Industry

Στα Village Cinemas, στην έναρξη μιας κρίσιμης σεζόν

στα 10

O Διευθυντής Marketing των Village Cinemas στην Ελλάδα, Ανδρέας Αλυσανδράτος δίνει το στίγμα των δημοφιλών multiplex στην έναρξη μιας κρίσιμης σεζόν.

Στα Village Cinemas, στην έναρξη μιας κρίσιμης σεζόν

Σε συνέχεια του ρεπορτάζ του Flix για τις αντιδράσεις της αγοράς μπροστά στα νέα μέτρα για τη λειτουργία των κινηματογράφων 12μηνης δραστηριότητας, η συνομιλία μας με τον Διευθυντής Marketing των Village Cinemas στην Ελλάδα, Ανδρέα Αλυσανδράτο συμπληρώνει την εικόνα, αφού έχοντας ήδη μπει στον Οκτώβριο και με το «No Time to Die» να ενεργεί μάλλον ανακουφιστικά σε όλο το φάσμα της «κινηματογραφικής διασκέδασης», παραμένει ενδιαφέρουσα η πρόβλεψη για το ρόλο - κλειδί που θα παίξουν οι «εμπορικές» ελληνικές ταινίες του επόμενου διαστήματος αλλά και η αδιαμφισβήτητη πλέον σημασία της προσφοράς ενός πολυσινεμά σε επίπεδο ασφάλειας, τεχνολογίας και ευκολίας.

Διαβάστε αναλυτικά για τα μέτρα που ισχύουν μέχρι το Μάρτιο του 2022 και αφορούν την είσοδο σε κινηματογράφους 12μηνης δραστηριότητας.

Αλυσανδράτος

Πώς κρίνετε τα μέτρα για τη λειτουργία των κλειστών κινηματογράφων τη σεζόν από Σεπτέμβρη μέχρι Μάρτιο 2022; Ποια πρακτικά προβλήματα προκύπτουν; Πώς θα μπορούσαν να προσπελαστούν; Υπάρχει άλλη εναλλακτική και γιατί αυτή δεν φτάνει στα κυβερνητικά κλιμάκια προκειμένου να ληφθεί υπόψη;

Τα μέτρα είναι σχετικά σωστά, αφού εντάσσονται στον γενικότερο σκοπό της καταπολέμησης της πανδημίας. Δεν θα ήθελα να τα κρίνω αποσπασματικά, εννοώντας τί συμφέρει και τί όχι, γιατί τότε χάνεται τελείως η έννοια του κοινωνικού καλού. Ο κινηματογράφος είναι μέρος της κοινωνίας, δεν αισθάνεται ξεχωριστό μέλος και σίγουρα δεν βλέπουμε στα Village Cinemas τον εαυτό μας ως κάτι διαφορετικό. Επιπροσθέτως τα 80.000 εισιτήρια, πολύ καλό νούμερο, που έκανε η νέα ταινία του Τζέιμς Μποντ στο άνοιγμά της δείχνει πως ο κόσμος αντιλαμβάνεται αυτό που αναφέρω, αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα ύπαρξης μέτρων και αναλόγως προτιμάει εμάς ή κάτι άλλο. Δεκτό. Αν κάτι θα άλλαζα, με δεδομένη τη δυναμική του «No Time to Die» στην παρούσα φάση, είναι τη δυνατότητα αύξησης της χωρητικότητάς μας, σήμερα είναι στο 50%, ώστε να μπορούν όλοι να δουν την απόλυτη αυτή event movie στα Village Cinemas και να μην πρέπει να περιμένουν πότε θα τελειώσει το ένα sold-out μετά το άλλο. Εναλλακτική δεν θεωρώ πως υπάρχει, όσο υπάρχει ο covid, η δυνατότητα αύξησης της χωρητικότητας όμως είναι κάτι που θα ήθελα να συζητηθεί ξανά.

village

Ποια είναι η γενική πρόβλεψη σας για τη σεζόν σε επίπεδο εισιτηρίων, διανομής και λειτουργίας των κινηματογράφων 12μηνης δραστηριότητας;

Πιστεύω πως θα έχουμε μία μείωση της τάξεως του 40 με 50% συνολικά στην αγορά, αν κάτι σταθεί ως εμπόδιο σε αυτό θα είναι οι δύο μεγάλες εμπορικές ελληνικές ταινίες του Δεκεμβρίου και συγκεκριμένα το «The Black Bachelor» και η «Σμύρνη μου Αγαπημένη». Θεωρώ δηλαδή πως ειδικά φέτος οι ελληνικές παραγωγές είναι αυτές που θα ορίσουν και θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στην μείωση. Κάθε χαμένο εισιτήριο από ελληνική παραγωγή θα είναι πρόβλημα. Ως προς την λειτουργία, σίγουρα η άχαρη, αλλά αναγκαία, διαδικασία ελέγχου πιστοποιητικών και rapid test δημιουργεί προβλήματα, τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας, πιστεύω όμως πως όταν η διαδικασία αυτή εξαπλωθεί σε όλους τους τομείς της διασκέδασης θα είναι σίγουρα πιο εύκολα αντιμετωπίσιμη. Όχι πως αυτό σημαίνει ότι δεν χάνεται έτσι μέρος της μαγείας, χάνεται και παρα-χάνεται, είναι μία πραγματικότητα όμως και δεν μπορώ να την κρίνω αυστηρά γιατί θέλω και εγώ όπως και όλοι μας να επιστρέψουμε γρήγορα ξανά στην προ-covid ζωή μας.

village

Τι ακριβώς θα βρει κάποιος φέτος στα Village Cinemas ώστε να τα προτιμήσει - και σε επίπεδο ασφάλειας;

Στα Village Cinemas φέτος δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα των υπηρεσιών μας φροντίζοντας ώστε να έχουμε τις νέες ταινίες σε ό,τι καινούργιο τεχνολογικό format μπορούμε. Έχουμε τον Dolby Atmos ήχο, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τις ειδικές παιδικές αίθουσες Vkids πάλι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τις premium αίθουσες Gold Class και Comfort ξανά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δίνουμε τη δυνατότητα της online αγοράς εισιτηρίων αλλά και προϊόντων κυλικείου ενώ προλάβαμε λίγο πριν την πρώτη καραντίνα να φτιάξουμε σε όλα μας τα foyer σε όλη την Ελλάδα και ειδικούς αυτόματους πωλητές εισιτηρίων. Όπως καταλαβαίνεις η online δυνατότητα αγορών καθώς και οι αυτόματοι πωλητές, μοιάζουν με ΑΤΜ, προσθέτουν μία άλλη άνεση και απέκτησαν άλλη δυναμική σήμερα εν μέσω κοινωνικών αποστάσεων και αντισηπτικού. Πιστεύω πως η premium εμπειρία είναι κάτι που ξεκάθαρα οδηγεί τον κινηματογράφο προς το μέλλον.

Village

Διαβάστε ακόμη: Διανομείς και αιθουσάρχες κρίνουν τα νέα μέτρα και κάνουν τις προβλέψεις τους για τη χειμερινή σεζόν