Φεστιβάλ / Βραβεία

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αλλάζει... οπτική ταυτότητα

στα 10

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης καλεί σε ανοιχτό διαγωνισμό για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας. Διαβάστε αναλυτικά.

Flix Team
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αλλάζει... οπτική ταυτότητα

Μια νέα παραλλαγή του Ηλιου της Βεργίνας αναζητά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για τα νέα του λογότυπα και τη νέα του οπτική ταυτότητα που θα το φέρει στη νέα εποχή. Οσοι ενδιαφέρεστε να αναλάβετε τον «επανασχεδιασμό» του Φεστιβάλ, διαβάστε αναλυτικά παρακάτω.

Διαβάστε ακόμη: To «All That Jazz» σε ανοιχτή προβολή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης


Διαβάστε παρακάτω αυτούσια την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον επανασχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης:

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν το portfolio τους και δείγματα από τρία ανάλογα έργα που έχουν υλοποιήσει (το ένα από τα οποία, θα μπορούσε να είναι κατά προτίμηση ένα Εγχειρίδιο Επικοινωνίας - brand manual).

Το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ σε αυτή εδώ τη διεύθυνση.

Για τυχόν ερωτήσεις ή διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στο τηλ. 210.8706000.

Οι προτάσεις πρέπει να κατατεθούν μέχρι τη Δευτέρα 24 Ιουλίου, στις 17:00, στο e-mail info@filmfestival.gr


Οπως αναφέρεται στο πλήρες κείμενο της πρόσκλησης:

Η νέα οπτική ταυτότητα θα εφαρμοστεί σε όλες τις δραστηριότητες του Φεστιβάλ και σε όλα τα προωθητικά-ενημερωτικά υλικά.

Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • νέα ιστοσελίδα (επίσης αναδιαμορφώνεται)
  • περιοδικό «Πρώτο Πλάνο»
  • επιστολόχαρτα /φάκελοι
  • επαγγελματικές κάρτες
  • δελτία Τύπου
  • έντυπα προωθητικά υλικά
  • κατάλογοι και εκδόσεις
  • μπάνερ
  • τρέιλερ
  • τσάντες, μπλουζάκια και άλλα είδη προς πώληση
  • ηλεκτρονική προώθηση και newsletter
  • μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το βασικό λογότυπο του Φεστιβάλ αποτελεί εικαστική προσαρμογή του Ήλιου της Βεργίνας και αποτυπώνεται στις εξής δραστηριότητες του Οργανισμού:

  • Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (βασικό λογότυποΟργανισμού)
  • Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
  • Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
  • Agora (και σχετικές δραστηριότητες: αγορά ταινιών, crossroads,works in progress, doc market, docs in progress)
  • Μουσείο Κινηματογράφου
  • Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης
  • Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα (εκπαιδευτικά Μουσείου,εκπαιδευτικά Ολύμπιον, Κυριακάτικα πρωινά).
  • Παιδικές προβολές
  • Festival Shop (βιβλιοπωλείο-πωλητήριο)
  • Κάρτα μέλους CineΚάρταF

Ο ανάδοχος καλείται να σχεδιάσει μια νέα εικαστική προσαρμογή τουΉλιου της Βεργίνας, δηλαδή του Βασικού λογοτύπου του Φεστιβάλ,καθώς και δέκα παραλλαγές για τις επιμέρους δραστηριότητες τουΟργανισμού. Η ανανέωση των λογοτύπων πρέπει να είναι σε ελληνική καιαγγλική εκδοχή.

Επίσης ο ανάδοχος καλείται να δημιουργήσει και να παραδώσει έναεγχειρίδιο επικοινωνίας (brand manual) που θα περιλαμβάνει όλες τιςβασικές εφαρμογές επικοινωνίας του Φεστιβάλ ΚινηματογράφουΘεσσαλονίκης.

Διαβάστε ακόμη: Εναρξη καταθέσεων για την Αγορά του 58ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης