of the Planet of the Apes», δίνει αναμφίβολα την καλύτερη ερμηνεία του, ακόμη κι αν η εικόνα του στην οθόνη, δεν είναι παρά μόνο «υπόγεια» δική του.
Οποια προβλήματα κι αν έχει το φιλμ του Ρούπερτ Γουάιατ, αυτά σίγουρα δεν βρίσκονται στο κομμάτι των εφέ. Η δουλειά σε αυτά, είναι απλά νεωτερική και μπορείτε από τώρα, να το βάλετε στη λίστα σας με τους σοβαρότερους διεκδικητές για τα τεχνικά βραβεία της ακαδημίας των Οσκαρ, το 2012.
Μέχρι τότε όμως, απολαύστε το βίντεο που ακολουθεί, και στο οποίο θα δείτε όχι μόνο τους tech wizards της WETA, αν εξηγούν πως φτιάχνεται η ψηφιακή μαγεία τους, αλλά ακόμη πιο εντυπωσιακά, τον Αντι Σέρκις γυμνό από το δέρμα του χιμπατζή Σίζαρ, να δίνει ψυχή και σώμα στον τριχωτό ήρωά του.
Tags: RISE OF THE PLANET OF THE APES, Weta digital, weta, Motion Capture, special effects, visual effects, Αντι Σέρκις