Δεν είναι ότι ως τώρα η Ρόζαμουντ Πάικ είχε κάνει θεαματική καριέρα. Πανέμορφη, λυγερή, ένα English rose με θερμό ταμπεραμέντο, είχε παίξει αξιοπρεπείς δεύτερους ρόλους σε μια γκάμα ταινιών, από την Τζέιν Μπένετ στην «Υπερηφάνεια και Προκατάληψη» του Τζο Ράιτ, πίσω από την Κίρα Νάιτλι, μέχρι την Ανδρομέδα στην «Οργή των Τιτάνων», πίσω απ’ όλους τους Τιτάνες και την Ελεν στο «Jack Reacher», πολύ πιο πίσω απ’ τον Τομ Κρουζ. Μόνο που ο Ντέιβιντ Φίντσερ, με το πάντα εξαιρετικό μάτι του, την πήρε και την ανέβασε στα υψηλότερα κλιμάκια των ερμηνειών για το 2014, ως Εϊμι Νταν, το σύνθετο και παραπλανητικό «Κορίτσι που Εξαφανίστηκε», υποψήφια φέτος για Χρυσή Σφαίρα (το έχασε από την Τζούλιαν Μουρ), Bafta και Οσκαρ. Μετά από μια καθοριστική χρονιά (που μπαίνει ήδη μέσα στο 2015), η Ρόζαμουντ Πάικ έχει πια τη δυνατότητα να διαλέξει όποιο ρόλο της κάνει κέφι για τη συνέχεια. Τι διαλέγει;
- Ο Ντέιβιντ Φίντσερ φωτογραφίζει το «Gone Girl» του για το W
- Oscars 2015: Αυτές είναι οι υποψηφιότητες
Διαλέγει τα βάθη του ωκεανού, στο «The Bends», μια «καταδυτική περιπέτεια», όπως χαρακτηρίζεται η ιστορία μιας μυστηριώδους ανακάλυψης στο βυθό που φέρνει στην επιφάνεια το σκοτεινό παρελθόν ενός πρώην πεζοναύτη που προσπαθεί να ξεπληρώσει το χρέος του στη μαφία. Τον πεζοναύτη ενσαρκώνει ο Τζόελ Κίναμαν του «The Killing». Σκηνοθετεί ο Ζαν Λικ Ερμπιλό, με μόνη μεγάλου μήκους το «Dealer», ο οποίος πρόκειται, την παραπάνω χρονιά, να σκηνοθετήσει τη βιογραφία του Τζον ΜακΑφι, του καταζητούμενου ευρεσιτέχνη του ηλεκτρονικού αντιβιοτικού. Μας ακούγεται συναρπαστικό; Καθόλου. Περισσότερο σα μια νέα εκδοχή του «Fool’s Gold», κάτι που θα έκανε ο Μάθιου ΜακΚόναχεϊ πριν αλλάξει ρότα στην καριέρα του. Αλλά μένει να φανεί αν η Ρόζαμουντ Πάικ θ’ αξιοποιήσει δυναμικά τη φόρα που της έδωσε το «Gone Girl», ή αν θα ευχαριστεί για πάντα τον Ντέιβιντ Φίντσερ για μια μοναδική ευκαιρία.