Μπορεί ο Κρίστοφερ Νόλαν να επιμένει πως το φιλμ δεν πέθανε και η συζήτηση γύρω από το ψηφιακό μέλλον του σινεμά να προκαλεί ακόμη συζητήσεις επί συζητήσεων, το παρόν όμως της κινηματογραφικής διανομής βρίσκεται ήδη... αλλού.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Variety, η Lionsgate, η Disney, η Paramount, η Warner Bros. και η Universal έκλεισαν ήδη συμφωνία με την εταιρία Digital Cinema Distribution Coalition για την παροχή ταινιών, προωθητικών υλικών και όσων σχετίζονται με τη διανομή μιας ταινίας, μέσω δορυφόρου.
Στις διαπραγματεύσεις βρίσκονται ακόμη η Sony και η Fox, οι οποίες αν συμφωνήσουν και αυτές, τότε θα μιλάμε για το σύνολο σχεδόν των ισχυρών παικτών της παγκόσμιας βιομηχανίας.
Με το νέο σύστημα που θα αρχίσει να λειτουργεί από τον επόμενο χρόνο αρχικά στην Αμερική και είναι σαφώς πιο συμφέρον από άποψη κόπου, χρόνου και κόστους, οι ταινίες, τα τρέιλερ, οπτικοακουστικά υλικά αλλά και ζωντανά events θα μεταδίδονται στους κινηματογράφους χωρίς να παρεμβάλλεται η παραμικρή ανθρώπινη παρουσία ή η παρεμβολή οποιουδήποτε άλλου μέσου.
Περισσότερες πληροφορίες για τη δορυφορική επανάσταση στους κινηματογράφους του πλανήτη θα έρθουν μέσα στους επόμενους μήνες, πράγμα που δεν μπορεί παρά να σε κάνει να αναρωτηθείς για το τι ακριβώς θα συμβεί αν το εν λόγω σύστημα φτάσει (αργά η γρήγορα) και σε χώρες σαν την Ελλάδα, όπου υπάρχουν ακόμη αίθουσες που δεν έχουν περάσει καν στην ψηφιακή εποχή...