«Senna»: το πιο επιτυχημένο ντοκιμαντέρ της χρονιάς!

INDUSTRY 16 AUG 2011  /  Μανώλης Κρανάκης

Σε μόνο δύο αίθουσες, μια στο Λος Αντζελες και μια στη Νέα Υόρκη, το φημολογούμενο ως το καλύτερο ντοκιμαντέρ της χρονιάς έγινε ταυτόχρονα και το πιο εμπορικό.

Με εταιρία διανομής τη νεοσύστατη Cinetic Media (που είχε διανέμει στην Αμερική το «Εxit Through the Gift Shop» του Banksy), το «Senna» για τη ζωή και τον τραγικό θάνατο του άσου της Φόρμουλα 1 Αϊρτον Σένα, ανακηρύχθηκε μετά τον απολογισμό των ειστηρίων του Σαββατοκύριακου ως το πιο εμπορικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς.

Παράδοξο, αν σκεφτεί κανείς πως η ταινία κυκλοφόρησε μόνο σε δύο αίθουσες σε ολόκληρη την Αμερική (μία στο Λος Αντζελες και μία στη Νέα Υόρκη) συγκεντρώνοντας συνολικά 66.075 χιλιάδες δολάρια στο πρώτο τρίημερο προβολής του.

Μέχρι στιγμής, το «Senna» έχει κυκλοφορήσει σε επτά χώρες (ανάμεσα τους η Αυστραλία και η Μ. Βρετανία) συγκεντρώνοντας μέχρι σήμερα 7.2 εκατομμύρια δολάρια και ετοιμάζεται για την έξοδο του στο Μεξικό, τη Νέα Ζηλανδία και την Κορέα μέσα στους επόμενους μήνες.

Η ταινία, που υπήρξε και η αγαπημένη των κριτικών της Αμερικής για αυτήν την εβδομάδα, θα «ανοίξει» την επόμενη σε 11 διαφορετικές πολιτείες εκμεταλλευόμενη το word of mouth που ήδη έχει ξεκινήσει για τον τίτλο του «καλύτερου ντοκιμαντέρ της χρονιάς».

Ο υπεύθυνος της Cinetic Media δηλώνει ενθουσιασμένος όχι μόνο από την κριτική αποδοχή της ταινίας αλλά και από το γεγονός πως οι δύο αίθουσες γέμισαν όχι μόνο από φανατικούς των αγώνων ταχύτητας αλλά και από γυναίκες.

Διαβάστε περισσότερα για το ντοκιμαντέρ εδώ

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.