Πολύ περισσότερο φέτος από κάθε άλλη χρονιά, το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης μοιάζει με το βλέμμα που λείπει από έναν πλανήτη που βλέπει ολόγυρά του τις τραγικές συνέπειες της πανδημίας να «εξαφανίζονται» μπροστά στην τραγική πραγματικότητα ενός πολέμου, σε μια συγκυρία που κάνει την ψυχραιμία, την παρατήρηση, την αντικειμενικότητα, τον ακτιβισμό και τον ανθρωπισμό να μεταμορφώνονται από κινηματογραφικές αρετές κάθε ταινίας τεκμηρίωσης σε αξίες που οφείλουν να υψωθούν ως σημαία από όλους μας.
Στο 24ο ΦΝΘ θα προβληθούν 233 ντοκιμαντέρ μικρού και μεγάλου μήκους στην ιστορική έδρα του θεσμού, στις αίθουσες Ολύμπιον και Παύλος Ζάννας, καθώς και στις αίθουσες του Λιμανιού, Φρίντα Λιάππα, Τώνια Μαρκετάκη, Τζον Κασσαβέτης, Σταύρος Τορνές. Παράλληλα, μεγάλο μέρος του φετινού προγράμματος θα προβληθεί διαδικτυακά, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Φεστιβάλ,
Από την Ουκρανία μέχρι την Ελλάδα και από μικρές παναθρώπινες ιστορίες σε οικουμενικές προβληματικές, διαλέξαμε 24 ταινίες που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε στο 24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - περισσότερο σαν μια αφορμή για να περιηγηθείτε στο πρόγραμμά του και να ξεκινήσετε την κράτηση των εισιτηρίων σας που ξεκινά την Τρίτη 8 Μαρτίου.
Χαρακώματα (Tranchées) του Λουπ Μπιρό
Στο Ντονμπάς στην Ουκρανία, όσο οι διπλωμάτες διαπραγματεύονται εκ του μακρόθεν επισφαλείς εκεχειρίες και κατάπαυση του πυρός, οι Ουκρανοί στρατιώτες μάχονται κατά των αυτονομιστών που υποστηρίζει η Ρωσία. Την ίδια στιγμή που συνομήλικοί τους βιώνουν τα καλύτερα χρόνια της ζωής τους, στην πρώτη γραμμή πολεμούν άντρες και γυναίκες, καταδικασμένοι να σκάβουν ανελλιπώς χαρακώματα, ενώ δίπλα τους πέφτουν βόμβες η μία μετά την άλλη. | Top Docs | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
2η Ευκαιρία (2nd Chance) του Ραμίν Μπαράνι
Το 1969, ένας χρεοκοπημένος ιδιοκτήτης πιτσαρίας ονόματι Ρίτσαρντ Ντέιβις εφηύρε το αλεξίσφαιρο γιλέκο. Για να αποδείξει τη λειτουργικότητα του προϊόντος, αυτοπυροβολήθηκε 192 φορές. Ο Ντέιβις ίδρυσε έπειτα τη Second Chance (2η ευκαιρία), η οποία εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες προστατευτικών σώματος παγκοσμίως. Γοητευτικός και ευθαρσής, σκηνοθέτησε θεαματικές προωθητικές ταινίες που τον έκαναν γνωστό σε αστυνομικούς και οπλοφόρους σε όλη την Αμερική. Όμως ο θάνατος ενός αστυνομικού που φορούσε γιλέκο της εταιρείας γίνεται η αρχή του τέλους για τον Ντέιβις, αποκαλύπτοντας έναν χαρακτήρα γεμάτο αντιθέσεις, οι οποίες καλλιεργήθηκαν μετά από δεκαετίες απερισκεψίας κι εξαπάτησης. Στο πρώτο του μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ ο Ραμίν Μπαράνι σκιαγραφεί έναν άνθρωπο αμφιλεγόμενο πλην σαγηνευτικό, που έσωσε χιλιάδες ζωές ενώ παράλληλα έθεσε σε κίνδυνο ακόμη περισσότερες. | Διεθνές Διαγωνιστικό | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Femicidio της Nίνας Μαρία Πασχαλίδου
Η Λάουρα Ρόβερι, επιζήσασα άγριας δολοφονικής επίθεσης από τον πρώην φίλο της, τραβάει την κουρτίνα στον σκοτεινό κόσμο της έμφυλης βίας στην Ιταλία και μεταμορφώνεται σ’ ένα ζωντανό παράδειγμα θάρρους. Στην Ιταλία μία γυναίκα δολοφονείται ανά τρεις ημέρες. Η Νούντσια Μαγιοράνο και η Άλμπα Κιάρα Μπαρόνι δολοφονήθηκαν από τους συντρόφους τους, όπως και η Λορένα Κουαράντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid. Οι οικογένειες και οι φίλοι τους πενθούν και συντάσσονται στην προσπάθεια αντιμετώπισης του φαινομένου της γυναικοκτονίας. | Διεθνές Διαγωνιστικό | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Οι Γάμοι της Τήλου του Παναγιώτη Ευαγγελίδη
Το έτος 2008 ο δήμαρχος του νησιού της Τήλου συμφώνησε να τελέσει τους πρώτους γκέι και λεσβιακούς γάμους στην Ελλάδα. Η ταινία παρακολουθεί την ιστορία αυτών των δύο πολιτικών γάμων μέσα από υλικό γυρισμένο επί τόπου και πλάνα από το γκέι πράιντ της ίδιας χρονιάς, συνεντεύξεις τύπου και άλλες διαδηλώσεις επί του θέματος. | Διεθνές Διαγωνιστικό | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Το Οδοιπορικό των Μαρμάρων (Shi Shi Shi) του Σον Γουάνγκ
Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί το οδοιπορικό των μαρμάρων από την Ελλάδα έως την Κίνα, όπου οι γλύπτες τα μετατρέπουν σε αγάλματα και κολώνες ελληνιστικού τύπου, μαγνητάκια ψυγείου και άλλα τουριστικά σουβενίρ, τα οποία στη συνέχεια επιστρέφουν στην αγορά της Ευρώπης και πωλούνται στους Κινέζους τουρίστες. Η ταινία περιγράφει τις περίπλοκες συνδέσεις αυτής της καταναλωτικής αλυσίδας και αναδεικνύει με χιούμορ τις ευρωπαϊκές φιλοδοξίες της κινεζικής μεσαίας τάξης, με ένα διακριτικό αλλά οπτικά σαγηνευτικό στιλ. | Διεθνές Διαγωνιστικό | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Χειροπαλαιστής του Γιώργου Γούση
Ο Παναγιώτης, ένας χειροπαλαιστής που ζει στην επαρχία, δεν αντέχει άλλο τη νοοτροπία της μικρής κοινωνίας και μετακομίζει στην Αθήνα για να κυνηγήσει τα όνειρά του και να ασχοληθεί πιο επαγγελματικά με το άθλημα της χειροπάλης. Εκεί, οι επιλογές του θα τον φέρουν αντιμέτωπο σ’ έναν αγώνα «μπρα ντε φερ» με τον πιο δύσκολο αντίπαλό του: τον εαυτό του. | Διεθνές Διαγωνιστικό Newcomers | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Η Δημοκρατία της Σιωπής (Jumhuriyat Al-Samt) της Ντιάνα Ελ Τζεϊρούντι
Καρπός μιας εργασίας 12 ετών, αυτό το ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει μια τραγωδία επικής κλίμακας, στην οποία παρεισφρέουν ψηφίδες από ένα μωσαϊκό εύθραυστων και βαθιά εσωτερικών στιγμών από τη ζωή της σκηνοθέτριας, με αφετηρία μια ανάμνηση από την ηλικία των επτά ετών, όταν ο πατέρας της τής χάρισε την πρώτη της κάμερα. Η τυπική και καλοκουρδισμένη καθημερινότητα στο Βερολίνο αντιπαραβάλλεται με τη ζωή στη Δαμασκό, μια ζωή υπό τη βαριά σκιά της δικτατορίας, διαλυμένη από τους πολέμους και την πολιτική διαφθορά που δεν γνωρίζει σύνορα. Η σκηνοθέτρια βρίσκει καταφύγιο στο σινεμά, στη μουσική, στη γαλήνη των ονείρων και στην καθημερινή αλληλεγγύη μιας αειθαλούς, παντοτινής ιστορίας αγάπης. | Top Docs | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Γιώτα Τελεία Ωμέγα του Αλέξη Αλεξίου
Γυρισμένο σε φιλμ 8 χιλιοστών, η Ι.Ω είναι το οπτικό ημερολόγιο μιας κοπέλας που ζει στο κοντινό μέλλον. Καθώς περιμένει να διακτινιστεί σε έναν μακρινό πλανήτη, μέσα από τα θραύσματα των αναμνήσεων και των σκέψεων της, συνομιλεί με το δικό μας παρόν, σε μια προσπάθεια να διαφυλάξει τις αισθήσεις της και τη μνήμη των πραγμάτων που αξίζει να διασωθούν. | Film Forward | Περισσότερα εδώ για την ταινία.
Σπίτι από Θραύσματα (A House Made of Splinters) του Σάιμον Λέρενγκ Βίλμοντ
Καθώς ο πόλεμος στην Ανατολική Ουκρανία επιβαρύνει σημαντικά τις άπορες οικογένειες που ζουν κοντά στην πρώτη γραμμή του πυρός, μια μικρή ομάδα κοινωνικών λειτουργών επιδεικνύει τρομερή αποφασιστικότητα, εργαζόμενη ακατάπαυστα σ’ ένα ειδικό ορφανοτροφείο. Σκοπός της ομάδας είναι η δημιουργία ενός σχεδόν μαγικού περιβάλλοντος, στο οποίο τα παιδιά θα ζουν με ασφάλεια όσο οι κρατικές και δικαστικές αρχές αποφασίζουν το μέλλον τους και αυτό των οικογενειών τους. | Διεθνές Διαγωνιστικό | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Γ@μώ τη δουλειά μου (F@ck This Job) της Βέρα Κριτσέφσκαγια
Η 35χρονη Νατάσα είναι μια επιτυχημένη νεόπλουτη γυναίκα που αποζητά δημοσιότητα, φήμη και να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα. Έτσι αποφασίζει να ιδρύσει ένα ανεξάρτητο τηλεοπτικό κανάλι στη Ρωσία του Πούτιν. Προσλαμβάνει δημοσιογράφους υπέρ της αντιπολίτευσης και μειονότητες όπως η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα. Σύντομα το «βλαστάρι» της μετατρέπεται σε μια όαση πολιτικής και σεξουαλικής ελευθερίας. Το Dozhd TV (γνωστό και ως TV Rain, η «τηλεόραση της βροχής») είναι το μοναδικό κανάλι ανεξάρτητης δημοσιογραφίας που έχει επιβιώσει στο καθεστώς του Πούτιν. Όταν ξεκίνησε, η γυναίκα αυτή δεν φανταζόταν πως θα στεκόταν στην πρώτη γραμμή της μάχης μεταξύ Αλήθειας και Προπαγάνδας, ούτε πως θα έχανε όλη της την περιουσία. Δεν ήξερε πως θα γινόταν «ξένη πράκτορας» στην ίδια της τη χώρα. | Αφιέρωμα Post Reality | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Το Σινεμά είναι Νεκρό (El Cine ha Muerto) του Χουάν Μπενίτες Αγιάσια
Ένας σκηνοθέτης επιστρέφει στη γενέτειρά του για να καταγράψει τους κινηματογράφους που σιγά σιγά εξαφανίζονται. Η πόλη δεν είναι πια όπως ήταν. Ο ίδιος προβάλλει εικόνες στους τοίχους των σπιτιών, δίνοντας ζωή σ’ αυτούς τους νεκρούς χώρους. Ο χρόνος απορροφά την ιστορία τόσο της πόλης όσο και της οικογένειας του σκηνοθέτη. Ο πατέρας του δεν είναι πια εκεί· το ίδιο συμβαίνει και με το σινεμά. | Film Forward | Περισσότερα εδώ για την ταινία.
Τελευταίο Ταξίδι του Αρη Χατζηστεφάνου
Ο Γιάννης Αγγελάκας και η Όλια Λαζαρίδου διαβάζουν αποσπάσματα από ένα βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη, ενώ ο Άρης Χατζηστεφάνου αντιπαραβάλει την αφήγηση με εικόνες της σύγχρονης Ιαπωνίας, εμπλουτισμένες με manga, anime και video games. Αφιέρωμα σε δύο ταξίδια που καθόρισαν την φιλοσοφική και πολιτική σκέψη του Καζαντζάκη και του κόστισαν τη ζωή του. | Film Forward | Περισσότερα εδώ για την ταινία.
Βελούδινη Bασίλισσα (La Panthère des Neiges) των Μαρί Αμιγκέ και Βενσάν Μουνιέ
Ψηλά στο οροπέδιο του Θιβέτ, καταμεσής των ανεξερεύνητων και απροσπέλαστων πεδιάδων, βρίσκεται ένα από τα τελευταία καταφύγια της άγριας φύσης, όπου ζουν σπάνιοι και άγνωστοι οργανισμοί. Ο Βενσάν Μουνιέ, ένας από τους πιο διακεκριμένους φωτογράφους της άγριας ζωής, παίρνει μαζί του στην τελευταία του αποστολή τον συγγραφέα και φυσιοδίφη Σιλβάν Τεσόν. Για αρκετές εβδομάδες, θα εξερευνήσουν αυτές τις κοιλάδες αναζητώντας μοναδικά ζώα και θα προσπαθήσουν να εντοπίσουν τη λεοπάρδαλη του χιονιού, ένα από τα πιο ακριβοθώρητα και απρόσιτα αιλουροειδή. | Top Docs | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Λιτή Αφθονία των Φραντζέσκα Ρωμανού και Γιώργου Σαβόγλου
Ο Βαγγέλης ζει εδώ και χρόνια σε μια αυτοσχέδια καλύβα στην άκρη ενός βράχου στον Κάβο Μαλέα. Δεν κλειδώνει, δεν έχει ρεύμα, μετακινείται και τις τέσσερις εποχές του χρόνου με το ποδήλατό του. Επιλέγει να ζει έτσι, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Μια ματιά στην απλότητα και στην αυτάρκεια – ή μήπως μια χειροπιαστή ουτοπία; | Διεθνές Διαγωνιστικό Newcomers | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Σπίτια (Mājas) της Λάιλα Πακάλνινα
«Πηγαίνουμε στα σπίτια των ανθρώπων, τους ζητάμε να βγουν έξω και τους τραβάμε με την κάμερα μέσα από τα παράθυρά τους – έτσι γυρίζουμε ταινίες με θέμα τους ανθρώπους, τα σπίτια τους και τo σινεμά». Η Πακάλνινα και ο διευθυντής φωτογραφίας της στήνουν τα κάδρα τους ζητώντας από τους ανθρώπους που συναντούν να μείνουν σε ακινησία για ένα λεπτό έξω από το σπίτι τους, καθώς εκείνοι τους τραβάνε πίσω από συνήθως κλειστά, αλλά και ανοιχτά παράθυρα, ή μέσα από γυάλινες πόρτες. Ένα πειραματικό υβριδικό ντοκιμαντέρ που εξυμνεί το οικιακό περιβάλλον με έναν μοναδικό, εξαιρετικά ποιητικό τρόπο. | Αφιέρωμα στην Λάιλα Πακάλνινα | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Τέλος Χρόνου του Λουκά Παλαιοκρασά
Η Σοφία, ο Λορντ, ο Αλέξανδρος και ο Νίκος είναι μαθητές Λυκείου και δυσκολεύονται να βρουν τη θέση τους σε ένα σχολείο που αγνοεί τις ανάγκες τους. Ενώ αντιμετωπίζουν την πίεση των πανελληνίων, η ζωή τους μπαίνει σε αναμονή όταν μια μαθητική κατάληψη επιβάλλει το κλείσιμο του σχολείου… | Διεθνές Διαγωνιστικό Newcomers | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Το Τελευταίο Κεφάλαιο (La Dernière Séance) του Τζανλούκα Ματαρέζε
Μια συνάντηση ανάμεσα σε έναν νεαρό σκηνοθέτη και έναν μεγαλύτερο άντρα που είναι έτοιμος να βγει στη σύνταξη. Ξεκινάει σαν μια ερωτική περιπέτεια – με αμοιβαία έλξη, παιχνίδια εξουσίας και υποταγής, ρόλους αφέντη και σκλάβου. Στην πορεία όμως εξελίσσεται σε κάτι βαθύτερο, μια διαγενεακή ανταλλαγή, ευχάριστη και ταυτόχρονα ζοφερή. Κρατώντας μαστίγιο και φορώντας δερμάτινη στολή, οι δύο άντρες ξεκινούν μια συζήτηση για τον έρωτα, τον θάνατο, την επιδημία του AIDS κατά τη δεκαετία του ’80, τα σχέδιά τους για μια νέα ζωή, αλλά και τον δικό τους δεσμό. Μια ιστορία οικειότητας και θάρρους με θέμα τη φιλία και την αγάπη, μια αμείλικτη ιστορία για τη ζωή που πλησιάζει στο τέλος της. | Ανοιχτοί Ορίζοντες | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Χρόνης Μπότσογλου: «Ήμουν κι εγώ εκεί και με φίλεψαν ένα πιάτο με φακή…» του Φρέντυ Βιάνελλη
«Το 1982 τον κινηματογράφησα τον Μπότσογλου να δουλεύει ένα έργο, το 2017 τον βιντεοσκοπώ να κάνει το σκίτσο μου στο ατελιέ του. Η συζήτηση με τη σύντροφο και μούσα του Ελένη, όπως και ανέκδοτα ηχητικά ντοκουμέντα, προσωπικές σημειώσεις, συζητήσεις με ομότεχνους, συλλέκτες και ιστορικούς τέχνης ολοκληρώνουν την πορεία του στην τέχνη και στη ζωή». | Πλατφόρμα | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Αουφ βίντερζεν, Φινλανδία (Auf Wiedersehen Finnland) της Βίρπι Σουούταρι
Μια συναρπαστική ταινία που αποκαλύπτει μια άγνωστη πτυχή της φινλανδικής ιστορίας: όταν οι Γερμανοί στρατιώτες αποχώρησαν από τη Λαπωνία το 1944, περίπου χίλιες Φινλανδές έφυγαν από τη χώρα μαζί τους (για διάφορους λόγους), αν και οι περισσότερες γύρισαν ως το 1948. Στο στρατόπεδο καραντίνας στο Χάνκο, η πατρίδα τις υποδέχθηκε με ανακρίσεις και περιφρόνηση. Η περίτεχνη αφήγηση δημιουργεί ένα συμπαγές κινηματογραφικό σύμπαν, συνυφαίνοντας τις ανθρώπινες, συγκινητικές ιστορίες αυτών των γυναικών, οι οποίες αποκαλύπτουν τα ονόματα και τα πρόσωπά τους για πρώτη φορά. | Αφιέρωμα στην Βίρπι Σουούταρι | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Στρέψε το Σώμα σου στον Ηλιο (Turn Your Body to the Sun) της Αλιόνα φαν ντερ Χορστ
Η απίστευτη ιστορία ενός Σοβιετικού Τατάρου αιχμαλώτου πολέμου, ο οποίος μεταφέρεται σ’ ένα από τα απάνθρωπα στρατόπεδα του Στάλιν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Εκεί ο έρωτας του για ένα άγνωστο κορίτσι γίνεται η σανίδα σωτηρίας του. Εξήντα χρόνια αργότερα, η κόρη του, η Σάνα, ιχνηλατεί το δρόμο του απρόσιτου πατέρα της. Η Σάνα προσπαθεί να καταλάβει τι ήταν αυτό που διαμόρφωσε τον άντρα που γνώρισε στην παιδική της ηλικία, μέσα από τα ημερολόγιά του, από διάφορα ιδιωτικά και δημόσια αρχεία ή και κρατικά μητρώα. Συνοδεύοντας την κόρη σ’ αυτό της το ταξίδι, η σκηνοθέτις κάνει τη δική της ανασκαφή σε κινηματογραφικά αρχεία, αναζητώντας τα ίχνη των εκατομμυρίων Σοβιετικών στρατιωτών που βρέθηκαν σε διασταυρωμένα πυρά ανάμεσα σε δυο δικτάτορες, που ήταν παρόντες εκείνη τη στιγμή, αλλά εκτοπίστηκαν από το αφήγημα του πολέμου. | Διεθνές Διαγωνιστικό | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Αεραλάνδη του Χάρη Ραφτογιάννη
«Η πραγματικότητα δεν υπάρχει»: Αυτό είναι το σύνθημα της χαοτικής και ανοιχτής μουσικής μπάντας Αέρα Πατέρα. Όταν κάποια μέλη, κουρασμένα από το διαρκές χάος, απαιτήσουν μια μορφή συγκρότησης, ο Τζίμης –ο άτυπος αρχηγός του γκρουπ– θα πρέπει να συμβιβαστεί ή να αναμετρηθεί άλλη μια φορά με την «Πραγματικότητα που δεν υπάρχει». | Ανοιχτοί Ορίζοντες | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
Malintzin 17 των Εουχένιο και Μάρα Πολγκόφσκι
Ακολουθώντας μια μινιμαλιστική οπτική γλώσσα και γυρισμένο από μια ασυνήθιστη θέση, από το παράθυροενός διαμερίσματος στον δεύτερο όροφο, το Malintzin 17 παρουσιάζει δύο παράλληλες μορφές γονεϊκής φροντίδας. Για επτά μέρες και επτά νύχτες, ο σκηνοθέτης και η πεντάχρονη κόρη του, η Μιλένα, ασχολούνται με ένα περιστέρι που φροντίζει και κλωσσάει το μικρό της σε έναν επικίνδυνο κόμβο από ηλεκτρικά καλώδια, ακριβώς έξω από το μπαλκόνι τους. Το περιστέρι υπομένει το κρύο και την καταρρακτώδη βροχή, ενώ η προοβληματισμένη Μιλένα ζητάει απαντήσεις από τον πατέρα της για τη θέση του πουλιού, την ακινησία του, το νόημα –και το ρίσκο– της καταγραφής του σε βίντεο, την πραγματική του φύση (μήπως είναι ρομπότ;) και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να το βοηθήσουν (χρειάζεται φαγητό; Θα μάθει το μικρό να πετάει;). Γυρισμένη με κάμερα στο χέρι από μια γωνία από ψηλά, η οποία ευθυγραμμίζεται με την οπτική του περιστεριού, η ταινία χτίζει μια διακριτική αλλά δριμεία κριτική για τον εγκλωβισμό της φύσης στις βίαιες δομές της νεωτερικότητας. | Διεθνές Διαγωνιστικό Newcomers | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
To Αλλο Μισό του Γιώργου Μουτάφη
Για 15 χρόνια ένας φωτορεπόρτερ γίνεται ο αυτόπτης μάρτυρας της ροής των μεταναστών, ακολουθώντας τους στα σκοτεινά περάσματα των ευρωπαϊκών συνόρων. Η κάμερα φτάνει σε σημεία απρόσιτα, καταγράφει ιστορίες που ξεπερνούν τα ανθρώπινα όρια και αποκαλύπτει πώς ζει «το Αλλο Μισό». | Διεθνές Διαγωνιστικό | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).
I Get Knocked Down των Ντάνσταν Μπρους και Σόφι Ρόμπινσον
Κάτι μεταξύ μουσικού ντοκιμαντέρ, τολμηρού ψυχογραφήματος και πανκ εκδοχής του «Μια χριστουγεννιάτικη Ιστορία», το I Get Knocked Down - ο θρυλικός στίχος που σημάδεψε ανεξίτηλα την καριέρα των Chumbawamba - είναι η αστεία, σουρεαλιστική και βαθιά ανθρώπινη ιστορία του πιο αυθάδους αναρχικού μουσικού πειράματος όλων των εποχών, αλλά κι ένα κάλεσμα προς εκείνους που πιστεύουν πως η ακτιβιστική δράση είναι καλύτερη όταν την αναλαμβάνουν οι άλλοι. | Ανοιχτοί Ορίζοντες | Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και προβολές (online και φυσικές).