Ο οδηγός του Flix για τις ειδικές προβολές της εβδομάδας σε όλη την Ελλάδα που δεν πρέπει να χάσετε.
Εμπρός: Ενα Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο | 9, 10 και 11 Μαΐου στις 21:00 στο Εμπρός
Μετά την πρεμιέρα στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης το ντοκιμαντέρ της Άλκηστις Καφετζή “ΕΜΠΡΟΣ: ένα ελεύθερο αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο” έρχεται στην Αθήνα για 3 προβολές στη κατάληψη του ελεύθερου αυτοδιαχειριζόμενου θεάτρου Εμπρός.
Είσοδος ελεύθερη με ελεύθερη συνεισφορά.
Δεκαετίες πριν μεταμορφωθεί σε θέατρο το 1989, το κτίριο λειτουργούσε ως τυπογραφείο για την εφημερίδα Εμπρός.Σήμερα τελεί υπό κατάληψη και λειτουργεί ως ελεύθερο αυτοοργανωμένο θέατρο, παρέχοντας έναν χώρο για ελεύθερη καλλιτεχνική έκφραση και ανοιχτές συνελεύσεις. Tο ντοκιμαντέρ επιχειρεί να εξερευνήσει τη σημασία αυτού του μοναδικού χώρου και τη δύναμη της συλλογικής δράσης. Ωστόσο, εξετάζει επίσης τις προκλήσεις και τις πολυπλοκότητες που προκύπτουν όταν κάποιος δρα έξω από τις παραδοσιακές δομές της κοινωνίας.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Η Αιώνια Λιακάδα Ενός Καθαρού Μυαλού του Μισέλ Γκοντρί | Παρασκευή 10 Μαΐου στις 21.00 στον Δαναό
Προς µεγάλη του έκπληξη ο Τζόελ ανακαλύπτει πως η φίλη του Kλέµενταϊν φρόντισε να σβήσει τις αναµνήσεις της ανεµοδαρµένης σχέσης τους από την µνήµη της. Σε κατάσταση απόλυτης απελπισίας αποφασίζει να σβήσει και από τη δική του µνήµη την Κλέµενταϊν. Καθώς οι αναµνήσεις του Τζόελ σιγά σιγά εξαφανίζονται, αυτός αρχίζει να ανακαλύπτει και πάλι την αγάπη του για την Κλεµεντάιν. Από τα βάθη των…υπολειµµάτων του µυαλού του, θα προσπαθήσει να διακόψει τη διαδικασία, αφού είναι πια σαφές πως ο Τζόελ δεν µπορεί να βγάλει την Κλέµενταϊν από το µυαλό του
Τελευταία προβολή της χρονιάς για το «Ο Χρήστος Δεν Μένει Πια Εδώ Αλλά Πηγαίνει Σινεμά»,
Διαβάστε εδώ περισσότερα και προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας.
Flash Gordon του Μάικ Χότζες | Παρασκευή 10 Μαΐου στο Σινεάκ από το Midnight Express
Ο τυραννικός αυτοκράτορας Μινγκ σχεδιάζει να καταστρέψει τη Γη. Ο ηρωικός Φλας Γκόρντον και η όμορφη φίλη του, όμως, θα ταξιδέψουν στον αφιλόξενο πλανήτη Μόνγκο για να τον εμποδίσουν και να σώσουν την ανθρωπότητα από τον όλεθρο. Και ο Μάικ Χότζες γεμίζει την οθόνη με περισσότερα χρώματα απ'οσα είχαμε ξαναδεί μέχρι τότε, φτιάχνοντας μια ταινία που μοιάζει «με παραμύθι για μια ντισκοτέκ στα σύννεφα», όπως είχε γράψει τότε η Πολίν Κέιλ.
Τελευταία άχαστη προβολή του Midnight Express στο Σινεάκ του Πειραιά για φέτος.
Αναζητήστε εδώ πληροφορίες και εισιτήρια.
Επτά Ημέρες του Μαΐου στον Τζον Φρανκεχάιμερ | Δευτέρα 13 Μαΐου στις 19.15 στην Ελληνοαμερικάνικη Ενωση
Το HAU Movie Club της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης σε συνεργασία με τη Mooviereel ολοκληρώνει τον κύκλο προβολών της για τη σεζόν με το συναρπαστικό πολιτικό θρίλερ του John Frankenheimer «Seven Days in May» (Επτά Ημέρες του Μαΐου). Η προβολή θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Μαΐου στις 19:15 στην Ελληνοαμερικανική Ένωση (Μασσαλίας 22, Αθήνα) με ελεύθερη είσοδο.
Η ταινία, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο των Fletcher Knebel και Charles W. Bailey II, περιγράφει την προσπάθεια πραξικοπήματος από στρατιωτικούς ηγέτες, όταν ο πρόεδρος των ΗΠΑ υποστηρίζει μια συνθήκη αποστρατιωτικοποίησης των πυρηνικών όπλων με τη Σοβιετική Ένωση. Τότε οι στρατιωτικοί, φοβούμενοι πιθανή προδοσία των Σοβιετικών, επιχειρούν να πάρουν τον έλεγχο της κυβέρνησης.
Ο πρόεδρος Τζον Φ. Κένεντι είχε διαβάσει το βιβλίο και το θεώρησε ένα πιθανό σενάριο για το άμεσο μέλλον των ΗΠΑ. Για τον λόγο αυτόν έδωσε άδεια στην παραγωγή να διεξάγουν γυρίσματα στο Πεντάγωνο και τον Λευκό Οίκο. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων όμως δολοφονήθηκε και δεν κατάφερε να δει την ταινία.
Η ταινία προτάθηκε για 2 Όσκαρ: Καλύτερου Β’ Ανδρικού Ρόλου για τον Edmond O’Brien και Καλύτερης Σκηνογραφικής Διεύθυνσης.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Να Πεθαίνεις στα 30 του Ρομάν Γκουπίλ | Δευτέρα 13 Μαΐου στις 21.00 στο Σινέ Βακούρα από τις Σινεφίλ Δευτέρες
Οι Σινεφίλ Δευτέρες «συναντούν» τον ένδοξο Γαλλικό Μάη του ‘68 και παρουσιάζουν το θρυλικό ντοκιμαντέρ «Να Πεθαίνεις στα 30» του Ρομάν Γκουπίλ, τη Δευτέρα 13 Μαΐου στις 21:00 στο Cine Βακούρα, στο πλαίσιο του αφιερώματος «Στα ίχνη του παρελθόντος».
Η βίαιη ιστορία ενηλικίωσης δύο φίλων γίνεται το πιο διάσημο ντοκιμαντέρ γύρω από τον Μάη του '68. Χρονικό ενός αγοριού που μεγάλωσε μέσα σε μια οικογένεια ανθρώπων του σινεμά και ταυτόχρονα πολιτικοποιημένων τόσο ώστε να βρίσκονται στους δρόμους ήδη όταν ο Ρομάν Γκουπίλ ήταν ακόμη παιδί, το «Να Πεθαίνεις στα 30» είναι ταυτόχρονα ο αποχαιρετισμός του δημιουργού του στον καλύτερο του φίλο που πέθανε σε ηλικία 30 ετών (ο Μισέλ Ρεκανατί, από τις ηγετικές φιγούρες του Μάη) και η αφήγηση μιας ιστορίας που θα μπορούσε να είναι η μοναδική που χρειάζεται να γνωρίζεις για το τι ακριβώς συνέβη στους δρόμους του Παρισιού πριν από πενήντα έξι χρόνια.
Η σύντομη κριτική αποτίμηση του Αλέξη Δερμεντζόγλου είναι η ακόλουθη: «Καταιγιστικό ντοκιμαντέρ με αγχωτικό μοντάζ, μηχανή στο χέρι, επίκαιρα εποχής και συνεχής λόγος που λειτουργεί ως πολυβόλο. Συνειδητά ασαφές, ορμητικό, είναι κατ΄ ουσίαν μια ταινία ενηλικίωσης, που ουσιαστικά καταγράφει (και διαχρονικά) κάθε γενιά που τα όνειρά της τερματίζονται πριν τα 30, της ωριμότητας, και της πιθανής δικαίωσης»
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό, όπου ο Αλέξης Δερμεντζόγλου θα αναλύσει το θέμα: «Ενηλικίωση και επανάσταση».
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Ηρεμες Ηταν οι Αυγές του Στανισλάβ Ροστότσκι | Σάββατο 11 Μαΐου στο Studio Νew Star Art Cinema
Καρέλια, βορειοδυτικά της Ρωσίας, κοντά στη Φινλανδία, 1941, Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Σε αυτό το όμορφο και ήσυχο τοπίο, μακριά από την πρώτη γραμμή του πολέμου, υπάρχει αντιαεροπορική βάση, όπου ο δεκανέας Βάσκοφ εκπαιδεύει μια ομάδα νεαρών γυναικών. Μια γυναίκα το σκάει για να δει τον γιο της και βλέπει δύο Γερμανούς αλεξιπτωτιστές. Ο Βάσκοφ παίρνει μαζί του πέντε από τις γυναίκες για να αναχαιτίσει τους Γερμανούς. Αντί των δύο, όμως, υπάρχουν 16 αλεξιπτωτιστές και η ομάδα αυτή των πατριωτών μόλις αντιλήφθηκε πως πρέπει να δώσει την πρώτη της μάχη.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για τις προβολές εδώ.
Φράουλες και Αίμα του Στούαρτ Χάγκμαν | 13 και 14 Μαίου στο Studio Νew Star Art Cinema
Η ταινία «Φράουλες και Αίμα» βασίζεται στην αληθινή ιστορία της εξέγερσης των φοιτητών στο πανεπιστήμιο της Columbia. Στα μέσα της δεκαετίας του ’60 οι φοιτητές πρωταγωνιστούν στο κίνημα ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ. Tον Απρίλιο του ’68 καταλαμβάνουν το πανεπιστήμιο της Kολούμπια στη Nέα Yόρκη, εκφράζοντας την ολοκληρωτική απόρριψη του ιμπεριαλισμού των HΠA. Παλεύουν ενάντια στα κέντρα κατάταξης στο στρατό που λειτουργούν στο εσωτερικό του πανεπιστημίου και στις φυλετικές διακρίσεις, ενώ κύριο πεδίο δράσης τους γίνεται ο αγώνας ενάντια στο σύστημα και το ρόλο της εκπαίδευσης.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για τις προβολές εδώ.
Pugnant Film Series στη Θεσσαλονίκη | Τρίτη 14 Μαΐου ανατολικά της Θεσσαλονίκης
Το Pugnant Film Series σε συνομιλία με τη Γαδάκ, μια νεοσύστατη ομάδα καλλιτεχνών που έχει ως αντικείμενο δράσης την ενεργοποιήση του δημόσιου χώρου, και μαζί με την κινηματογραφική λέσχη 11καρέ παρουσιάζουν στο δημόσιο χώρο της Θεσσαλονίκης στις 14 Μαΐου, δύο ταινίες: το Bahag Kings και την Αλεπού. Η βραδιά θα κλείσει με μουσικό live από τον Mr Rooster.
Pugnant Film Series: Είναι η πρώτη προβολή του Pugnant Film Series στη Θεσσαλονίκη, και δε θα μπορούσαμε παρά να επιλέξουμε μια πολύ αγαπημένη ταινία για την περίσταση. Ο λόγος για το Bahag Kings, του πολύ τιμημένου σκηνοθέτη στις προβολές μας Khavn De La Cruz. Όσοι παρακολουθείτε τις προβολές μας γνωρίζετε ότι αραιά και που καταλήγουν στο αστυνομικό τμήμα. Υπάρχουν ωστόσο και ορισμένες ταινίες που καταλήγουν στο αστυνομικό τμήμα, και μια τέτοια μοίρα είχε και το τρελαμένο, pop, φολκ, dada, κι ό,τι άλλο θες σκοτσογράφημα του Bahag Kings. Μια ταινία που καταλήγει στο αστυνομικό τμήμα, μιλώντας στην ουσία για τη δυνάμη ενός αληθινού κινηματογράφου, που αντλεί την σιγουριά του και τη ζωή του απο την έμπνευση, τη φιλία, τον αυθορμητισμό, και όχι μέσω της απολυταρχικής εξουσίας της κινηματογραφικής βιομηχανίας που μετατρέπει την τέχνη σε προϊόν.
11καρέ: Όσο το Δημόσιο Πανεπιστήμιο συνεχώς υποβαθμίζεται, οι δημόσιοι χώροι του κάμπους εξαλείφονται, εκδηλώσεις, συζητήσεις και οποιαδήποτε πολιτισμική δράση καταστέλλεται από πρυτανείες, κοσμήτορες και δυνάμεις του κράτους εμείς κρατάμε τους χώρους μας ζωντανούς μέσω του κινηματογράφου, με εβδομαδιαίες προβολές στους χώρους του πανεπιστημίου προσβάσιμες σε όλα. Ωστόσο αυτή δεν είναι μονάχα η πραγματικότητα του ΑΠΘ. Οι δημόσιοι χώροι στις γειτονιές και τις πόλεις μας μπαζώνονται, οι καταλήψεις καταστέλλονται και εκκενώνονται και βιώνουμε συνεχή έλεγχο και επιτήρηση. Τα σπίτια γίνονται airbnbs και αυτά που κρίνονται διατηρητέα και δεν μπορούν να αξιοποιηθούν στον βωμό του κέρδους, μένουν κλειστά και άδεια. Επομένως όπως θέλουμε να κρατήσουμε τους πανεπιστημιακούς μας χώρους γεμάτους και ζωντανούς, έτσι θέλουμε και τα σπίτια στις γειτονιές μας να είναι χώροι δημιουργίας, χώροι έμπνευσης, χώροι δικοί μας. Έτσι λοιπόν, ο χαρακτήρας των δράσεων μας στο κάμπους ίσως δεν απέχει και τόσο από δράσεις εκτός αυτού, καθώς η καταστολή και ο αποκλεισμός από τον δημόσιο χώρο συμβαίνει παντού γύρω μας. Για αυτό, τα 11καρέ αποφάσισαν να πάρουν το αστικό (ή και ποδήλατο, ότι προτιμάει το καθένα) για τα ανατολικά και να ταξιδέψουν εκτός κάμπους σε μία δράση επανοικιοποίησης. Αυτήν την Τρίτη 14/5 στήνουμε το πανί μας σε χώρο μυστικό και εγκαταλελειμμένο και προβάλλουμε την Αλεπού (2016) της Ζακλίν Λέτζου.
Πρόγραμμα
20.30 Αλεπού της Ζακλίν Λέντζου | Καλοκαίρι στην Αθήνα, ο Στέφανος μετά από άγριο τσακωμό με την μητέρα του μένει μόνος στο σπίτι με τα αδέρφια και το άρρωστο σκυλί του την Λούση. Αυτή θα είναι η τελευταία ανάλαφρη μέρα της ζωής τους. Μια ιστορία βίαιης ενηλικίωσης και απότομης αλλαγής. | 2016, Ελλάδα, 28'
Bahag Kings του Khavn De La Cruz | Το οσφυοκάμισο είναι η αρχαιότερη μορφή ενδυμασίας. Από αρχαιοτάτων χρόνων και σε διάφορους πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιείται ως ένδυμα για την κάλυψη των ανδρικών γεννητικών οργάνων. Στην περιοχή της Ωκεανίας αυτό το ρούχο ονομάζεται bahag και η εμφάνισή του αποτελεί ένα είδος πολιτιστικού συμβόλου. Το bahag που φορούσαν οι αυτόχθονες κάτοικοι των Φιλιππίνων περιγράφηκε στις αρχές του 19ου αιώνα από ιεραποστόλους. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η εξάπλωση της χριστιανικής ηθικής αποθάρρυνε τη χρήση του, θεωρώντας το ως απαράδεκτη μορφή ενδυμασίας. Μια ομάδα ανδρών, οι Bahag Kings, αφήνουν πίσω τους την ύπαιθρο με το παλιό τους φορτηγό και κατευθύνονται προς την αστική ζούγκλα. Επτά άνδρες με πολύχρωμα υφάσματα τυλιγμένα ανάμεσα στα πόδια και φορεμένα ως σύμβολο της εθνικότητας προσποιούνται ότι είναι απόγονοι μεγαλοπρεπών ιθαγενών ηγεμόνων και ηλιθίων του χωριού και ντυμένοι έτσι βιώνουν μια σειρά από παράξενα περιστατικά στη μεγάλη πόλη. Όμως αυτό το παραδοσιακό ένδυμα, το οποίο δεν θα έπρεπε να προσβάλλει κανέναν Φιλιππινέζο, θεωρείται άσεμνο και ο σκηνοθέτης και η μισή ομάδα των "βασιλιάδων" του καταλήγουν να περάσουν μια νύχτα στη φυλακή. Το οσφυοκάμισο έρχεται να αντιπροσωπεύσει ένα σημείο όπου συγκρούονται διαφορετικά κοινωνικοπολιτισμικά ρεύματα. Αυτό το άγριο πανκ μιούζικαλ αποκτά έτσι έναν κάπως πολιτικό τόνο. | Η ψηφιακή ταινία του Khavn, γυρισμένη σε ντοκιμαντερίστικο ύφος και με ντανταϊστικά ταμπεραμέντες ερμηνείες, υπονομεύει την καθιερωμένη τάξη πραγμάτων και με το εύθυμο θράσος της δείχνει πώς μια αυταρχική νοοτροπία παίζει καθοριστικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο τα σύμβολα αποκτούν το νόημά τους. | 2008, Φιλιππίνες, 73'
22.30
Μουσικό live από τον Mr. Rooster | αριθμομηχανικος χορευτικος επεξεργαστης βραδινου κακαρισματος ατομικης παραγωγης, συλλογικης καταναλωσης και αφυπνισης
Kaw kaw Ree Koo!
Που
Ανατολικά της Θεσσαλονίκης
(για ακριβείς συντεταγμένες στείλτε μέιλ στο pugnantfilmseries@gmail.com ή 11.kare@proton.me)
Είσοδος ελεύθερη,
Συνεισφορά για το live ευπρόσδεκτη
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site του Pugnant Film Series και στην επίσημη σελίδα του στο Facebook.
Γαβριέλα, Η Γερμανίδα με το Ποδήλατο του Δομίνικου Ιγνατιάδη | Τρίτη 14 Μαΐου στις 20.00 στο Exile Room
H ιστορία μιας γυναίκας γεννημένης στη μεταπολεμική́ Γερμανία και της ακαταμάχητης ανάγκης της να ζήσει, να αγαπήσει και να έχει αξία. Δυο χρόνια μετά τον θάνατό της, ο γιος της ξεκινά́ μια ενδελεχή έρευνα στο ημερολόγιό της, στην αλληλογραφία της, στους ανθρώπους και στα μέρη που γνώρισε. Ένα ταξίδι από τη Στουτγάρδη της Γερμανίας μέχρι την Αλεξάνδρεια της Ημαθίας, που διατρέχεται από́ ένα και μόνο ερώτημα: «Τι είδους ζωή είναι αυτή́;» Κατά́ τη διάρκεια του ταξιδιού του, ο γιος προσπαθεί́ να συμφιλιωθεί́ με τη μητέρα του, την πάντα φευγάτη, την πάντα κάπου αλλού́: τη «Γερμανίδα με το ποδήλατο».
Ο Aγγελος Κοβότσος παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ του Δομίνικου Ιγνατιάδη «Γαβριέλα, Η Γερμανίδα με το Ποδήλατο». Ακολουθεί συζήτηση με το σκηνοθέτη.
Στα πλαίσια του Doc Club, ένα μέλος της ΕΕΝ προτείνει ένα δημιουργό που παρουσιάζει μια ταινία του, ένα πρότζεκτ σε εξέλιξη, ή ένα θεωρητικό ζήτημα που επιθυμεί να μοιραστεί με τους συναδέλφους. Τη βραδιά φιλοξενεί το Exile Room, Αθηνάς 12, 3ος όροφος, είναι δωρεάν (με κουτί ελεύθερης συμμετοχής για τα έξοδα συντήρησης του χώρου), και θα ολοκληρωθεί με ένα κρασάκι με τους δημιουργούς.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site του Exile Room.
Προβολές της Ιστορίας | Τετάρτη 15 Μαΐου 2024, 18:30–22:00 στο Ινστιτούτο Goethe
Σε μια σειρά κινηματογραφικών προβολών που εκτείνεται σε όλη τη διάρκεια του 2024, μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες από την Ελλάδα και τη Γερμανία συνδυάζονται, συνδιαλέγονται και συναρμολογούν διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού ιστορικού παρελθόντος: Μικρό-αφηγήσεις και έκκεντρες, χαμηλόφωνες μαρτυρίες που ξετυλίγονται στον πληθυντικό αριθμό, ασκήσεις με τη μυθολογία και τις μάσκες της εθνικής ταυτότητας, παιχνίδια παζλ με ψηφίδες από το αρχείο, ηχηρές και αόρατες χειρονομίες και τεκμήρια καταργούν την απόσταση από τις πηγές και τα λογής τεκμήρια και ενθαρρύνουν απρόσμενες αναγνώσεις εκατέρωθεν των συνόρων. Ώσπου φέρνουν την ιστορία στο παρόν για να την προβάλλουν στο μέλλον, κάνοντάς την –με τη βοήθεια της κινηματογραφικής γλώσσας– αίσθηση, ένστικτο και συλλογικό βίωμα.
Προβολές της Ιστορίας
Ελληνογερμανικοί κινηματογραφικοί διάλογοι για το παρελθόν και το μέλλον
Πρόγραμμα προβολών σε συνεργασία με το Ethnofest
Επεισόδιο 2: Ιστορία και αρχείο
Τετάρτη 15 Μαΐου 2024, 18:30–22:00, 18:30–22:00
Goethe-Institut Athen, Ομήρου 14-16, Τηλ. 210 36 61 000
18:30 100 ώρες του Μάη, Δήμος Θέος & Φώτος Λαμπρινός, 1963, 28΄ (στα ελληνικά με αγγλικούς υπότιτλους)
Μέσα από αυθεντικές εικόνες και άγνωστα τεκμήρια, η ταινία αφηγείται τον τρόπο πουοργανώθηκε από παρακρατικές ομάδες σε επαφή με την κυβέρνηση της ΕΡΕ, του Κ.Καραμανλή, και άλλους κομματικούς παράγοντες, και με τη συνέργεια και καθοδήγηση τηςτότε Βασιλικής Χωροφυλακής, η δολοφονία του βουλευτή της Αριστεράς Γρηγόρη Λαμπράκη.Αδιάψευστα τεκμήρια έρχονται για πρώτη φορά στο φως και αναδεικνύουν το ζοφερόπαρασκήνιο μιας πολιτικής δολοφονίας, καθώς παράλληλα σκιαγραφείται ο κοινωνικόςπερίγυρος και η οικονομική και κοινωνική θέση των ανθρώπων που στελεχώνουν αυτές τιςπαρακρατικές οργανώσεις, οι οποίες είχαν ως κύριο έργο τις επιθέσεις κατά στελεχών καιμελών της Αριστεράς. Αποκορύφωμα η μεγαλειώδης κηδεία του παλαιού βαλκανιονίκη καιβουλευτή της Αριστεράς.
19:15 Une Jeunesse Allemande – Eine deutsche Jugend [Μια γερμανική νεολαία], Jean-Gabriel Périot, 2015, 93΄ (στα γερμανικά με αγγλικούς και ελληνικούς υπότιτλους)
Τη δεκαετία του 1960 η νεοσύστατη τότε Δημοκρατία της Γερμανίας, γεμάτη ενοχές για τοναζιστικό παρελθόν της, ασπάστηκε τον ρόλο του προπυργίου του καπιταλισμού, αντιμέτωπηκαθώς ήταν με το κομμουνιστικό της είδωλο. Η μεταπολεμική γενιά βρέθηκε σε άμεση ρήξημε τους προγόνους της, προσπαθώντας να βρει τη θέση της. Το φοιτητικό κίνημα πουξέσπασε το 1966 οδηγήθηκε στη σταδιακή κλιμάκωση της βίας. Σε αυτόν τον αναβρασμόριζοσπαστικοποιήθηκαν η δημοσιογράφος Ulrike Meinhof, ο σκηνοθέτης Holger Meins, οιφοιτητές Andreas Baader και Gudrun Ensslin, καθώς και ο δικηγόρος Horst Mahler. Όταν τοφοιτητικό κίνημα κατέρρευσε στα τέλη του '68, αυτά τα μέλη του κινήματος απομονώθηκανστον ριζοσπαστισμό τους και αποζητούσαν απεγνωσμένα να συνεχίσουν τον επαναστατικόαγώνα. Η ταινία αφηγείται την πορεία των γεγονότων που γέννησε τη Φράξια του ΚόκκινουΣτρατού (RAF), συγκεντρώνοντας πηγές από τρεις ασυμβίβαστες πλευρές – την κυβέρνηση,τη RAF και τους κινηματογραφιστές της εποχής (συμπεριλαμβανομένων των Jean-LucGodard, Reiner Werner Fassbinder και Michelangelo Antonioni). Αντιπαραβάλλοντας«αδιαφανή» τεκμήρια με «διαφανείς», υπερεκτεθειμένες αναπαραστάσεις, ο δημιουργόςπαραδίδει ένα πολύτιμο, εύθραυστο αρχείο – ένα καλειδοσκόπιο αντιφάσεων.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για το αφιέρωμα στο επίσημο site του Ινστιτούτου Goethe και στο event στο Facebook.