Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αλλάζει... οπτική ταυτότητα

ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΒΡΑΒΕΙΑ 05 JUL 2017  /  Flix Team

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης καλεί σε ανοιχτό διαγωνισμό για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας. Διαβάστε αναλυτικά.

Μια νέα παραλλαγή του Ηλιου της Βεργίνας αναζητά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για τα νέα του λογότυπα και τη νέα του οπτική ταυτότητα που θα το φέρει στη νέα εποχή. Οσοι ενδιαφέρεστε να αναλάβετε τον «επανασχεδιασμό» του Φεστιβάλ, διαβάστε αναλυτικά παρακάτω.

Διαβάστε ακόμη: To «All That Jazz» σε ανοιχτή προβολή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης


Διαβάστε παρακάτω αυτούσια την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον επανασχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης:

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν το portfolio τους και δείγματα από τρία ανάλογα έργα που έχουν υλοποιήσει (το ένα από τα οποία, θα μπορούσε να είναι κατά προτίμηση ένα Εγχειρίδιο Επικοινωνίας - brand manual).

Το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ σε αυτή εδώ τη διεύθυνση.

Για τυχόν ερωτήσεις ή διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στο τηλ. 210.8706000.

Οι προτάσεις πρέπει να κατατεθούν μέχρι τη Δευτέρα 24 Ιουλίου, στις 17:00, στο e-mail info@filmfestival.gr


Οπως αναφέρεται στο πλήρες κείμενο της πρόσκλησης:

Η νέα οπτική ταυτότητα θα εφαρμοστεί σε όλες τις δραστηριότητες του Φεστιβάλ και σε όλα τα προωθητικά-ενημερωτικά υλικά.

Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • νέα ιστοσελίδα (επίσης αναδιαμορφώνεται)
  • περιοδικό «Πρώτο Πλάνο»
  • επιστολόχαρτα /φάκελοι
  • επαγγελματικές κάρτες
  • δελτία Τύπου
  • έντυπα προωθητικά υλικά
  • κατάλογοι και εκδόσεις
  • μπάνερ
  • τρέιλερ
  • τσάντες, μπλουζάκια και άλλα είδη προς πώληση
  • ηλεκτρονική προώθηση και newsletter
  • μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το βασικό λογότυπο του Φεστιβάλ αποτελεί εικαστική προσαρμογή του Ήλιου της Βεργίνας και αποτυπώνεται στις εξής δραστηριότητες του Οργανισμού:

  • Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (βασικό λογότυπο Οργανισμού)
  • Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
  • Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
  • Agora (και σχετικές δραστηριότητες: αγορά ταινιών, crossroads, works in progress, doc market, docs in progress)
  • Μουσείο Κινηματογράφου
  • Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης
  • Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα (εκπαιδευτικά Μουσείου, εκπαιδευτικά Ολύμπιον, Κυριακάτικα πρωινά).
  • Παιδικές προβολές
  • Festival Shop (βιβλιοπωλείο-πωλητήριο)
  • Κάρτα μέλους CineΚάρταF

Ο ανάδοχος καλείται να σχεδιάσει μια νέα εικαστική προσαρμογή του Ήλιου της Βεργίνας, δηλαδή του Βασικού λογοτύπου του Φεστιβάλ, καθώς και δέκα παραλλαγές για τις επιμέρους δραστηριότητες του Οργανισμού. Η ανανέωση των λογοτύπων πρέπει να είναι σε ελληνική και αγγλική εκδοχή.

Επίσης ο ανάδοχος καλείται να δημιουργήσει και να παραδώσει ένα εγχειρίδιο επικοινωνίας (brand manual) που θα περιλαμβάνει όλες τις βασικές εφαρμογές επικοινωνίας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε ακόμη: Εναρξη καταθέσεων για την Αγορά του 58ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.