Οταν ο Κρίστιαν Νίλσον από το Λονγκ Αϊλαντ έγραφε στο λογαριασμό του στο Facebook πως «την προηγούμενη εβδομάδα, είχα τη νούμερο 1 ταινία στην Αμερική» δεν λειτουργούσε ως τρολ, ούτε ως ένας μυθομανής νεαρός φέρελπις σκηνοθέτης, αλλά ως ένας πανέξυπνος τύπος που εκμεταλλεύτηκε την πανδημία και τα κλειστά σινεμά για να βρει μια τρύπα στο σύστημα και να την γεμίσει με μια απίστευτη ιστορία.
Συζητώντας μαζί με ένα φίλο του (τον Ερικ Τάμπακ με δικό του κανάλι στο YouTube), ο Νίλσον σκέφτηκε πως όποια ταινία θα παιζόταν σε κάποιο σινεμά τις ημέρες που όλα τα σινεμά είναι κλειστά θα πήγαινε κατευθείαν στο νούμερο 1 του box office. Αποφάσισαν λοιπόν να νοικιάσουν ένα σινεμά, να αγοράσουν όλα τα εισιτήρια και να προβάλλουν μια ταινία χωρίς κοινό - πρακτική που στην Αμερική ονομάζεται «four walling», όταν οι διανομείς αγοράζουν όλα τα εισιτήρια μιας αίθουσας για να σπρώξουν το box office μιας ταινίας.
Αυτό που έλειπε ήταν μια ταινία, η οποία βρέθηκε μέσω Zoom. Το «Unsubrscribe» (δείτε το εδώ on demand) γυρίστηκε από τους Νίλσον και Τάμπακ μέσα σε μια μέρα με την υπόθεσή του να αφορά πέντε YouTubers οι οποίο συμμετέχουν σε μια ζωντανή βιντεοκλήση και στοιχειώνονται από ένα περίεργο τρολ του διαδικτύου.
Σκηνή από το «Unsubscribe»
Οι Νίλσον και Τάμπακ στην αίθουσα
Την επόμενη ημέρα της προβολής του, το «Unsubscribe» ήταν η νούμερο 1 ταινία στο αμερικανικό box office, ενώ λίγες μέρες μετά την ταινία και το ρεκόρ της συμπεριέλαβαν και το IMDB και το Box Office Mojo.
Ο Κρίστιαν Νίλσον συνοψίζει: «Βρήκαμε μια τρύπα στο σύστημα, η οποία δεν θα μπορούσε να υπάρξει οποιαδήποτε άλλη στιγμή και σκεφτήκαμε ότι θα είχε πλάκα. Πέρσι η νούμερο ένα ταινία στις 10 Ιουνίου ήταν το "Μπάτε Σκύλοι Αλέστε 2". Φέτος ήταν το θρίλερ που κάναμε μέσω Zoom και κόστισε 0 δολάρια.»